WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 10:28

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 29 2007, 16:48 
Laba,

Uzsiimu slieku paieska, tad sakau, gal visiskai netycia kam nors teko su tuo susidurti.
Vaziuojant tiek mieste tiek uzmiestyje, tiek kamsciuose tiek tiesiame kelyje, tiek mazu tiek dideliu greiciu, ausinimo skyscio temperaturos rodykle rodo ne tikslu viduriuka, o siek tiek auksciau, kaip suprantu tai yra 95-100 laipsniu.
Stovint kamsciuose, ar letai bruzinant, temperatura pakyla iki tos pirmos (95 ar tai 100 laipsniu) padalos, ten suveikia ventiliatoriai, temperatura nugesina iki viduriuko, ji vel pakyla, ventiliatoriai vel suveikia ir pasaka be galo.
Tuo tarpu vaziuojant tolygiai, praktiskai nesvarbu kokiu greiciu, rodykle styro pakilusi netoli tos 95-100 atzymos. kaip ir reikia tiketis ventiliatoriai tokiu atveju nesuveikineja, todel ir temperatura laikosi siek tiek aukstesne nei viduriukas (90).
Dar vienas idomus pastebejimas. Kai vyksta tokie temperaturos sokinejimai, kartas nuo karto kompas pranesa "engine water level low". suprask skyscio per mazai. Po kurio laiko sis pranesimas dingsta, veliau vel atsiranda, bet neperiodiskai. Taciau visiskai atvesusiam varikliui patikrinus ausinimo skyscio lygi - jis normalus. Ta lempute atvirai pasakius gasdina, taciau skyscio juk nepilsi kad per virsu begtu. Gal daviklis ?
Dabar kas buvo daryta:
ir visiskai saltam varikliui ir siek tiek pasilusiam atsuktas issipletimo bakelio dangtelis. Jokiu burbuliuku, skyscio judejimo nepastebeta, lygus kaip ledas pavirsius. Ant issipletimo bakelio vidiniu sieneliu nera jokiu riebaluotu nuosedu. Bandant atidaryti pilnai uzkaitusio variklio issipletimo bakelio dangteli (zinau kaip tai neprotinga) skystis verziasi lauk, bet tai gal naturalu nes auksta temperatura ir slegis ? :?

citroligonineje Julius ziurejo, taciau pasak jo nieko blogo nepastebejo, na bet jis tikrino laisva pavara stovint vietoje, o ten su ventiliatoriais ta temperatura sau ramiai ir sokineja kaip priklauso.

Mane gasdina tai kad net vaziuojant ~90km/h temperatura yra pakilusi virs devyniasdesimties, o tik suletinus greiti ar vazinejant ramiai mieste, normali temperatura palaikoma ventiliatoriu pagalba.

Tai va idomu kas galetu but ? :roll:
Termostatas per velai atsidarineja ?
Visgi kazkur silpnai trukusi tarpine ?
Kaip elgiasi kolegu V6 24v varikliai tokiose situacijose ?

aciu


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 29 2007, 19:49 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Mano nuomone: arba termostatas nepilnai atsidaro,arba vandens pompa nepakankamai pumpuoja... :roll:

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 29 2007, 20:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nevartoju V6 ir nežinau specifikos, bet galima ir šiaip pamąstyti...
Kad V6 neilgaamžės vandens pompos-forume jau ne kartą minėta.
Įtarčiau būtent ją. Važiuojant stabiliu greičiu (aišku ne palei 150), variklio apkrovos yra minimalios [todėl ir sąnaudos minimalios-bet čia ne temon], todėl varikliui pakanka natūralaus priešinio oro srauto aušinimo, ir ventiliatoriai neįsijungia. Tik pradėjus kur mieste smaukytis, stabčioti-bėgėtis, apkrova varikliui išauga, pakyla jo temperatūra ir įsijungia ventiliatoriai (mieste mažesni ir greičiai, todėl ir priešinio oro srauto aušinimui nebeužtenka). Va nuo šitos vietos ir nebežinau: ar taip V6 ir turi būti, ar visgi vandens pompos (tuo pačiu ir per radiatorių praeinančio skysčio) debetas yra per mažas, t.y. pompa jau artėja prie pabaigos... :roll: Analogiškai, su pompa viskas gali būti tvarkoj, bet gali būti užkalkėjęs pats aušinimo radiatorius-simptomai būtų tie patys.

Pasiūlymas plauti aušinimo sistemą ir dėl viso pikto pasikeisti termostatą bei antifrizą čia turbūt būtų vietoj, jei pompa turi alibi. Variklis visgi ne pirmos jaunystės; nežinia, kas per jo gyvenimą vietoj antifrizo buvo pilta... :roll:


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 29 2007, 20:59 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Edma rašė:
Calgon.....nuo kalkiu,..kaip skalbiankese.. :wink:
calgon trumpalaikis dalykas ir jis nepašalina kalkių ;) Jis neleidžia kurį tai laiką nusėsti kalkių nuosėdoms, tačiau tai trumpalaikis dalykas.... skalbimui užtenka ;)

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 30 2007, 06:42 
Aciu proffanai uz issamius pasvarstymus ir patarimus.
Dar malonu butu, kad koks V6'ukininkas 24v'ininkas parasytu kaip pas ji elgiasi ausinimo skyscio temperatura :)
O brangejimo piramides principu tai greiciausiai is pradziu keisiuos termostata, tada plausiu ausinimo sistema ir keisiu antifriza, o jei tai nepades kreipsiuos i pompa.
As tik pamenu skaiciau ar tik ne grumlino puslapyje, o gal net sito forumo archyvuose kazkur, kad nuo 91 metu vandens pompos problema buvo isspresta ir liko tik susidevejusiu pakeliku bedos, gal susimaisiau metuose :?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 30 2007, 07:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Viskas ten gerai. O ka jus is tos pompos norit? Per kuri gala jai gali but blogai ir pirma kart girdziu kad jos buvo liga. Sparnuote metaline, ja suka dirzas, blogiausiai kas gali but tai leist aus. skysti pro salnika. Nauju ju pirkt niekur nera arba kosmosas per Veho. Tik restauruot. Maniskiam temperartura laikydavo 95-100, ne maziau. Mieste budavo iki 110 pakildavo ir jokiu probemu.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 31 2007, 21:02 
Mhm. Ivairiu cia pasvarstymu yra. Xamu linkes tiket, nes visgi tos pacios XM'u kartos 24v draiveris buvo. Visgi termostata pabandysiu pakeist, blogiau turbut nebus, ir prie progos prasiplausiu ausinimo sistema, jeigu kas nors rysis tokia paslauga suteikt.
Beje, cia uztikau tokia ausinimo sistemos schema, kurioje kaip suprantu, normali skyscio temperatura - 90 ? Ar ne ? Gal kas pakomentuos ?
Paveikslėlis
Is esmes tai tik lieka neaisku, kodel "Engine Water Level" pranesimas ir atitinkama lempute skysciui pakaitus pradeda uzsidegineti/uzgesti.
Gal kas pamokanciai parasyt, kur rasti davikli, nuo kurio parodymu priklauso sitie pranesimai ?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 31 2007, 21:31 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pagal schemą, termostatas atsidaro esant 87C, o temperatūrai pakilus iki 95C, įsijungia pirmasis ventiliatorius, kuris numuša temperatūrą iki 90C ir atsijungia. Jei temp.pakyla iki 100C, įsijungia ir antras ventiliatorius.
Pagal tavo aprašymą, tai termostatas tavasis tvarkoj ir dirba kaip laikrodis.
Galima laikyti, kad ir aušinimo sistema tvarkoje, ir dirba kaip priklauso. Radiatoriaus apkalkėjimo senam automobiliui jokiu būdu neatmesčiau; sistemą reiktų prasiplauti. Bet efektas bus tik toks, kad ventiliatoriai rečiau įsijunginės.

"Engine water level" daviklis matomai grybauja, jo lokalizacijos nežinau, bet ir to grybavimo priežastimi gali būti apkalkėjimas :roll: Kaip ir el.kontaktų problemos :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 01 2007, 17:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
o kam tada ventiliatoriai po grotelemis stovi, ir dar du? butent tam jie ir reikalingi-kamsciuose, letai zulinant, kai nera srauto apiputimo-jie isijungia ir numeta pakilusia t-ra iki normalios. manau, viskas pas tave gerai. vat jei ventiliatoriai nesuveiks kada-tada blogai. bet cia jau atskira sneka.
o water level low-cia juk apie lygi tau pranesa. dasipilk skyscio, ir viskas bus ok, arba daviklis grybauja.

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 01 2007, 18:03 
manau grybauja daviklis. nes kaip jau ir minejau skycio daugiau nei norma, negaliu gi as jo pilt kad per krastus begtu.

Dabar idomiausia kur tas daviklis istatytas.. :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 01 2007, 19:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
shtirlic rašė:
manau grybauja daviklis. nes kaip jau ir minejau skycio daugiau nei norma, negaliu gi as jo pilt kad per krastus begtu.

Dabar idomiausia kur tas daviklis istatytas.. :roll:
Nezinau kaip pas tave, bet jis turetu buti ant issipletimo bakelio,,pazeek ar yra laidai... :wink:Gali uztekti daviklio elektrodus nuvalyt, bo apsinese gali but,va..

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 02 2007, 11:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Taip, teisingai kolega porina, daviklis isipletimo bakelyje. Is virsaus puikiai matosi. Pravalyk kontaktus, o jei lempute ir pranesimai labai nervina, atjunk visai ( arba uztrumpink), tiksliai nepamenu.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 02 2007, 14:02 
aciu uz informacija, bandysiu pravalyt, jeigu bus ka valyt.
pastebejau dar viena tos lemputes uzsidegimo pozymi:
ausinimo skystis ikaites iki normos, stovi sakykim sankryzoje, na ir pajudedamas spusteli daugiau nei reikia, is karto uzsidega ta lempute, pavaziavus kazkiek laiko pamirksi ir uzgesta, jei vel spusteli - vel uzsidega.
Tai ka nors keicia duotoj situacijoj ar nialabai ?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 03 2007, 15:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Svyruoja lygis issipletimo bakelyje.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 03 2007, 15:27 
o tai turbut reiskia kad pasikises radiatorius ir pompa neprastumia aus. skyscio ? ar mano pamastymas ne i tema ? :roll:


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007