WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:12

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 14 2007, 07:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Šiuo metu taisau tokį variklį ir nustebau pamatęs,kad skirstymo velenėlio tepimo vamzdelyje nėra skylučių,pro kurias tepalas čiurškiamas į kumštelius.Ilgai žiūrėjau,net adata krapščiau,bet......na nėra :shock: .Čia kas-patobulinimas???Eilinis naujų auto stulbinantis patobulinimas,kad sutrumpinti automobilio tarnavimo laiką ir vartotojas pirktų naujai iškeptą auto???Čia mano pamastymai.Velenėlio tepimo būdas toks,kaip BX,bet jame pro skylutes tepalas purškiamas į kumštelius.Kaip supratau,Xantijoj kumšteliai tepasi tiek,kiek patys sugeba pagriebti tepalo,kuris išsisunkia iš kakliukų ir suteka į nuspaustas stiklinių vietas.Beje,jau matyti tokio sušikto tepimo padariniai,nes du kumšteliai netekę savo viršūnių.Ką daryt?Gal tiks BX-inis vamzdelis,kurį pamėginsiu įdėti,ar pragręžti skylutes su super mažu gražtu?

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Paskutinį kartą redagavo 1 deimantukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 14 2007, 20:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
deimantukas rašė:
Šiuo metu taisau tokį variklį ir nustebau pamatęs,kad skirstymo velenėlio tepimo vamzdelyje nėra skylučių,pro kurias tepalas čiurškiamas į kumštelius.Ilgai žiūrėjau,net adata krapščiau,bet......na nėra :shock: .Čia kas-patobulinimas???Eilinis naujų auto stulbinantis patobulinimas,kad sutrumpinti automobilio tarnavimo laiką ir vartotojas pirktų naujai iškeptą auto???Čia mano pamastymai.Velenėlio tepimo būdas toks,kaip BX,bet jame pro skylutes tepalas purškiamas į kumštelius.Kaip supratau,Xantijoj kumšteliai tepasi tiek,kiek patys sugeba pagriebti tepalo,kuris išsisunkia iš kakliukų ir suteka į nuspaustas stiklinių vietas.Beje,jau matyti tokio sušikto tepimo padariniai,nes du kumšteliai netekę savo viršūnių.Ką daryt?Gal tiks BX-inis vamzdelis,kurį pamėginsiu įdėti,ar pragręžti skylutes su super mažu gražtu?



kazkokia mistika.......... :roll: jos ten tikrai turi buti ir netgi yra, na nebent kokia lieva ideta, bet kiek esu mates tai tikrai jos ten yra..............

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 16 2007, 07:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
deimantukas rašė:
Gal tu žiūrėjai Xantia I,nors aš jose nežiūrėjau.Bet šiuo atveju tikrai nėra.Tėvo Xantia II 1.8i 99m.nėra kumštelių tepimo skylučių.Nežinau,gal įdėti nuo BX,nes tinka.Šiaip galva suformuota taip,kad iš kakliukų tepalas ištekėjęs sudaro nemažą baseiną,nes jo nutekėjimo į karterį skylės galvoj yra gana aukštai,tai teptis ir taip turėtų pagriebimo būdu,bet va,jei mašiną dažnai užvedinėti po ilgokų pertraukų,kol jo pripompuos-kumšteliai padyla,nes yra sausi,ypač,jei mašina ilgai stovi ir tada tepalas vistiek suteka į karterį :roll: .


tu teisus, as ziurejau i xantia1 bet kuo gali tie patys varikliai skirtis nors ir kitame kebule................?

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 16 2007, 07:43 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Tai va-man tai ir keisčiausia.Čia gal tas nuostabusis dalykas ,kaip sakė proffanas,pažangumo technologijos.Kuo naujyn,tuo kažkokios nesamonės.Gal tikrai truputį skiriasi galvų liejimas ir tas tepalo kaupimosi baseinas.Xantia II skylės tepalui nutekėti galvoje yra variklio prieky ir aukštai.Tai važiuojant ir ilgai dirbant varikliui ko gero tepasi gerai,bet va ilgai stovėjus ir užvedus,kol tepalo pripompuoja į galvą ir kol prisipildo tas baseinas,apsemiantis stiklines ir suteikiantis galimybe grybštelt kumšteliams tepalo,jie sukasi apysausiai,o tada va turbūt ir vyksta tas dilimas.Jaučiu dėsiu nuo BX ir dar patikrinsiu,kaip tepasi.Nežinau-aš suglumęs.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 16 2007, 08:12 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tie 1.8i Xantijų varikliai buvo trijų modifikacijų: XU7JB (90AG, '97-'01m), XU7JP (103AG, '93-'98 ) ir XU7JP/Z (103AG '93-'97m).
Neturiu smulkaus šių variklių aprašymo, o pagal brėžinius jie niekuo nesiskiria, tai gal skirtumas ir yra tokiose "maloniose" smulkmenose, kaip tepimo skylučių nebuvimas? :roll: Nes jei varikliai būtų visiškai vienodi, nebūtų jiems suteikti skirtingi kodai. O pagal brėžinius, kaip sakiau, skirtumo nesimato. Brėžiniai nėra tiek smulkūs, kad juose matytųsi tepimo skylutės :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 16 2007, 08:23 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Cituoti:
XU7JB (90AG, '97-'01m)

Kalbu apie šitą.Galima tik mąstyti,kad čia tų skylučių nebuvimas klaida,"patobulinimas",patobulinimas kartu su galvos liejimo konfigūravimu.Bet gi tos skylutės tikrai netrukdytų :roll: .Blogiausia,kad jau keli kumšteliai neturi savo viršūnėlių.Vėl gi pasitvirtina teiginys,kad ne viskas gera,kas nauja.Pamėginsiu patobulinti su BX vamzdelio-laistytuvo pagalba ir parašysiu(kitą savaitę).

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 16 2007, 08:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Xantia II gali tureti tik XU7JB modifikacija (jei tikrai kalba eina apie 8 voztuvu varikli). Jis skiriasi nuo kitu dvieju tuo kad yra "deforsuotas" - t.y. turi 90AG vietoj 103AG ir buvo skirtas pakeisti 1.6 varikli, bet pakeitimai pagal viska turetu buti tik ECU programos perrasymas.
Bet ar tikrai ten 8 voztuvu variklis?

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bir 16 2007, 08:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Čia klausimas man ar deimantukui? Deimantukas jį jau išsiardęs, tai tikrai mato, kiek ten vožtuvų, o aš savo kataloguose matau, jog 1.8 16v buvo XU7JP4 112AG ('95-'01) varikliai. Supainioti kaip ir nėra ką? :roll: Vožtuvų kiekis brėžiniuose tikrai matosi :D


sorry, kai rasiau, dar nebuvo tema pataisyta, mat 1.8 8 voztuvu variklis Xantijose II gan retas reiskinys - tik paciose biedniausiose komplektacijose.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 16 2007, 08:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Matyt :lol: dėl skurdžiausios komplektacijos ir tepimo skylučių nesugręžiojo.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007