WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 04 2024, 10:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 126 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 29 2010, 21:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Gerasdviratis rašė:
Pastebejau ta ciudotvorna reiskini seniau,bet dabar tik aprasysiu. Monopurskalas. Vaziuojam, duodam laiva eiga. Apsukos krenta ant 1.1 ir zemiau ne, tol kol ratai nors kiek sukasi. Vos tik auto sustoja-apsukos sumazeja. Maniau,kad cia tik siaip . Pasirodo kitos auto analogiskas bajeris. Viskas pofig,ale koks rysys tarp apsuku ir besisukancio rato?

Risys yra toks, kad i vadinama kompa(elektronini variklio valdymo bloka) eina signalas apie automobilio greiti. Jei spidometras sukamas trosu, tai apacioj jo prie dezes arba viduryje troso(ties sujungimu, kai is dvieju daliu) vistiek buna papildomas elektrinis greicio daviklis. Kai spidometras tik nuo elektrinio daviklio, paprasciausiai eina sistemoj atsaka i kompa. Vieni varikliai i ta reiksme reguoja vienaip, kiti kitaip.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 30 2010, 08:42 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Obrubit situ prakeiktu laidu. Kam tos apsukos padidintos,jei riedi.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 30 2010, 19:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Pagal mano logiką išsiveda, kad lėtai riedant staigiai netyčia atleidus sankabą, prie 1,1k gali ir neužgest ir išvežt, jei bėgis ne aukštas. Ant kokių 650rpm užgesi ir dar su smūgiu. Na gal ir netaip

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 30 2010, 20:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Neturi taip būti

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 05 2010, 19:34 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 14:58
Pranešimai: 25
Miestas: Vilnius
Žodžiu. Nebežinau, ką daryti su savo Xsara. Pakeičiau jau 5 lasivos eigos varikliukus, su visais situacija identiška. Apsukos šokinėja, nors tu ką. Buvau diagnostikoj - klaidų nerodo, lambda zondas veikia gerai. Pakeičiau žvakes ir žvaklaidžius - tas pats. Pakeičiau oro filtrą, pravaliau oro sklendę kiek galėjau - nieko. Padėtis pagerėjo pasukus varžtą prie oro sklendės - dabar bent jau nebeužgęsta, nors galios mažiau ir kuro daugiau ryja. Laužyne pažiūrėjo, užveržė žarnas prie varikliuko (sako, gal slėgis turi būt), varikliuką įdėjo nuo ką tik atvežto pežo... Sitaucija šiek tiek pagerėjo, galios daugiau kažkodėl. Bet apsukos plaukioja, nors tu ką. Sako, gal kompas kvalioja... Bet tai, greičiausiai, menka paguoda. Žodžiu... nieko nesuprantu.

_________________
Citroen Xsara 1,6i 1998 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 05 2010, 20:23 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
varyk i diagnostika kur ne tik klaidas pažiuri, bet ir parametrus pažiuri ir supranta :wink:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 07 2010, 07:45 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
I nerasi buna taip.

Man bajeris su ZX buvo. Pradejo gryba pjauti apsukos ir juodus dumus metyt.Pasirode dielo ni babinie. Maniau,kad elektronika-ne velnio. Nuo senumo ant tiek isdyles potencas,kad per tarpus kura perpila.Va kokiu gedimu buna.Is savo aruodo idejau kita-viskas veikia.Itariu mano masyna zver praejus koki 3-400000. :mrgreen: Ant tiek ir atrodo.Dabar sutvarkyta laukia kitos ziemos pradzios...

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 13 2010, 22:04 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 14:58
Pranešimai: 25
Miestas: Vilnius
Na, nuvažiavau į veho. Pasirodo, kalta oksidavusis ir nekontaktuojanti jungtis su laisvos eigos varikliuku. Dar ir taip būna. Žodžiu, sujungė jie ten kaip reikia, ir dabar pirmą kartą važiavau nežiūrėdamas, kaip tachometre rodyklė supasi :) Jausmas lyg nauja mašina važiuočiau :)

_________________
Citroen Xsara 1,6i 1998 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 18 2010, 20:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
atrodo pradejo ir mano beda aisket. Pasirodo liambda zondo sinalo kompas normaliai negavo. Uzluzo "mases" laidas tarp liambda zondo jungties ir ECU. Ko pasekoje anksciau tikrinant nuo zondo jungties rodydavo signala normos ribose (0,1 - 0,9V), o paciam kompe jau matydavo 1 - 2V ir daugiau, ko pasekoje kompas pradedavo reguliuot isinio riebuma savo nuoziura. Laidas kazkodel ten gerokai papuves. Susitvarkiau ta jungti, bet iskilo nauja beda. Ko gero tas laidas ir prie zondo kazkur papuves, ar blogai pritvirtintas nes ant ECU kontaktu matuojant rode 0.8 V vietoje 0 pabandymui pajungiau tiesiai mase ir viskas susitvarke. Kai bus dauiau laiko perjungsiu viska nuo zondo kaip reikia.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 27 2010, 09:08 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Dėl citroeno nežinau, tačiau anksčiau turėjau Nissan Maximą 3 l., V6. Tuščioje eigoje apsukos pastoviai plaukiodavo 900 - 500 apsk./min. ribose. Apvažiavau daugybę sevisų, tame tarpe ir atseit specializuotą "Dopas", išgirdau galybę gedimų: neveikia liamda, neveikia akseliaratoriaus padėties daviklis, pradegę vožtuvai ir pan., ačių dievui nepuoliau tvarkyti, vienas sevisas atliko reguliavimą po kurio plaukiojimas sumažėjo, tačiau įsijungus radiatoriaus ventiliatoriui apsukos pradėjo kristi iki 300, variklis purtytis. Napsikentęs nuvažiavau į Raitą, (oficialus Nissan atstovas). Pradžiai buvo atstatytos buvusio apsukos ir iš karto, be jokios įrangos, nustatyta plaukiojimo priežastis, o ji labai banali - nutrūkusios kelios išmetimo kolektoriaus smeigės ir dalis išmetimo dujų nepatenka į duslintuvą, sudegęs benzinas neatikdavo reikamo tokiam kiekiui išmetimo dujų kiekio, todėl kompiuteris analizuodamas išmetimą, nesuprasdavo šito veiksmo ir didindavo - mažindavo benzino padavimą. Sutvarkius kolektorius, apsukos stojo kaip įkaltos.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 12 2010, 16:04 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 19 2008, 17:28
Pranešimai: 454
tai va gan idomu dalyka pastebejau su apsuku sokinejimu,kai diena karsta apsukos sokineja labai stipriai,ir nuo 900apsuku iki uzgesimo,o jai diena vesesne tai sokineja labai mazai ir tik i didziaja puse nuo 900 iki kokiu 1200 apsisukimu,o kai lyja ar didesnis dregnumas lauke praktiskai sokineja labai minimaliai,kas gali paaiskint, kodel taip yra ir gal sprendimo buda :)

_________________
citroen xsara 1.8 16v 81kw 1998
citroen c5 01 break 2.2 hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 12 2010, 16:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Šiaip reikėtų adaptaciją varikliukui padaryt,jei buvai nuėmęs.Jei per lietų geriau jaučias,tai palaistyk prieš važiavimą jį pats :D

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 15 2010, 16:45 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Yra oro padavimo temperaturos daviklis, kartais ne jis kaltas?

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 10 2011, 14:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
laisvos apsukos nekvailioja, bet vaziuojant trukcioja variklis, susilpnejusi trauka. tas pats ir su benzu, ir su dujomis. 2.0 16v 97kw. Ant apkrovos didesnes netrukcioja, bet pastovu greiti palaikant trukcioja. Kas gali but, nuo ko pradet ziuret? Check engine nedega.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 10 2011, 15:00 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 25 2007, 13:00
Pranešimai: 100
Miestas: Vilnius
Pradeciau nuo zvakiu,nisane panasiai buvo,padejo


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 126 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007