WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

keistas ausinimo skyscio temperaturos elgesys (v6 24v)
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=10741
Puslapis 12

Autorius:  shtirlic [ Kov 29 2007, 16:48 ]
Pranešimo tema:  keistas ausinimo skyscio temperaturos elgesys (v6 24v)

Laba,

Uzsiimu slieku paieska, tad sakau, gal visiskai netycia kam nors teko su tuo susidurti.
Vaziuojant tiek mieste tiek uzmiestyje, tiek kamsciuose tiek tiesiame kelyje, tiek mazu tiek dideliu greiciu, ausinimo skyscio temperaturos rodykle rodo ne tikslu viduriuka, o siek tiek auksciau, kaip suprantu tai yra 95-100 laipsniu.
Stovint kamsciuose, ar letai bruzinant, temperatura pakyla iki tos pirmos (95 ar tai 100 laipsniu) padalos, ten suveikia ventiliatoriai, temperatura nugesina iki viduriuko, ji vel pakyla, ventiliatoriai vel suveikia ir pasaka be galo.
Tuo tarpu vaziuojant tolygiai, praktiskai nesvarbu kokiu greiciu, rodykle styro pakilusi netoli tos 95-100 atzymos. kaip ir reikia tiketis ventiliatoriai tokiu atveju nesuveikineja, todel ir temperatura laikosi siek tiek aukstesne nei viduriukas (90).
Dar vienas idomus pastebejimas. Kai vyksta tokie temperaturos sokinejimai, kartas nuo karto kompas pranesa "engine water level low". suprask skyscio per mazai. Po kurio laiko sis pranesimas dingsta, veliau vel atsiranda, bet neperiodiskai. Taciau visiskai atvesusiam varikliui patikrinus ausinimo skyscio lygi - jis normalus. Ta lempute atvirai pasakius gasdina, taciau skyscio juk nepilsi kad per virsu begtu. Gal daviklis ?
Dabar kas buvo daryta:
ir visiskai saltam varikliui ir siek tiek pasilusiam atsuktas issipletimo bakelio dangtelis. Jokiu burbuliuku, skyscio judejimo nepastebeta, lygus kaip ledas pavirsius. Ant issipletimo bakelio vidiniu sieneliu nera jokiu riebaluotu nuosedu. Bandant atidaryti pilnai uzkaitusio variklio issipletimo bakelio dangteli (zinau kaip tai neprotinga) skystis verziasi lauk, bet tai gal naturalu nes auksta temperatura ir slegis ? :?

citroligonineje Julius ziurejo, taciau pasak jo nieko blogo nepastebejo, na bet jis tikrino laisva pavara stovint vietoje, o ten su ventiliatoriais ta temperatura sau ramiai ir sokineja kaip priklauso.

Mane gasdina tai kad net vaziuojant ~90km/h temperatura yra pakilusi virs devyniasdesimties, o tik suletinus greiti ar vazinejant ramiai mieste, normali temperatura palaikoma ventiliatoriu pagalba.

Tai va idomu kas galetu but ? :roll:
Termostatas per velai atsidarineja ?
Visgi kazkur silpnai trukusi tarpine ?
Kaip elgiasi kolegu V6 24v varikliai tokiose situacijose ?

aciu

Autorius:  Edma [ Kov 29 2007, 19:49 ]
Pranešimo tema: 

Mano nuomone: arba termostatas nepilnai atsidaro,arba vandens pompa nepakankamai pumpuoja... :roll:

Autorius:  proffanas [ Kov 29 2007, 20:01 ]
Pranešimo tema: 

Nevartoju V6 ir nežinau specifikos, bet galima ir šiaip pamąstyti...
Kad V6 neilgaamžės vandens pompos-forume jau ne kartą minėta.
Įtarčiau būtent ją. Važiuojant stabiliu greičiu (aišku ne palei 150), variklio apkrovos yra minimalios [todėl ir sąnaudos minimalios-bet čia ne temon], todėl varikliui pakanka natūralaus priešinio oro srauto aušinimo, ir ventiliatoriai neįsijungia. Tik pradėjus kur mieste smaukytis, stabčioti-bėgėtis, apkrova varikliui išauga, pakyla jo temperatūra ir įsijungia ventiliatoriai (mieste mažesni ir greičiai, todėl ir priešinio oro srauto aušinimui nebeužtenka). Va nuo šitos vietos ir nebežinau: ar taip V6 ir turi būti, ar visgi vandens pompos (tuo pačiu ir per radiatorių praeinančio skysčio) debetas yra per mažas, t.y. pompa jau artėja prie pabaigos... :roll: Analogiškai, su pompa viskas gali būti tvarkoj, bet gali būti užkalkėjęs pats aušinimo radiatorius-simptomai būtų tie patys.

Pasiūlymas plauti aušinimo sistemą ir dėl viso pikto pasikeisti termostatą bei antifrizą čia turbūt būtų vietoj, jei pompa turi alibi. Variklis visgi ne pirmos jaunystės; nežinia, kas per jo gyvenimą vietoj antifrizo buvo pilta... :roll:

Autorius:  Vovka [ Kov 29 2007, 20:59 ]
Pranešimo tema: 

Edma rašė:
Calgon.....nuo kalkiu,..kaip skalbiankese.. :wink:
calgon trumpalaikis dalykas ir jis nepašalina kalkių ;) Jis neleidžia kurį tai laiką nusėsti kalkių nuosėdoms, tačiau tai trumpalaikis dalykas.... skalbimui užtenka ;)

Autorius:  shtirlic [ Kov 30 2007, 06:42 ]
Pranešimo tema: 

Aciu proffanai uz issamius pasvarstymus ir patarimus.
Dar malonu butu, kad koks V6'ukininkas 24v'ininkas parasytu kaip pas ji elgiasi ausinimo skyscio temperatura :)
O brangejimo piramides principu tai greiciausiai is pradziu keisiuos termostata, tada plausiu ausinimo sistema ir keisiu antifriza, o jei tai nepades kreipsiuos i pompa.
As tik pamenu skaiciau ar tik ne grumlino puslapyje, o gal net sito forumo archyvuose kazkur, kad nuo 91 metu vandens pompos problema buvo isspresta ir liko tik susidevejusiu pakeliku bedos, gal susimaisiau metuose :?

Autorius:  xamas [ Kov 30 2007, 07:49 ]
Pranešimo tema: 

Viskas ten gerai. O ka jus is tos pompos norit? Per kuri gala jai gali but blogai ir pirma kart girdziu kad jos buvo liga. Sparnuote metaline, ja suka dirzas, blogiausiai kas gali but tai leist aus. skysti pro salnika. Nauju ju pirkt niekur nera arba kosmosas per Veho. Tik restauruot. Maniskiam temperartura laikydavo 95-100, ne maziau. Mieste budavo iki 110 pakildavo ir jokiu probemu.

Autorius:  shtirlic [ Kov 31 2007, 21:02 ]
Pranešimo tema: 

Mhm. Ivairiu cia pasvarstymu yra. Xamu linkes tiket, nes visgi tos pacios XM'u kartos 24v draiveris buvo. Visgi termostata pabandysiu pakeist, blogiau turbut nebus, ir prie progos prasiplausiu ausinimo sistema, jeigu kas nors rysis tokia paslauga suteikt.
Beje, cia uztikau tokia ausinimo sistemos schema, kurioje kaip suprantu, normali skyscio temperatura - 90 ? Ar ne ? Gal kas pakomentuos ?
Paveikslėlis
Is esmes tai tik lieka neaisku, kodel "Engine Water Level" pranesimas ir atitinkama lempute skysciui pakaitus pradeda uzsidegineti/uzgesti.
Gal kas pamokanciai parasyt, kur rasti davikli, nuo kurio parodymu priklauso sitie pranesimai ?

Autorius:  proffanas [ Kov 31 2007, 21:31 ]
Pranešimo tema: 

Pagal schemą, termostatas atsidaro esant 87C, o temperatūrai pakilus iki 95C, įsijungia pirmasis ventiliatorius, kuris numuša temperatūrą iki 90C ir atsijungia. Jei temp.pakyla iki 100C, įsijungia ir antras ventiliatorius.
Pagal tavo aprašymą, tai termostatas tavasis tvarkoj ir dirba kaip laikrodis.
Galima laikyti, kad ir aušinimo sistema tvarkoje, ir dirba kaip priklauso. Radiatoriaus apkalkėjimo senam automobiliui jokiu būdu neatmesčiau; sistemą reiktų prasiplauti. Bet efektas bus tik toks, kad ventiliatoriai rečiau įsijunginės.

"Engine water level" daviklis matomai grybauja, jo lokalizacijos nežinau, bet ir to grybavimo priežastimi gali būti apkalkėjimas :roll: Kaip ir el.kontaktų problemos :)

Autorius:  POWER [ Bal 01 2007, 17:57 ]
Pranešimo tema: 

o kam tada ventiliatoriai po grotelemis stovi, ir dar du? butent tam jie ir reikalingi-kamsciuose, letai zulinant, kai nera srauto apiputimo-jie isijungia ir numeta pakilusia t-ra iki normalios. manau, viskas pas tave gerai. vat jei ventiliatoriai nesuveiks kada-tada blogai. bet cia jau atskira sneka.
o water level low-cia juk apie lygi tau pranesa. dasipilk skyscio, ir viskas bus ok, arba daviklis grybauja.

Autorius:  shtirlic [ Bal 01 2007, 18:03 ]
Pranešimo tema: 

manau grybauja daviklis. nes kaip jau ir minejau skycio daugiau nei norma, negaliu gi as jo pilt kad per krastus begtu.

Dabar idomiausia kur tas daviklis istatytas.. :roll:

Autorius:  Edma [ Bal 01 2007, 19:50 ]
Pranešimo tema: 

shtirlic rašė:
manau grybauja daviklis. nes kaip jau ir minejau skycio daugiau nei norma, negaliu gi as jo pilt kad per krastus begtu.

Dabar idomiausia kur tas daviklis istatytas.. :roll:
Nezinau kaip pas tave, bet jis turetu buti ant issipletimo bakelio,,pazeek ar yra laidai... :wink:Gali uztekti daviklio elektrodus nuvalyt, bo apsinese gali but,va..

Autorius:  xamas [ Bal 02 2007, 11:22 ]
Pranešimo tema: 

Taip, teisingai kolega porina, daviklis isipletimo bakelyje. Is virsaus puikiai matosi. Pravalyk kontaktus, o jei lempute ir pranesimai labai nervina, atjunk visai ( arba uztrumpink), tiksliai nepamenu.

Autorius:  shtirlic [ Bal 02 2007, 14:02 ]
Pranešimo tema: 

aciu uz informacija, bandysiu pravalyt, jeigu bus ka valyt.
pastebejau dar viena tos lemputes uzsidegimo pozymi:
ausinimo skystis ikaites iki normos, stovi sakykim sankryzoje, na ir pajudedamas spusteli daugiau nei reikia, is karto uzsidega ta lempute, pavaziavus kazkiek laiko pamirksi ir uzgesta, jei vel spusteli - vel uzsidega.
Tai ka nors keicia duotoj situacijoj ar nialabai ?

Autorius:  xamas [ Bal 03 2007, 15:02 ]
Pranešimo tema: 

Svyruoja lygis issipletimo bakelyje.

Autorius:  shtirlic [ Bal 03 2007, 15:27 ]
Pranešimo tema: 

o tai turbut reiskia kad pasikises radiatorius ir pompa neprastumia aus. skyscio ? ar mano pamastymas ne i tema ? :roll:

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/