WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Xantia II 1.8i(XU7JB (90AG, '97-'01m)) tepimo sistema
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=11657
Puslapis 11

Autorius:  deimantukas [ Bir 14 2007, 07:33 ]
Pranešimo tema:  Xantia II 1.8i(XU7JB (90AG, '97-'01m)) tepimo sistema

Šiuo metu taisau tokį variklį ir nustebau pamatęs,kad skirstymo velenėlio tepimo vamzdelyje nėra skylučių,pro kurias tepalas čiurškiamas į kumštelius.Ilgai žiūrėjau,net adata krapščiau,bet......na nėra :shock: .Čia kas-patobulinimas???Eilinis naujų auto stulbinantis patobulinimas,kad sutrumpinti automobilio tarnavimo laiką ir vartotojas pirktų naujai iškeptą auto???Čia mano pamastymai.Velenėlio tepimo būdas toks,kaip BX,bet jame pro skylutes tepalas purškiamas į kumštelius.Kaip supratau,Xantijoj kumšteliai tepasi tiek,kiek patys sugeba pagriebti tepalo,kuris išsisunkia iš kakliukų ir suteka į nuspaustas stiklinių vietas.Beje,jau matyti tokio sušikto tepimo padariniai,nes du kumšteliai netekę savo viršūnių.Ką daryt?Gal tiks BX-inis vamzdelis,kurį pamėginsiu įdėti,ar pragręžti skylutes su super mažu gražtu?

Autorius:  Aidas1 [ Bir 14 2007, 20:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia II 1.8i tepimo sistema

deimantukas rašė:
Šiuo metu taisau tokį variklį ir nustebau pamatęs,kad skirstymo velenėlio tepimo vamzdelyje nėra skylučių,pro kurias tepalas čiurškiamas į kumštelius.Ilgai žiūrėjau,net adata krapščiau,bet......na nėra :shock: .Čia kas-patobulinimas???Eilinis naujų auto stulbinantis patobulinimas,kad sutrumpinti automobilio tarnavimo laiką ir vartotojas pirktų naujai iškeptą auto???Čia mano pamastymai.Velenėlio tepimo būdas toks,kaip BX,bet jame pro skylutes tepalas purškiamas į kumštelius.Kaip supratau,Xantijoj kumšteliai tepasi tiek,kiek patys sugeba pagriebti tepalo,kuris išsisunkia iš kakliukų ir suteka į nuspaustas stiklinių vietas.Beje,jau matyti tokio sušikto tepimo padariniai,nes du kumšteliai netekę savo viršūnių.Ką daryt?Gal tiks BX-inis vamzdelis,kurį pamėginsiu įdėti,ar pragręžti skylutes su super mažu gražtu?



kazkokia mistika.......... :roll: jos ten tikrai turi buti ir netgi yra, na nebent kokia lieva ideta, bet kiek esu mates tai tikrai jos ten yra..............

Autorius:  Aidas1 [ Bir 16 2007, 07:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Xantia II 1.8i tepimo sistema

deimantukas rašė:
Gal tu žiūrėjai Xantia I,nors aš jose nežiūrėjau.Bet šiuo atveju tikrai nėra.Tėvo Xantia II 1.8i 99m.nėra kumštelių tepimo skylučių.Nežinau,gal įdėti nuo BX,nes tinka.Šiaip galva suformuota taip,kad iš kakliukų tepalas ištekėjęs sudaro nemažą baseiną,nes jo nutekėjimo į karterį skylės galvoj yra gana aukštai,tai teptis ir taip turėtų pagriebimo būdu,bet va,jei mašiną dažnai užvedinėti po ilgokų pertraukų,kol jo pripompuos-kumšteliai padyla,nes yra sausi,ypač,jei mašina ilgai stovi ir tada tepalas vistiek suteka į karterį :roll: .


tu teisus, as ziurejau i xantia1 bet kuo gali tie patys varikliai skirtis nors ir kitame kebule................?

Autorius:  deimantukas [ Bir 16 2007, 07:43 ]
Pranešimo tema:  Xantia II 1.8i tepimo sistema

Tai va-man tai ir keisčiausia.Čia gal tas nuostabusis dalykas ,kaip sakė proffanas,pažangumo technologijos.Kuo naujyn,tuo kažkokios nesamonės.Gal tikrai truputį skiriasi galvų liejimas ir tas tepalo kaupimosi baseinas.Xantia II skylės tepalui nutekėti galvoje yra variklio prieky ir aukštai.Tai važiuojant ir ilgai dirbant varikliui ko gero tepasi gerai,bet va ilgai stovėjus ir užvedus,kol tepalo pripompuoja į galvą ir kol prisipildo tas baseinas,apsemiantis stiklines ir suteikiantis galimybe grybštelt kumšteliams tepalo,jie sukasi apysausiai,o tada va turbūt ir vyksta tas dilimas.Jaučiu dėsiu nuo BX ir dar patikrinsiu,kaip tepasi.Nežinau-aš suglumęs.

Autorius:  proffanas [ Bir 16 2007, 08:12 ]
Pranešimo tema: 

Tie 1.8i Xantijų varikliai buvo trijų modifikacijų: XU7JB (90AG, '97-'01m), XU7JP (103AG, '93-'98 ) ir XU7JP/Z (103AG '93-'97m).
Neturiu smulkaus šių variklių aprašymo, o pagal brėžinius jie niekuo nesiskiria, tai gal skirtumas ir yra tokiose "maloniose" smulkmenose, kaip tepimo skylučių nebuvimas? :roll: Nes jei varikliai būtų visiškai vienodi, nebūtų jiems suteikti skirtingi kodai. O pagal brėžinius, kaip sakiau, skirtumo nesimato. Brėžiniai nėra tiek smulkūs, kad juose matytųsi tepimo skylutės :roll:

Autorius:  deimantukas [ Bir 16 2007, 08:23 ]
Pranešimo tema: 

Cituoti:
XU7JB (90AG, '97-'01m)

Kalbu apie šitą.Galima tik mąstyti,kad čia tų skylučių nebuvimas klaida,"patobulinimas",patobulinimas kartu su galvos liejimo konfigūravimu.Bet gi tos skylutės tikrai netrukdytų :roll: .Blogiausia,kad jau keli kumšteliai neturi savo viršūnėlių.Vėl gi pasitvirtina teiginys,kad ne viskas gera,kas nauja.Pamėginsiu patobulinti su BX vamzdelio-laistytuvo pagalba ir parašysiu(kitą savaitę).

Autorius:  Evil [ Bir 16 2007, 08:29 ]
Pranešimo tema: 

Xantia II gali tureti tik XU7JB modifikacija (jei tikrai kalba eina apie 8 voztuvu varikli). Jis skiriasi nuo kitu dvieju tuo kad yra "deforsuotas" - t.y. turi 90AG vietoj 103AG ir buvo skirtas pakeisti 1.6 varikli, bet pakeitimai pagal viska turetu buti tik ECU programos perrasymas.
Bet ar tikrai ten 8 voztuvu variklis?

Autorius:  Evil [ Bir 16 2007, 08:49 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
Čia klausimas man ar deimantukui? Deimantukas jį jau išsiardęs, tai tikrai mato, kiek ten vožtuvų, o aš savo kataloguose matau, jog 1.8 16v buvo XU7JP4 112AG ('95-'01) varikliai. Supainioti kaip ir nėra ką? :roll: Vožtuvų kiekis brėžiniuose tikrai matosi :D


sorry, kai rasiau, dar nebuvo tema pataisyta, mat 1.8 8 voztuvu variklis Xantijose II gan retas reiskinys - tik paciose biedniausiose komplektacijose.

Autorius:  deimantukas [ Bir 16 2007, 08:59 ]
Pranešimo tema:  Xantia II 1.8i(XU7JB (90AG, '97-'01m)) tepimo sistema

Matyt :lol: dėl skurdžiausios komplektacijos ir tepimo skylučių nesugręžiojo.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/