WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:20

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 11 2006, 17:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Vienu zodziu, siam varikliui mano masinoje kazkokia nesamone darosi. Is vietos vos pavaziuoji, turi sukelti apsukas. Ant laisvu lyg normaliai dirba. Taip vaziuodamas is darbo per 15 min. patiriu daugiau streso, nei sededamas darbe visa diena. Dariau diagnostika Robi dalyse, diagnozavo nesamone, atseit buvo trukes dirzas ir palinke voztuvai. Kiti aiskino, kad tai katalizatorius kaltas, pas mane katalizatoriaus nera jis ispjautas. Treti aiskino, kad tai liamda zondas, nors jis veikia. Nezinau ka ir be daryti, karts nuo karto uzsidega variklio gedimo lempute. Ka daryti, kur vaziuoti, patarkit.

Aplankius 3 dirbtuves susidariau toki vaizda, kad visi meistrai lauzia šustriakus, bet moka tik suluzusias detales pakeisti, kai jam pirstu parodai, kai reikia susirasti gedima paciam ir ji pasalinti, šustrumai dingsta.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 12 2006, 00:34 
Sernas rašė:
Vienu zodziu, siam varikliui mano masinoje kazkokia nesamone darosi. Is vietos vos pavaziuoji, turi sukelti apsukas. Ant laisvu lyg normaliai dirba.

Ar kartais zvakes pries tai nebuvo pakeistos? O tai man buvo toks bajeris - nusipirkau Valeo zvakes,(parduotuvej paprasiau XM 2l -parinko) isidejau, ir... prasidejo panasios nesamones! Sunkiai vestis, nelabai stabiliai dirbt ant laisvu, duodan gazo ant mazu aps. - uzgesinet ir "saudyt" dujos, "K" lempute - tai sviecia, tai ne! Ko nebandziau - tarpelius didinau (zinau is patirties - elektroniniam uzdegimu be skirstytuvo tai patinka :wink: ) - padarius >1mm pagerejo, bet ne is esmes... Jau visai nevilty norejau komutatoriu/ babina keist, ar, net i koki servisa bandyt vaziuot (siaip, budams savo prote, to stengiuos isvengt :wink: ), bet , syki apziurinejant senasias Eyquem zvakes, akys uzkliuvo uz raides "R" pavadinime, kas turetu reiksti varza... Testeris patvirtino: senosiose is virsutinio kontakto i centrini elektroda ~5kOhm, naujose - 0... Susukinejau senasias - problemos dingo...
Variklis pas mane, aisku, kitoks, bet Motronik ipurskimas(be oro matuokles sklendes), ir is jo valdomas komutatorius su dviguba 2-ju isejimu rite.. Jei pas pati panasiai - gal, sakau, irgi? Simptomai labai panasus...

Cituoti:
Aplankius 3 dirbtuves susidariau toki vaizda, kad visi meistrai lauzia šustriakus, bet moka tik suluzusias detales pakeisti, kai jam pirstu parodai, kai reikia susirasti gedima paciam ir ji pasalinti, šustrumai dingsta.

:D Gerai, kad kokios greiciu dezes, ar vairo stiprintuvo ta proga nepakeite, o galejo! :lol:

P.S. Gal kam reikia nauju Valeo zvakiu komplekto 2l 8V varikliui? Man jos dabar kaip ir atlieka... Manau, varikly su kitokia uzdegimo/ipurskimo sistema jos veiks be problemu! Galeciau atvezt i DS, sutartume... :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 12 2006, 07:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Das_Boot rašė:
Sernas rašė:
Vienu zodziu, siam varikliui mano masinoje kazkokia nesamone darosi. Is vietos vos pavaziuoji, turi sukelti apsukas. Ant laisvu lyg normaliai dirba. Taip vaziuodamas is darbo per 15 min. patiriu daugiau streso, nei sededamas darbe visa diena. Dariau diagnostika Robi dalyse, diagnozavo nesamone, atseit buvo trukes dirzas ir palinke voztuvai. Kiti aiskino, kad tai katalizatorius kaltas, pas mane katalizatoriaus nera jis ispjautas. Treti aiskino, kad tai liamda zondas, nors jis veikia. Nezinau ka ir be daryti, karts nuo karto uzsidega variklio gedimo lempute. Ka daryti, kur vaziuoti, patarkit.

Aplankius 3 dirbtuves susidariau toki vaizda, kad visi meistrai lauzia šustriakus, bet moka tik suluzusias detales pakeisti, kai jam pirstu parodai, kai reikia susirasti gedima paciam ir ji pasalinti, šustrumai dingsta.



Kol pats nesurandi ir pirstu neparodai meistrams, ka daryti, jie tau puse masinos dalimis pakeis, bet problemos taip ir nepasalins. Patikrinta.

Gal bandei is kompo nuskaityti, koki klaidos koda meta? Juk kai variklio gedimo lempute uzsidega, kompas atsimena klaida. Nuo to ir pradesim spelioti.


Diagnostikoj buvau-buria, dr. Alvydo zmogus irgi negali, nes negali prisijungti prie naujesniu, pas senesnius jungtis analogine, pas naujus - skaitmenine. Jau turbut rysiuosi i ACS vaziuoti.

Diagnostikoj minejo kad pas mane zvakes ne tokios kurias gamintojas rekomenduoja susuktos, bet iki siol vaziavo ir gan normaliai.

Gal galite parasyti kokias zvakes siam varikliui rekomenduoja gamintojas, vaziuodamas is darbo nusipirkciau.

Kas Kaune be ACS dar klaidas gali nuskaityti.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 12 2006, 09:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Valeo koda zinau : RF74HZDC , Eyquem :RFN58LZ, BOSCH : FR7DC, CHAMPION RC7YCC

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2006, 17:08 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:41
Pranešimai: 729
Miestas: Vilnius
o kodel ne autosabina?
tie turetu tureti naujausia proxia stendo versija.
tai ir maziausiai klaidos tikimybe.

as kai turejau senesniji 2.0 16v, diagnostikai buvau i veho nuvares
sumokejau gal 60 ar 70 litu bet nebuvo jokiu parkiu "turiu neturiu moku nemoku"

_________________
malgis
<< Berlingo Multispace 7 seater '11
Rinkis prekę lietuvišką - http://www.gaminama.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 22 2006, 16:28 
Sernas
Nu, kaip sekasi su masina, ar issisprende problemos?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 22 2006, 17:11 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Ne, nes nesprendziu. Kol kas avarijos padarinius remontuoju, (baigiu remontuoti). Daviau kaliegai pavaziuoti sako, kad sankabos diskui AMBA, arba reikia patempti, nes sankaba suveikia atleidus mazdaug 2/3 pedalo eigos, bet man gerai, pripratau, vaziuoju.

Varikliu prolemos buvo ir tebera, toks jausmas, kad kazkas uzsikimse, nes kartais nuspaudus pedala traukia taip, lyg po viana cilindra kas 2-3 s prisijungtu, zodziu nesuprantu varysiu i VEHO, klaidas nuskaitys, po to vel bursiu.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 24 2006, 13:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Das_Boot rašė:
Sis variklis neturi traukos prie mazu apsuku. Po 2 tukst. pabunda trukciodamas, ir tik po 3 tukst. traukia kaip ir priklauso. Dar pametesiu tau ideja: patikrink vakumines membranas, kurios valdo srauto keitima ipurskimo kolektoriuje. Jos stovi prie pat purkstuku, salia kuro magistrales. Ant veikiancio variklio, gazuojant, matosi ju veikimas. Jei bus suplisusios - variklis netenka galios ir esant aukstoms apsukoms.

Imesk foto kur jos randasi, sitam forume as buvau imetes savo variklio foto.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 25 2006, 08:41 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 12 2005, 12:11
Pranešimai: 77
Miestas: Vilnius
http://foto.rambler.ru/users/dmitrij.i/Avto/

Ziurek cia , idejau
1. to mazgo foto
2. vieta ant variklio, kur ji randasi

_________________
Citroen Xsara 1.8i 66kw (negrynaveislė žalia varlė) ...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 02 2006, 08:33 
Gal zinot kur ta vakumine membrana gaut? Pas mane viena parejusi.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 02 2006, 14:19 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 12 2005, 12:11
Pranešimai: 77
Miestas: Vilnius
Nuimti nuo:
Xantia 2,0 16V
XM 2,0 16V
Peugeot 406 2,0 16V

_________________
Citroen Xsara 1.8i 66kw (negrynaveislė žalia varlė) ...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 02 2006, 16:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Barklis rašė:
:oops:
O kur juos rast ???

Siaip tai pas mane Peugeot 306 s16 toks variklis(XU10J4Z) inkaltas.


Panaršyk laikraščių skelbimus,internete po peugeot forumą ir rasi...gal...

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 02 2006, 18:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:41
Pranešimai: 729
Miestas: Vilnius
VEHO ji kainuoja ~150 litu. As kai turejau xantia su tokiu varikliu, pirkau nauja. Alvydas dar sake nuo xm kazkurio galima pritaikyti (ne 2.0 16v). Bet cia gal ne tokie milziniski pinigai, kad rizikuoti su srotine. Juolab, kad ta diafragma turi tiesiogines itakos degalu sanaudoms ir dinamikai.

_________________
malgis
<< Berlingo Multispace 7 seater '11
Rinkis prekę lietuvišką - http://www.gaminama.lt


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 02 2006, 23:07 
Butent. skelbimuose ir forumuose NERA. Nauja tai ir jauciu ~ 150-200 Piginu. Srote galima ~20-40 Lt moket, bet nera. Uz tai ir ieskau.
O dinamika ir sanaudo tai tikrai nekokios. vaziuoja kaip su 50 AJ, o benzino geria kaip 250 AJ :cry: :cry: :cry:



[quote="malgis"]VEHO ji kainuoja ~150 litu. As kai turejau xantia su tokiu varikliu, pirkau nauja. Alvydas dar sake nuo xm kazkurio galima pritaikyti (ne 2.0 16v). Bet cia gal ne tokie milziniski pinigai, kad rizikuoti su srotine. Juolab, kad ta diafragma turi tiesiogines itakos degalu sanaudoms ir dinamikai.[/quote]


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 03 2006, 08:13 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 12 2005, 12:11
Pranešimai: 77
Miestas: Vilnius
Tos dalies srotine kaina = 50lt. Naudota nuo naujos niekuo nesiskiria, svarbu tik, kad membrana viduj sveika butu!

_________________
Citroen Xsara 1.8i 66kw (negrynaveislė žalia varlė) ...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007