WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 09 2024, 05:07

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: 3.0L variklio diagnostika
StandartinėParašytas: Lie 13 2004, 07:25 
Susidūriau su tokia ,sakyčiau problemėle.Neseniai pasikeičiau motorą,nes manajam kompensatorius stipriai caksejo,po to dar ėmė kompresiją į vandenį pūsti.Vienąsyk jau buvau tarpines pakeistęs,antrąkart nebenorėjau.Tad nusprendžiau pasikeisti visą širdį.
Variklį gavau XM automato,manojo mechaninė dėžė.Prieš įdedant naująjį variklį liepiau pakeisti visus riebokšlius ir pan.Be to pakeičiau ir naują liamdos zondą ir t.t.
Variklio darbui lig ir problemų neturėčiau.Tačiau jis lig ir kažkoks"bukas".Ta prasme neima pagreičio taip,kaip senasis.Ir dujų sąnaudos išaugę ~2 litrais 100km.
Kažkur nuo 110-120km/h greitį ima geriau,bet tik iki 165km/h.
Nežinau,kur galėtu slypėti problema.Sakau gal degimas nevisai tiksliai nustatytas,gal kur per kokį dantį netaip...
Gal galėtumėt parekomenduot ką nors,kas galėtu man nustatyti kame slypi priežastis.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 13 2004, 08:28 
xamas rašė:
Pabandyk pasidaryt jam diagnostika. Degimo tu nenustatysi, nes neimanoma tai padaryt. Jis gi sukasi nuo paskirstymo velenelio. Jei neardei pacio variklio ir nebuvai nuemes grandiniu tai slieku neieskok. Pabandyk be duju pavazinet. Seip be nuodugnios diagnostikos nieko nepamatysi, nebent uztiksi ka nors tokio atjungto :roll:

Na susjungta tai turėtu buti lig ir viskas.Buvau nuvaręs į Kauną Vičiūnų elektrikui,Eimučiui,jis viską perkratė.Su jungtim turėtu būti lig ir viskas tvarkoje.Be to jis man ir patį holodaviklį pakeitė,nes senasis buvo truputi apgadintas.
Patį variklį ardė tik tiek,kad galėtų pakeisti alkūninio veleno priekinį ir galinį riebokšlius.Ir abiejų velenėlių riebokšlius.Nežinau,bet įtariu,kad atliekant tokią operaciją,kokią grandinę tikrai turėjo nuiminėt.
Su benzinu irgi viskas lygiai tas pats.
Be to pastebėjau,kad perjungiant staigiau pavaras lig ir gaunasi toks duslus,negalečiau pavadinti sovimas,bet toks garsas išmetimo sistemoj.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 15 2004, 08:45 
xamas rašė:
O staigiai gaza numynus nera "pravalo"?? Seip saudyt gali ir del nesandarios ismetimo sistemos, kadangi atleidus gazo pedala siek tiek oro yra isiurbiama atgal i cilindrus. Pabandyk ant laisvu stipriau pagazuot , turetu pokset. Jei ne, tai tadu nezinau. Nuvaryk ACS-am, jie man varikli irgi keite, bet del traukos bedu neturiu.

Apsukas lig ir graziai ima tuscia eiga.O stai pradedant vaziuoti is kart lig ir yra toks pravalas ir tada jau eina


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 15 2004, 08:52 
FFxm rašė:
Jei kas del diagnostikos,tai yra toks vyriokas Michailas Zveryne as dariau tevo masinai ,zmonos masinai tai labai patiko ir aparatura rimta turi(is Jonusio autosporto) Dro jis ir tvarko tik benzus. Pabandyk paskambyti jam tel.2750570(kalbek geriau rusiskai)

Labai dėkingas,bandysiu pasiskambint.


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007