O jei rimtai, tai galiu pasakyti, kad mechaninę dalį padaryti nėra sunku, nes ten beveik viskas tiks, arba kas netiks, tai gal koks aušinimas ar pan., tai perdėsi nuo donoro. Bet daugiausiai reikalų butų su pravodke. Nes jei jis CANinis, o tokių metų jau turėtų būti, tai nepadaręs visko rimtai tu jo net neužkursi. O jei "naujo" variklio kompas ne CANinis, o mašina priėmėja CANinė, tai išvis kosmosas, nes kurtis kažkaip sujungus maitinimus gal kursis, bet niekas normaliai neveiks. Aišku, galima ir visus laidus pagrindinius perdėt nuo donoro, bet tam gali tekti išsiimti ne tik variklį, o dar ir daug ką ko kapotu, kad taip gabalais keistųsi. Plius, pusę salono, o tame tarpe ir panelę, ir gal net ir pečių. Aš tai į ZX dėsiu, bet tai ZX niekad neturėjo jokių elektroninių sistemų šiuolaikinių, ir variklis HDI irgi iš 99xantijos, kuri niekad neturėjo CAN, BSI ir kitų stebuklų, kurie atsirado visose Citroen mašinose nuo 00tųjų. Žodžiu, čystas primityvas. Kompui pajungei maitinimus ir jis jau gyvas. Atvedei kurą, sugalvojęs kažkaip, kaip padaryti kurą su slėgiu, į filtrą, ir jau kuriasi, o po to tik viską padaryti tvarkingai, kad dirbtų su spynele, laidai ir vamzdžiai būtų savo vietose, veiktų tachometras, kažkur salone įdėt OBD jungtį ir t.t. Bet laidų labai daug naujų nereikės, bet darbo vistiek tikrai bus. O mechaniškai nebus labai sunku. Bet dar net nebaigta mechaninė stadija. Kai bus baigta, tai tada dėsim vieton, o tada jau bus elektros darbelių, aušinimo darbelių ir t.t. Vairo stiprintuvo atsisakiau, kad būtų paprasčiau sujungt, bet jau nebūtų sunku sujungt, nes siurbliai tokie patys ir toje pačiose vietoje.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|