WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 24 2024, 17:33

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 28 2013, 10:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
andre rašė:
O del tepalo fitro atsisukusio, gal puse apsisukimo, ar del to gali sustoti variklis? Taip mastant variklis pasiekia darbine temp. ,gal koks slegis jam per mazas, kai filtras buvo atsisukes, gal blokuodavo iskarto, ir ant posukiu isjungdavo, nors skydelyje jokios klaidos nemete.?

Del prisukto, bet neuzverzto filtro, variklis nestoja. Logiskai mastant, jau seniai turejo buti bala po apacia ir variklis butu uzsilenkes be tepalo, nebereiktu ir vest. :|

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2013, 14:44 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 16 2011, 10:27
Pranešimai: 183
Cia su ta elektronika visko gali buti, net nezinai, del kokios smulkmenos gali sustoti. Kaip pasakojo kazkokiam modelyje is naujasniu, netiko kuro kokybe, ir kompas blokavo uzvedima. Taip ir cia...


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2013, 14:51 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 16 2011, 10:27
Pranešimai: 183
Siaip tai filtras matosi lasejo, bet kaip darbiniu slegiu, gal ir vare, pagal matuokle gal kokius 100-200gr. istaske. Bandysiu vaziuoti ilgesniu atstumu(30-40km), paziuresiu ar kas pasikeite.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2013, 09:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
andre rašė:
Cia su ta elektronika visko gali buti, net nezinai, del kokios smulkmenos gali sustoti. Kaip pasakojo kazkokiam modelyje is naujasniu, netiko kuro kokybe, ir kompas blokavo uzvedima. Taip ir cia...

Del kuro kokybes buna, bet uzpylus geru, nebegestu vidury gatves. Bandau burti...Ipurskimas, kaip supratau, funkcionuoja gerai, persijungia kuro tipai irgi, ismetime - nieko, skysciai nedingsta, variklis dirba normaliai, kuras atatinkamas, apsukos geros...Belieka elektros sistema: starteris, bendiksas, uzvedimo spynele, generatorius, davikliai, saugikliai, laidai, kompas ir akumas. Na, jei viskas cia, ka isvardijau, funkcionuoja puikiai ir be "oziu", tada mesciau masina per tvora i srota... :mrgreen:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2013, 10:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
bardakasbx rašė:
andre rašė:
Cia su ta elektronika visko gali buti, net nezinai, del kokios smulkmenos gali sustoti. Kaip pasakojo kazkokiam modelyje is naujasniu, netiko kuro kokybe, ir kompas blokavo uzvedima. Taip ir cia...

Del kuro kokybes buna, bet uzpylus geru, nebegestu vidury gatves. Bandau burti...Ipurskimas, kaip supratau, funkcionuoja gerai, persijungia kuro tipai irgi, ismetime - nieko, skysciai nedingsta, variklis dirba normaliai, kuras atatinkamas, apsukos geros...Belieka elektros sistema: starteris, bendiksas, uzvedimo spynele, generatorius, davikliai, saugikliai, laidai, kompas ir akumas. Na, jei viskas cia, ka isvardijau, funkcionuoja puikiai ir be "oziu", tada mesciau masina per tvora i srota... :mrgreen:


is situ visu isvardintu variantu iskart galima atmesti akuma, starteri ir bendiksa, nes visi sie dalykai reikalingi tik automobiliui uzkurti, o variklio uzgesimui jie itakos jokios neturi. Uzkurus auto akuma galima ir isimti/atjungti, starteris ir bendiksas(tiesiogiai susijes su starterio darbu) uzkurtam varikliui taip pat nereikalingi. be starterio masina uzkurti taip pat galima - uzstumpti ar uztempti

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2013, 10:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Odeckinas rašė:
is situ visu isvardintu variantu iskart galima atmesti akuma, starteri ir bendiksa, nes visi sie dalykai reikalingi tik automobiliui uzkurti, o variklio uzgesimui jie itakos jokios neturi. Uzkurus auto akuma galima ir isimti/atjungti, starteris ir bendiksas(tiesiogiai susijes su starterio darbu) uzkurtam varikliui taip pat nereikalingi. be starterio masina uzkurti taip pat galima - uzstumpti ar uztempti

Klausyk, ar visa sia temele skaitei nuo pradziu? Matyt, kad ne... :)

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2013, 10:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
bardakasbx rašė:
Odeckinas rašė:
is situ visu isvardintu variantu iskart galima atmesti akuma, starteri ir bendiksa, nes visi sie dalykai reikalingi tik automobiliui uzkurti, o variklio uzgesimui jie itakos jokios neturi. Uzkurus auto akuma galima ir isimti/atjungti, starteris ir bendiksas(tiesiogiai susijes su starterio darbu) uzkurtam varikliui taip pat nereikalingi. be starterio masina uzkurti taip pat galima - uzstumpti ar uztempti

Klausyk, ar visa sia temele skaitei nuo pradziu? Matyt, kad ne... :)


Skaiciau visa ir is visu isvardintu situaciju padariau minetas isvadas, nes buvo mineta:
pats 1 postas:Variklis uzgesta pats kai uzkaista ir neuzsiveda kol neatsala;
starteris suka bet atrodo tusciai;
vien to pakanka kad atmesti siuos 3 dalykus - pabandyk pasukti starteri su "mirusiu" akumu, o starterio darba su veikianciu ir neveikianciu bendiksu tikrai lengvai atskirsi taigi jei starteris suka varikli (kokia ir yra jo paskirtis) vadinasi ir bendiksas dirba gerai.

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2013, 11:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Odeckinas rašė:
Skaiciau visa ir is visu isvardintu situaciju padariau minetas isvadas, nes buvo mineta:
pats 1 postas:Variklis uzgesta pats kai uzkaista ir neuzsiveda kol neatsala;
starteris suka bet atrodo tusciai;
... taigi jei starteris suka varikli (kokia ir yra jo paskirtis) vadinasi ir bendiksas dirba gerai.

Turi...:) atmenu atveji, kai starteris geras, o bendiksas padiles, nepritraukia ir vedimo ner...Dabar del variklio -{ kai uzkaista }. Kodel jis kaista? Nera ausinimo, nedirba pompa, nera tepalu. Sito ir susijusiu su tuo pasekmiu kazkaip zmogelis neminejo, mazu, pas ji koks "skenduolis" pakliuves... :?

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2013, 11:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
va tame ir esme kai bendiksas padiles - nepritraukia, tai jei zmogus raso kad suka tusciai lyg kuro nebutu, tai vadinasi pritraukia kas lygu - bendiksas geras, starteris geras, akumas geras.
O va del visu kitu dalyku tai tikrai negalima nieko atmesti nepatikrinus. Svarbiausia kad kuriasi kai salta, o kai silta nesikuria. Tai del tos priezasties gal butu galima laidus atmesti, nes jei butu laidai tai vienodai kurtusi/nesikurtu tiek silta tiek salta.
Dar butu gerai patikslinti ka reiskia "kai variklis uzkaista" - cia iki darbines temeraturos uzkaista ar jis kaista daugiau nei norma? Jei kaista daugiau nei norma tai jau kaip sako BardakasBX - kodel jis kaista? Na sakykim antifrizo mazai, pompa neveikia, tepalu nera (kazkas is ju), nes gali buti kad kompas gesina varikli ir neleidzia pakurti del kritines temperaturos, bet vel gi kodel tada nemeta klaidu? Tepalo mazai - galimas variantas del mineta atsisukusio tepalo filtro, bet tada turetu tepalo lempute i akis spiginti, antifrizo mazai - pirmiausia turetu pasijausti ant peciuko (nepustu silto oro) ir ant duju - nenoretu dujomis vaziuoti. Aisku kai masina visai nenori vaziuoti tai galima to nenoro vaziuoti ant duju nepastebeti, bet tokiais orais peciuko silumos trukuma iskart pajusi :)
Galimas dalykas kad duju iranga "puliuoja" ir vietoj perjungimo is vieno kuro i kita padaro neutrala ir joks kuras variklio nepasiekia, bet vel klausimas kodel tik karstam varikliui...
Zodziu burimas is kavos tirsciu gaunasi...

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2013, 17:46 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 16 2011, 10:27
Pranešimai: 183
Pravaziavau 30-40km. variklis neuzgeso, bet geso ant posukiu. Cia po to. kai uzsukau tepalo filtra ir patikrinau, pajudinau ivairius laidus, kontaktus. Dar mintis, o jeigu benzo yra bake 6-10ltr. benzo, o dirba ant duju, kompas supranta, kad dirba benzinu, vaziuojant posukiu benzino lygis gal per mazas ir pasvirus matuoklei, gal isjungia varikli? Arba kuro siurblyje, per mazas kuro lygis? Gali buti toks variantas? Dar paziuresiu kompo jungti, kazkur forume buvo, kad nuluzta kontaktas. Bet ar nebus blogai atjungti kompa?


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 30 2013, 18:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
atjungti kompa nera blogai tik pries tai istrauk rakteli is uzvedimo spyneles. Kompas po kapotu 3 jungtimis prijungtas.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 30 2013, 20:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2010, 13:48
Pranešimai: 106
Miestas: Kaunas
Nepykit... :gele2: Skaitau skaitau aš čia tuos išvedžiojimus, pamastymus kas būtų jeigu būtų... :drunk: Kaip liaudis sako: būt šuva nešikęs, būtų zuikį pagavęs... :shock: Mano nuomone, varyk pirmiausiai daryk diagnostiką, pamatysi ką rodo. Kitas žingsnis, ieškok gero elektriko. Per tą laiką ką čia svarstot jau buvo galima problemą pašalinti. Visada vadovaujuosi tokiu principu, jei nesupranti kas yra reikia duoti darbo tiems kas tai supranta... Nepritaupysi... :!: Nebent labai įdomu ir esi užsispyręs pats įveikti problemą...

_________________
Citroen Xara Picasso 2001m; 1,8 16V + LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 30 2013, 20:45 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
cepelinas rašė:
Nepykit... :gele2: Skaitau skaitau aš čia tuos išvedžiojimus, pamastymus kas būtų jeigu būtų... :drunk: Kaip liaudis sako: būt šuva nešikęs, būtų zuikį pagavęs... :shock: Mano nuomone, varyk pirmiausiai daryk diagnostiką, pamatysi ką rodo. Kitas žingsnis, ieškok gero elektriko. Per tą laiką ką čia svarstot jau buvo galima problemą pašalinti. Visada vadovaujuosi tokiu principu, jei nesupranti kas yra reikia duoti darbo tiems kas tai supranta... Nepritaupysi... :!: Nebent labai įdomu ir esi užsispyręs pats įveikti problemą...

Pritariu pilnai :taip: ,noras paciam tvarkytis yra pagirtina bet padarius diagnostika problema butu senai pašalinta,bent jau daug variantu butu atmesta

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2013, 15:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
saulynas rašė:
cepelinas rašė:
Nepykit... :gele2: Skaitau skaitau aš čia tuos išvedžiojimus, pamastymus kas būtų jeigu būtų... :drunk: Kaip liaudis sako: būt šuva nešikęs, būtų zuikį pagavęs... :shock: Mano nuomone, varyk pirmiausiai daryk diagnostiką, pamatysi ką rodo. Kitas žingsnis, ieškok gero elektriko. Per tą laiką ką čia svarstot jau buvo galima problemą pašalinti. Visada vadovaujuosi tokiu principu, jei nesupranti kas yra reikia duoti darbo tiems kas tai supranta... Nepritaupysi... :!: Nebent labai įdomu ir esi užsispyręs pats įveikti problemą...

Pritariu pilnai :taip: ,noras paciam tvarkytis yra pagirtina bet padarius diagnostika problema butu senai pašalinta,bent jau daug variantu butu atmesta

Butent :taip: Del patikros seniai jau patarta, bet zmogelis arba neskaite to arba nori rasti pats, pasikliaudamas visu isvedziojimais. Ir dalies postu cia nebutu (ju nereikia), jei skaitytu bei suvoktu turini autoriai kiek placiau, nei rasoma. :? 3 psl., o priezasties - 0

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2013, 23:43 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Bal 16 2011, 10:27
Pranešimai: 183
Cia problema tame, kad citrodaktarai uzsieme ir gales kita savaite tik paziureti, o tuo tarpu gal ir surasiu ka nors jusu pagalba. O vienas meistras sako: atsils, pamatysi viskas pasitvarkys...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007