nu_irkas rašė:
ukw rašė:
Parašėte visiška bulšitą apie tiesiogines dujas. Na bet tiek jau to, nekreipsim dėmesio.
Jei esate techniškai labiau išprusęs prašome man neišmanėliui kaip sakoma "ant pirštų paaiškinti" kokią ten mėšliakrūvę sukroviau savo rašliavoje. Tada nuvažiuosiu pas dujų meistrus, parodysiu Jūsų paaiškinimą ir liepsiu savo automobiliui nevaidinti, kad buvo suremontuotas
Arba kalbam apie kosminę dujų įrangą, arba rimtai pas tamstą suvokimo tik tiek, kiek meistrai nupasakojo meluodami arba kiek jūs perpasakojat teisingą meistrų pasakojimą sugedusio telefono principu.
Jei dujos teisingai įdėtos, ten stovi du vožtuvai - pagrindinis ir reduktoriaus, kurie užtikrina, kad dujos nepatektų į reduktorių tuomet, kai variklis dirba benzinu. Jeigu tie vožtuvai kiauri - dujos patenka į reduktorių ir iš jo išeina reduktoriaus duodamu (tinkamu arba ne) slėgiu. Tų membranų, apie kurias kalbat, darbas ir yra to tinkamo slėgio palaikymas visada ir visokiais rėžimais, o dujų padavimo uždarymas. Jei dujos visgi patenka į magistralę, tai tam dar yra purkštukai, kurie, jeigu sandarūs - taip pat neleidžia patekti dujoms į įsiurbimą. Išvada - kad dujos dirbant benzinu patektų į variklį - reikia bent trijų komponentų gedimų kartu, arba visiškai kvailiojančio dujų kompo.
Išvada 2 : Tamstą apgavo arba tamsta nesuprato aiškinimo, arba tamsta tiesiog meluoja mums.