WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:32

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 24 2007, 13:02 
Sveiki. Sia Xantia isigyjau neseniai, ir lyg tol dar neturejau auto butent su tokiu varikliu, tad ir patirties dar nera. Bedos esme tokia: kol variklis saltas (iki ~60 laipsniu), kaip ir viskas gerai. Varikliui isylus daugiau ir vaziuojant istisai "smaugymo" rezimu taip pat viskas tvarkoje. Taciau numetus apsukas iki ~2000 RPM ir vel spaudziant gaza, variklis pradzioja "isispyria" lyg ozys (jausmas lyg uzsisiurbtu arba atvirksciai - truktu kuro), po to sutrukcioja 2-3 kartus ir siek tiek pakilus apsukoms vel pradeda "traukti" normaliai. Kelis kartus salone buvo pakvipe benzinu. Bandziau ieskoti kuro nutekejimo - be rezultatu, viskas sandaru, niekur nelasa. Kuro sanaudos irgi nera dideles, mieste "valgo" ~10 - 10.5 l/100 km (pas mus ne didmiestis, kaip Vilnius ar Kaunas). Tik nupirkus auto, taip smarkiai lyg ir netrukciojo, bet gal but todel, kad buvo "mires" termostatas ir variklis daugiau 70 laipsniu neisildavo. Termostata pakeiciau ir dabar yra, kaip yra...
Jei kam yra teke susidurti su panasiais simptomais, pasidalinkite mintimis. Parasykite galimas gedimo priezastis, bandyciau (ka imanoma atlikti be spec. diagnostikos) salinti savomis jegomis, juo lab, kad salygas remontui turiu, patirties taip pat, elektrineje dalyje irgi ne "zalias". Dar parasykit, kokios priklauso zvakes siam varikliui (gal but susuktos netinkamos ir beda juose). Is anksto dekingas uz isdestytas mintas.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 24 2007, 17:10 
Caribou rašė:
As pradzioje ziureciau zvakes ir laidus. Zvakes: NGK BKR6EZ arba BKR6EIX.


Perziurejau zvakes (pas mane stovi Champion RC9YCC), spalva grazi, smeline, tarpeliai apie 0.8mm., taigi, kaip ir tvarkoje. Su laidais sunkiau, kadangi ten stovi visas aukstos itampos blokas, is kurio iseina tik 4 "pypkes" zvakems, kazkaip nepanorau to blokelio kol kas ardyti. Laukiu daugiau nuomoniu...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 24 2007, 17:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Jei pajutai benzo kvapa, neabejok nuotekiu, kazkur vistiek yra ,nors ir neradai......nors pagal simptomus ,truksta kuro......kazkaip siejasi, ar ne.

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 24 2007, 18:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2005, 23:32
Pranešimai: 343
Miestas: Kaunas
EXantas rašė:
Edma rašė:
Jei pajutai benzo kvapa, neabejok nuotekiu, kazkur vistiek yra ,nors ir neradai......nors pagal simptomus ,truksta kuro......kazkaip siejasi, ar ne.


Benzu buvo "pakvipe" tik pora kartu, nors trukciojimas - pastovus reiskinys, tai jeigu kazkur yra nuotekis, manau turetu "kvepeti" pastoviai. O kuro truksta ar jo paduodama per daug, labai, labai sunku nuspresti, nes variklis abiem atvejais elgiasi panasiai (tiesiog nevysto apsuku). Jauciu be diagnostikos neissiversiu, tik "lytinis gyvenimas" siuo metu ne is geriausiu (truksta litu, teks palaukti atlyginimo) :)

Galimas variantas kuro filtras... siulau pasikeist pirmiausia ji,nes ne karve kainuoja ~iki 30 lt :wink:

_________________
BMW 320d e91 2009m.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 24 2007, 18:54 
Gedas rašė:
Galimas variantas kuro filtras... siulau pasikeist pirmiausia ji,nes ne karve kainuoja ~iki 30 lt :wink:


Apie tai ir as galvojau, nes vokieciai (kiek zinau is praktikos), kai masina jau nebe pirmos jaunystes, tokiuos dalykus jau apleidzia ir nebekeicia. Pvz. oro filtras buvo baisesnis uz mano gyvenima, kai sita auto paemiau. Bandysiu rytoj pasikeisti (auto detaliu turgus rytoj pas mus dirba, o kur filtras randasi - jau apziurejau).


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 24 2007, 19:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2005, 23:32
Pranešimai: 343
Miestas: Kaunas
EXantas rašė:
Gal kas galetumet kokia nuoroda mesteleti apie 1.8i 16v varikliui naudojamus filtrus, zvakes, tepalus ir t.t., nes pats kazkaip tai nelabai randu ir net tiksliai nezinau savo Xantios variklio modifikacijos... :(

Na jei is katalogu tai viska renkiesi pagal varikli 1.8i 16v kurio variklio kodas XU7JP4

_________________
BMW 320d e91 2009m.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 24 2007, 19:46 
Gedas rašė:
Na jei is katalogu tai viska renkiesi pagal varikli 1.8i 16v kurio variklio kodas XU7JP4


Aciu labai :) . Abejojau, nes kai kur pagal XU7JP4 nuorodos i 2.0i 16v varikli.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 24 2007, 23:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Dvilitris variklis turetu buti XU10***. Atspaudziau i pdf tech informacija, kuria duoda AUTODATA. Deja, filtru kodu neduoda, bet tepalus ir penkiu gamintoju zvakiu kodus raso. Linkas parsisiuntimui: http://www.mediafire.com/?6pkn1xhcr4p

Siaip nezinau kuo pasitiket, ar Autodata ar NGK zvakiu katalogu - bent jau mano varikliui nurodomi skirtingos zvakes (kaitrumas).

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 24 2007, 23:38 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 30 2006, 09:47
Pranešimai: 166
Miestas: Vilnius
EXantas rašė:
Gedas rašė:
Na jei is katalogu tai viska renkiesi pagal varikli 1.8i 16v kurio variklio kodas XU7JP4


Aciu labai :) . Abejojau, nes kai kur pagal XU7JP4 nuorodos i 2.0i 16v varikli.

http://www.xantiaclub.net/motortypes/

_________________
<< Xantia Break 1.8i 8v '95 R.I.P.
<< Xsara Picasso 1.6i 16v '06


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 25 2007, 15:14 
Siandien pasikeiciau kuro filtra, bet gavosi, kad tai padariau tik profilaktiskai, kadangi po jo pakeitimo, kas liecia trukciojima, niekas nepakito - liko, kaip buve :cry:.
Tada as :?: :roll: :idea: ir nusprendziau vis tik "prisikabinti" prie elektrines dalies. Dar karta nusikeliau visa aukstos itampos bloka. Ardyti jo nesinorejo, nes po to butu teke sutvirtinti ji kniedemis arba varztais, kuriu galvutes matytusi is virsaus. Tad siek tiek prasketes bloko krasta, visa ji pakraciau ir... paaiskejo gedimo priezastis: zmogelis, pries parduodamas masiniuka, aisku ji "puose" ir manau plove varikli. I aukstos itampos bloka pateko vandens, kuris is ten matomai nebesugebejo pilnai isgaruoti... Pasiiemes du fenus "zaidziau" apie pora valandu, pasinaudodamas tuo, kad plastmase yra elastinga ir imanoma vietomis ka nors uzkysus sudaryti sioki toki tarpeli. Rezultatas - Xantia dabar vaziuoja be jokiu priekaistu, kaip lelyte :) :D :lol:. Aciu visiems, kurie bandete padeti. Tema issemta ir gali buti rakinama.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 07 2007, 21:30 
Siandien vel gryzau i pradine stadija su variklio trukciojimais... :oops: :x :oops:
Vakar visa diena "prasimaliau" po miesta (susukau mieste apie 150 km) be jokiu problemu. Nakti neblogai nulijo, o siandien ryte, vaziuojant i darba ir pasilus varikliui, variklis "za staroje vzialsia", pradejo vel trukcioti, tik zymiai stipriau nei anksciau. Kadangi gedimo priezastis pasirode man pazistama, tai si karta nusprendziau jau "nebezaisti" ir "skrosti" aukstos itampos bloka. Nugrezes 8 plastmasines kniedes nukeliau mineto bloko virsutine dali. Sio bloko viduje yra: komutatorius, dvi aukstos itampos rites (babinos) ir dar du mazdaug 1 mm storio neizoliuoti laidai (peremyckos), jungiantys 1 su 4 ir 2 su 3 cilindru "pypkes" atitinkamai. Visa konstrukcija yra uzlieta mase panasia i (ar identiska) epoksidine derva.
Idejes aukstos itampos bloka atgal i automobili (be to virsaus), uzvedziau varikli. Jau buvo gerokai suteme, tai puikiausiai pasimate problematiska vieta (vienoje vietoje labai kibirksciavo). Vel nusiemes bloka, pradejau ji idemiai apziurineti ir toje vietoje kur smarkiai kibirksciavo, epoksidineje dervoje radau itrukima. Itruke buvo skersai, toje vietoje, kur lygiagreciai vienas kitam eina auksciau mano mineti du laidai "peremyckos". Ten kaupesi dregme ir kibirkstis per ta dregna itrukima dirbant varikliui, vienu metu pasiduodavo i abu tuos laidus, o tai reiskia, kad i visus keturis cilindrus....
Toliau seke gan kruopstus ir juodas darbas: pasiemes astriai uzgalasta maza kalteli ir plaktuka, atsargiai isdauziau epoksidine derva toje vietoje, kur buvo itrukimas (isdauziau mazdaug po 10 mm i abi puses nuo itrukimo vietos). Darba atlikau mazdaug per 1h, nes reikejo buti atsargiam, kad nenutraukti tu dvieju laideliu. Susimaises, Latviu gamybos epoksidines dervos, is naujo uzliejau 'isskaptuota' tarpeli. Laukti, kol sudzius, kantrybes uzteko mazdaug 90-iai minuciu :D (labai jau norejosi pamatyti rezultata) ir... Rezultatas nenuvyle, nors klijai dar pilnai aisku nebuvo sustinge, bet kibirksciavimas dingo. Variklis dirba nuostabiai.
To do: Rytoj teks dar karta nuimti visa bloka ir pritvirtinti prie jo virsutini dangteli. Kad nenaudoti jo tvirtinimui varztu, panaudosiu kokius nors plastmasinius kaistelius su galvutemis, kurie, labai ivairus yra naudojami visuose automobiliuose, visokiausiu detaliu tvirtinimui. Teks pragrezti aukstos itampos bloko virsutiniame dangtelyje 8 skilutes ir perkisus tuos kaistelius per ta dangteli ir pati aukstos itampos bloka (jame yra senosios skyles nuo originliu platmasiniu kniedziu), lituoklio pagalba uzlyditi tuos plastmasinius kaistelius is apacios. Galima aisku butu susukti varzteliais arba sukniedyti aliuminemis kniedemis, bet tada manau, tariant vieno zinomo asmens zodziais, "vaizdzelis" butu nekoks, nes is virsaus matytusi varzteliu ar knieziu galvutes...
Nezinau, ar supratote ka nors visoje sioje mano rasliavoje, bet jeigu kam atsitiks panasi beda, nepulkite is karto pirkti naujo aukstos itampos bloko, kuris naujas "tvarkingai" pakainuoja (o padevetas gali buti ne ka geresnis uz jusiski senaji), o pirmiausiai pabandykite ardyti savaji, galbut pavyks ji susiremontuoti ir jums, juo lab, kad ten jame tikrai nieko sudetingo nera. Jei kam reikes kokios informacijos sia tema, rasykite man AP arba geriau i e-mail, butinai atsakysiu.

P.S. As vel labai myliu savo masiniuka, kuris dabar taip puikiai rieda :D :D :D


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 08 2007, 22:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Pastarosiomis dienomis daug kas ivairiomis masinomis skundziasi, kad negali normaliai vaziuoti- trukcioja ir pan. Tai pilnai tau pritariu, kad problemos reikia ieskoti aukstoje itampoje. Nieko nepadarysi- paskutinemis dienomis daug lijo... :shock:
Dregme kondensuojasi visur, po kapotu irgi...

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007