WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 09 2025, 22:41

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 126 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 9 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 14:10 
marufas rašė:
pas mane irgi tokia pat problema su Xsara 98m. Šaibom išėjęs laivos eigos reguliatorius (citrikų centre naujas 475Lt) :shock:


jis galbut tik stringa ten nes kai isiardziau savosios oro sklende tai ten ir suodziu ir tepalu begales. praploviau patapo geriau. tik ziuresiu ar ilgam. o siaip ir paziurejus kad nelabai ten kam ir yra sugesti nebent suodziu i pati motoriuka prilenda tai gali riboti jo eiga.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 14:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Jei nuemus klemas kuriam laikui pagereja, tai gali butui ne tik motoriuke beda. Kompas is kazkur prisirenka duomenu pagal kuriuos pats adaptuoja varikliuko darba.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 17:41 
mano nuomone jei strigineja motoriukas tai kompas po to ir neturi supratimo kurioj jis padetyje


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 20:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Ir su dujom ir su benzu. Pas mane apsukos ne tai kad sokineja, bet kritineja. Jau 2 metai taip, tik ant benzo neuzgesta o ant duju gesta daznai. Bet lyg tai radau problema po darbo trumpam kapota atidares. :)
Atjungiau velniop anglies karnistro benzino garams surinkti (EVAP) voztuva, kuris leidzia tuos garus i isiurbimo kolektoriu isiurbti. Ir ne karto apsukos nesudrebejo, variklis neuzgeso. Reikes rytoj dar nuresetint kompa, gal del to ir misinio riebumas susitvarkys.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 17 2007, 07:41 
pasiėmiau vakar savają iš serviso, nesuremontuotą :? Sako pakeitėm tą reguliatorių laisvų apsukų (gerai, kad gavau laužyne už 70Lt) ir pastebėjom, kad nesiresetina kompas, kažkaip ten neišsitrina seno varikliuko kodas :roll: Sako varyk į citroenų centrą, jei jie mokės tą kompą į protą atvest, tai gerai, kitaip reikės keist... žodžiu liūdni reikalai :?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 23 2007, 22:15 
nu ir kaip sekasi su tais liudnais reikalais? nes man oro reguliavimo sklendes idealus isplovimas nepadejo. beje ir nuo anglies kanistro numovus slanga nepagerejo. turiu dar viena motoriuka tai reikes sukeisti pasiziuret kas gaunasi, o kita manau reikes skersti ir ziureti kokia situacija jo viduje, paprastai tas motoriukas nenori ardytis tai jauciu mokslo labuj reikes paaukoti.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 24 2007, 09:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
As ne slanga nuemiau o tik laida nuo voztuvo atjungiau, bet kazkaip karts nuo karto vis subanduoja apsukos.

Paziurekit kas nors pas save ar eina ora pusti i variklio puse per ta voztuva , kai variklis isjungtas. Man atrodo, kad turi buti jis uzdarytas, bet pas mane praleidzia ora lyg niekur nieko.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 25 2007, 21:44 
per savaitgali pabandysiu "ipusti" i ta slanga. o siaip apsuku sokinejimas buna ne tuo pat metu kai pradeda snypsti siurblys(suveikia)? nes pas mane kai daznai jis suveikineja tai ir apsukos pasvyruoja


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 26 2007, 09:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
As ketvirtadieni paziurejau Haroldo Xantijoje tai ora i isiurbimo kolektoriu ir pas ji praleidzia tas voztuvas. O vat is kolektoriaus jau nebeisleidzia :)

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 06 2007, 07:10 
Na pagaliau issprendziau savojo citriko problema. Ogi buvo kompas patrumpintas ir nebevalde laisvu sukiu varikliuko. Tai radau lauzyne kita kompa (500Lt), autominutej prase 800Lt, tada dar teko palikt hakeriams, kad perprogramuotu ir atjungtu imobilaizeri (300Lt), kitaip naujas kompas nepripazintu mano raktelio. Nepigiai atsiejo laisvos apsukos, bet ka darysi, dabar nors vel galima vaziuot ir dziaugtis :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 06 2007, 22:08 
geriausias vaistas tai atsidarai kapota vos vos patrauki gazo troseli(iki 1000rpm) ir atjungi fiske nuo laisvos eigos varikliuko . varikliukas lieka nevaldomas bet apsukos ant duju niekad nenukrenta iki 0. trukumas gal tik tas kad su didesnem apsukom tuscioj eigoj sudegina daugiau kuro bet man kazkaip geriau net masina pradejo vaziuoti


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 02 2008, 12:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
pehzas rašė:
saulius kaip tau ten su tuo anglies filtru atjungtu ir vazineji kaip apsukos


na kompas prisitaike prie nuolat atviro anglies filtro voztuvo ir apsukos vel sekmingai kritineja :)

Teks kai atsils rimtai uzziimti davikliu tikrinimu. Ir Liamda zonda pasikeisiu, nes kazkaip ca man svieciasi kad misini riebina ziauriai.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 02 2008, 22:27 
Baisiausiai norejau padekoti uz patarimus. Aisku, labai man sunkiai sekes surast ta laisvos eigos voztuviuka, bet praplovus mano Citrute uzgesta jau ne kas puse kilo, o tik 2 kartus per pastaruosius 800km. Deka jusu, saugiai ir siltai praleidau Kaledas su seima. Dar karta dekoju :wink:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgp 11 2008, 06:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
O as savo laisvu sukiu plaukiojima isprendziau pakeites LAMBDA zonda nauju (4 laidu 145 lt). Tai problema kaip ranka nueme. Variklis dirba kaip laikrodis. Ir saltais rytais nebeplaukioja apsukos. O budavo ziauru klausyti kaip dirbdavo variklis ant laisvu prie sankryzos. Jokie ten laisvu apsuku varikliuko valymai ir akumo klemo nuemimai nepadedavo. Pasirodo buvo kaltas lambda zondas.

To Saulius: Nieko nebelauk ir tu pasikeisk lambda zonda :wink: manau ir tavo Xantijai pades atsigauti.

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Paskutinį kartą redagavo 1 Citrusas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema: Re:
StandartinėParašytas: Rgp 11 2008, 07:13 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Saulius rašė:
pehzas rašė:
saulius kaip tau ten su tuo anglies filtru atjungtu ir vazineji kaip apsukos


na kompas prisitaike prie nuolat atviro anglies filtro voztuvo ir apsukos vel sekmingai kritineja :)

Teks kai atsils rimtai uzziimti davikliu tikrinimu. Ir Liamda zonda pasikeisiu, nes kazkaip ca man svieciasi kad misini riebina ziauriai.

Jei pačiam rankos kyla, lambda zondą galima pasitikrinti gan paprastai:
jei laidai 4, signalinis juodas;
jei laidai 3, signalinis juodas arba kitoks, nei kiti du (kiti du - kaitinimas);

Prijungus skaitmeninį multimetrą, parodymai turi makaluotis 1V arba 5V ribose. Jei parodymai nekinta, kabo apie 0,5V arba 2,5V, tai lambda gali būti tiesiog strigus ir mišinys neparenkamas teisingai, jei netoli 0V arba netoli 1V/5V, tai arba lambda strigus, arba mišinys per liesas (netoli 0V) arba mišinys per riebus (netoli 1V/5V) ir toks zondo parodymas yra ne bėdos priežastis, o pasekmė. Jei lambda užstrigus, padeda toks manevras: viena ranka paimti už signalinio laido, o kita už kėbulo ar + klemos. Toks elektrošokas neretai išjudina užstrigusį daviklį.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 126 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 9 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007