Saulius rašė:
pehzas rašė:
saulius kaip tau ten su tuo anglies filtru atjungtu ir vazineji kaip apsukos
na kompas prisitaike prie nuolat atviro anglies filtro voztuvo ir apsukos vel sekmingai kritineja

Teks kai atsils rimtai uzziimti davikliu tikrinimu. Ir Liamda zonda pasikeisiu, nes kazkaip ca man svieciasi kad misini riebina ziauriai.
Jei pačiam rankos kyla, lambda zondą galima pasitikrinti gan paprastai:
jei laidai 4, signalinis juodas;
jei laidai 3, signalinis juodas arba kitoks, nei kiti du (kiti du - kaitinimas);
Prijungus skaitmeninį multimetrą, parodymai turi makaluotis 1V arba 5V ribose. Jei parodymai nekinta, kabo apie 0,5V arba 2,5V, tai lambda gali būti tiesiog strigus ir mišinys neparenkamas teisingai, jei netoli 0V arba netoli 1V/5V, tai arba lambda strigus, arba mišinys per liesas (netoli 0V) arba mišinys per riebus (netoli 1V/5V) ir toks zondo parodymas yra ne bėdos priežastis, o pasekmė. Jei lambda užstrigus, padeda toks manevras: viena ranka paimti už signalinio laido, o kita už kėbulo ar + klemos. Toks elektrošokas neretai išjudina užstrigusį daviklį.
_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m.

EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.