buna vandeniu praplauna varikli ir atsigauna kompresija. Visas plovimo metodas aprasytas Porso ir autobanginiu. Is patirties pasakysiu, kad l. geras variklistas.
Reikalinga medicininė lašelinė(šlangutė su dozatorium),3-4litrai plaunančio tepalo,5ltr.plastikinis bakelis vandeniui,tepalas varikliui ir tep filtras.
pirmiausia reikia susirasti šlangutę einančią į kolektorių kurioje dirbant varikliui būtų vaakumas.Plastikinį bakelį pririšam ant pakelto kapoto kablio ir pripilam vandens.Lašelinės adatą ismeigiam į bakelį o kitą galą sujungiam su šlangute einančia į kolektorių.Lašelinė uždaryta! Variklį įšildom iki ventiliatoriaus suveikimo.Užfiksuojam variklio apsukas ties maždaug 3000aps/min.(įtempiant trosą ar panašiai)Pripilam į bakelį vandens,ir lašelinės pagalba,paleidę vandenį,vandens kiekiu atreguliuojam apsukas ties maždaug 1200-1500aps/min...Maždaug kas pora litrų vandens,lašelinę uždarau,apsukos pakyla,palaukiu kol variklis vėl įkais iki vent. suveikimo(dirbdamas su vandeniu atšala)ir vėl atsuku lašelinę.Šitaip"sugirdau" apie 10litrų vandens.Tepalas turi virsti kakavos spalvos emulsija,nors spalva priklauso nuo buvusio užterštumo.Viskas trunka apie val.laiko .Tada išleidžiam tepalą(tik variklio nepamirškit išjungt)supilam plaunantį tepalą,praplaunam dar kelias minutes,po to keičiam tepalą ir filtrą.Prieš ir po plovimo pageidautina pamatuoti kompresiją...Viskas
P.s:Jeigu tepimo sistema užteršta labai stipriai-galima 0.5litro vandens supilti tiesiai į tepalą(per tepalo užpylimo anga)Jeigu ką nors padarysit ne taip,arba aš ką nors pamiršau...varikliui amen
o ir pati tema.
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showP ... 2108286857