Sveiki, kadangi mėgstu rašyti su visokiom įžangom ir užuolankom, tai pasistengsiu kuo mažiau pilstyti
Važiuojant iš Talino, Latvijoje pastebėjau, kad pradėjo pamažu kilti aušinimo skysčio temperatūros rodyklė. šiaip buna apie 93 laipsnius, o važiuojant apie 90 Km/h pakilo iki 100 C. važuodamas trupmam išjungiau ir ijungiau degima, rodykle atsistojo i normalia padeti (93 C), po to vėl pamažu kilo ir vėl sekundei išjungus degima atsistodavo i normalia padėtį.
Sekančią diena grįždamas iš Trakų i Vilnių pastebėjau kad rodyklė pakilo dar aukščiau ir nebenukrito trumpam išjungus degimą. Galu gale pradėjo kilti iki indikatoriaus ir STOP lempos užsidegimo. Važiuojant su pilnai ijungtu šildymu lemputes neužsidega, nors rodyklė laikosi ties 110 C. Citroligonine dviem savaitem manes negali priimti, tai ir teiraujuosi jūsų kas čia per šposai gali būti. Išvardinsiu dar keletą sipmtomų:
1. Radiatorius kaista, tačiau ventiliatorius įsijungia tik kai jau buna užsidegusi STOP lemputė arba ties ta riba, kai turi užsidegti.
2. Net tiesiogiai pajungus ventiliatorių, kad veiktų nuolat, situacijos tai negelbėja.
3.Aušinimo skysčio laikas nuo laiko jau seniai dapylinėju.
4.Bandžiau nuorinti varžteliu prie termostato, tai buvo truputis oro, tačiau greit pradėjo begti skystis.
5.Pečiukas šyla net labai gerai.
6.Esant karštam varikliui atidarius radiatoriaus kamštį (žinau kad ne pats protingiausias veiksmas) aušinimo skystis kunkuliuoja ir laikas nuo laiko bangomis veržiasi lauk.
Itariu du dalykus: 1 - kvailioja temperatūros daviklis esantis kažkur už termostato (galbūt tai paaiškintu pradinius simptomus kai po degimo išjungimo-įjungimo važiuojant rodyklė atsstojo i normalią temperatūrą); 2 - Termostatas ne iki galo atsidaro.
Gal kas dar idėjų turite?
Nes kol kas kol esu bedarbis tai galėčiauir pats pasikrapštyt.