WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:41

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 27 2006, 23:19 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Savaitgali pasikeiciau zvakes, keiciant kilo iskrypusi mintis, skaitineju cia, jog visi siulo pries dedant dujas profilaktiskai pasikeisti zvakes ir aukstos itampos laidus. Pas XU10J4R varikli tokiu kaip ir nesimato, yra tik plastmasine dezute su "guminemis" pypkemis. Kilo klausimas, ar keiciamas visa dezute, ar ardoma ir keiciami joje esantys laidai ar kitos dalys ?

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 28 2006, 08:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Taip, pas tave keiciasi visas tas blokas, jis neardomas. Nebent tas pypkutes keisi.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 31 2006, 14:28 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Tai gal kam teko keisti sita daikta, idomu kiek kainuoja naujas ?

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 02 2007, 08:43 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 12 2005, 12:11
Pranešimai: 77
Miestas: Vilnius
Galiu klysti, bet atrodo, apie 280Lt

_________________
Citroen Xsara 1.8i 66kw (negrynaveislė žalia varlė) ...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 15 2007, 14:19 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Taigi, po ilgu mano svaigimu ir dvejoniu kas mano << variklyje tarska ir kodel jis naudoja daug tepalo nutariau ji sutvarkyti (tvarkiau ne as :)). Zodziu su zmogum sutarem, kad paziures visas bedas, pakeis voztuvu gumeles 12Lt/vnt. ir jei reikes hidraulinius voztuvu kompensatorius (HK), bei sutvarkys sujungima ismetimo kolektoriaus su galvute. Tai va tarskejimo priezastis ta, kad padilusios skyles kuriose "vaiksto" tie subezdeti HK. Rezultate pakeitus viena eile HK (8 vnt. po 55 Lt) niekas nepasikeite kaip barskejo taip ir barska. Manau iseitis keisti variklio galvute nauja, aisku kaina kosmine ir nzn ar vertes tai daryti. Gal kas jau susidure su tokia problema ir zino kaip tai pataisyti ? Kadangi skiriasi kompresija skirtingose kamerose ateityje planuoju pasikeisti ir stumokliu ziedus nera jie tokie brangus visiems stumokliams komplektas 250 Lt+darbas apie 500 Lt.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 15 2007, 18:15 
del kompresijos tai jei negaila apie 20lt. gali nusipirkti WYNN's firmos degimo kameros valiklio(Combustion chamber cleaner)
http://www.senukai.lt/LTU/catalogue.asp ... 0050620576

siaip siektiek padeda tas nuodegu pasalinimas. autostrada vaziavau pries naudojima tai apsukos iki 4000 kazkur keldavosi normaliai o panaudojus to valiklio ir iki 5000 soka gerai

tik nereik isigasti kai pakoseja variklis, apsidumyja ir pasmirsta maitinant toki "maista", taip ir turi buti. po kurio laiko praeina.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 15 2007, 20:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
buna vandeniu praplauna varikli ir atsigauna kompresija. Visas plovimo metodas aprasytas Porso ir autobanginiu. Is patirties pasakysiu, kad l. geras variklistas.

Reikalinga medicininė lašelinė(šlangutė su dozatorium),3-4litrai plaunančio tepalo,5ltr.plastikinis bakelis vandeniui,tepalas varikliui ir tep filtras.
pirmiausia reikia susirasti šlangutę einančią į kolektorių kurioje dirbant varikliui būtų vaakumas.Plastikinį bakelį pririšam ant pakelto kapoto kablio ir pripilam vandens.Lašelinės adatą ismeigiam į bakelį o kitą galą sujungiam su šlangute einančia į kolektorių.Lašelinė uždaryta! Variklį įšildom iki ventiliatoriaus suveikimo.Užfiksuojam variklio apsukas ties maždaug 3000aps/min.(įtempiant trosą ar panašiai)Pripilam į bakelį vandens,ir lašelinės pagalba,paleidę vandenį,vandens kiekiu atreguliuojam apsukas ties maždaug 1200-1500aps/min...Maždaug kas pora litrų vandens,lašelinę uždarau,apsukos pakyla,palaukiu kol variklis vėl įkais iki vent. suveikimo(dirbdamas su vandeniu atšala)ir vėl atsuku lašelinę.Šitaip"sugirdau" apie 10litrų vandens.Tepalas turi virsti kakavos spalvos emulsija,nors spalva priklauso nuo buvusio užterštumo.Viskas trunka apie val.laiko .Tada išleidžiam tepalą(tik variklio nepamirškit išjungt)supilam plaunantį tepalą,praplaunam dar kelias minutes,po to keičiam tepalą ir filtrą.Prieš ir po plovimo pageidautina pamatuoti kompresiją...Viskas
P.s:Jeigu tepimo sistema užteršta labai stipriai-galima 0.5litro vandens supilti tiesiai į tepalą(per tepalo užpylimo anga)Jeigu ką nors padarysit ne taip,arba aš ką nors pamiršau...varikliui amen



o ir pati tema.
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showP ... 2108286857

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 15 2007, 21:53 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Sernas rašė:
2: Kosmoz - :roll:


Nesistebek ir nevartyk akiu :lol: .Siuolaikiska,greita(tik valanda!!!),ir kapitalinis atliktas :lol: :lol: :lol: .

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 15 2007, 22:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
galit pirkti wynsus, kurie kaip nabasnikui zvake, galit viska ardyti ir su dantu sepetuku valyti, galit sena ir veiksminga metoda su vandeniu atlikti. As Porsu pasitikiu, ne koks piemuo, rimtu varikliu ne viena tvarkes ir antram gyvenimui prikeles.
O procedura su vandeniu pravalo varikli ir atkelia ziedus.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 16 2007, 07:36 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Nu nzn nelabai noriu kazkokias neaiskias proceduras daryti. Tiesiog ateiti pasikeisiu ziedus ir nseuksiu sau galvos.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 25 2007, 13:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Zodziu darbo mazai tai siauciu as po foruma :). ZInau visas variklio bedas liko tik sukaupti reikiama kieki Lt ir viskas bus tvarkoj. Diagnozavo ir patvirtino Mindaugas kuris daktaru skiltyje aptarinejamas. Variklis mano buvai gerai pakaitintas, nes viduje prie seneliu tepalas prikepes, ir supylus nauja tepala po kiek laiko jo spalva pasidaro juoda. Barska mano variklyje stumokliai kurie yra gerokai padile, o kompensatoriai cia ne prie ko :(. Zodziu remonto kaina apie 2000-2500 Lt. Ateityje planuoju tvarkyti. Vsio sioje temoje daugiau neturiu ka pasakyti.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 26 2007, 07:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Das_Boot rašė:
Kur jis tau nebus pakaitintas, kai visas variklis iki virsutinio dangcio - spyzius! Blin, kamstyje stovint ir isijungus ventiliatoriui, kaip nuo lygintuvo karsciu paduoda!


Nelabai suprantu ka turi bendro spizius ir kaitimo temperatura?

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 26 2007, 15:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Das_Boot rašė:
Labai ilgai auksta temperatura laiko! Vasara pasildai masina iki darbines 92 laipsniu temperaturos, valandai palieki, grizti ir randi ~70 laipsniu.
Ziema, aisku, tai yra labai gerai, nes variklio temperatura yra pakankamai tolygi, bet vasara noretusi, kad vesintusi geriau!


man rodos cia labiau konstrukciniai ypatumai - teisingai sukonstravus ausinimo sistema vesintis turi normaliai, nors kas tiesa tai ne melas - ketus ikaista leciau ir atsala leciau, bet del to butent yra mazesne tikimybe perkaitint varikli, nes reikia ilgai drozt, kad ikaitint iki tokio laipsnio, kad ketus kraipytusi, su aliuminiu tai galima pasiekti daug greiciau.

O siaip tai pas Serna variklis (t.y. 130AG) kitoks nei taviskis (jei spresti is avataro - 150AG).

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 16 2007, 08:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Olando nuotraukos apie variklio ardymą http://www.mijnalbum.nl/Album=4RVMLWBZ

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007