Iki Euro 3 dar budavo be suodziu filtru tik su katalizatorium, isskyrus kai kuriuos variklius (senasis 2.2hdi, pvz). Euro 4 irgi dar budavo be suodziu filtru, bet tik maziausi varikliai, 1.4 ir 1.6HDi mazesnes galios versijos iki 66kw. Kai kurioms rinkoms buvo ir 1.6hdi 80kw be suofziu filtro, bet galbut ir ne Euro4 tada. Nuo Euro5 jau nebuvo jokio psa dyzelio be suodziu filtro.
Del greitesnio susildymo, tai ne. Gali buti naudojama pagrindine sklende kartu su EGR, kaip ir sakiau. Tada teoriskai greiciau silti turetu, bet ta teorija realiai pastebi tik pedantai arba placebo megejai, nes realus skirtumas minuteje ar keliose, jei ne sekundese. Neseniai vienam zmogui su Taurium (jo programavimas, mano tik konsultacija) atgal ijunginejome EGR, sake labai pasijaute, kad daug leciau syla. Kai pasedejau kartu keleivio vietoje ir pastebejau vairavima, tai sutinku, kad tokiu rezimu gal ir gali jaustis skirtumas. Zmogus beveik 100 proc laiko nevirsija 2000apsuku ir net dauguma laiko 1800 apsuku, ties kuriom mazdaug pradeda jau pusti turbina. Tame rezime vaziuojant, daug daugiau naudojamas EGR ir daug maziau naturaliai kaitinamas variklis. Taip pat ir kuro sanaudos gali buti didesnes, nes kai negali padidinti oro kiekio, didinti variklio galia galima tik kuro kiekiu, t.y. riebinant misini.
Kaip ir sakiau, be DPF nereikalinga apatine sklende. Be EGR nereikalinga ir virsutine, ji tada lieka tik gesinimo susikratymui sumazinti.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|