WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:11

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 01 2007, 18:57 
Problema tokia:
Kartais perjungus į aukštesnę pavarą (apsukos krinta iki kokių 2000) mašiniukas šiek tiek pasitampo (ir pastebėjau, kad nelabai jai yra skirtumas, ar dujos, ar benzas). Pasiekus 3000 viskas lyg ir gerai. Ant laisvų irgi retkarčiai paplaukioja. Taip pat pradėjo labai jau be entuziazmo kurtis - anksčiau užtekdavo vieno apsisukimo ir ūžia, o dabar tenka pazulinti.
Priešistorė:
O prasidėjo viskas gūdžią ir lietingą dieną. Žmonos mašiną užpylė ir ta labai ilgai nenorėjo kurtis - pasekmėje išsikrovė akumas. Na aš pajungiau nuo savo veikiančios auto ir taip pat gan entuziastingai pazulinau, kol užsivedė (na kokias 2-3 minutes su mažomis pertraukomis). Visa tą laiką kapotas buvo atdaras ir lijo visai pusėtinas lietus. Atlikęs gerą darbą pradėjau važiuot ir išgirdau kažkokius keistus traškesius variklio srityje. Užgesinau ir vėl bandant kurti ėmė kvailioti signalizacija, bet su ja pavyko susitart. Toliau kelionė vyko pliaupiant nerealiam lietui ir per nerealias balas (į kurias susinervinęs įšokdavau gana nemažu greičiu). Galiausiai pasiekus tikslą mašiną palikau džiūti, tikėdamasis, kad bėdos dėl drėgmės (nuo kapoto garso izoliacijos vanduo tekėjo čiurkšlėmis). Deja ant rytojaus teko pastebėti, kad nors traškesiai ir dingo, vienas cilindras visai atsisakė, ir teko tokia mašina 100 km važiuot iki Vilniaus. Grįžęs pasikeičiau žvakes ir laidus - visi cilindrai vėl veikia, bet kaip jau minėjau, mašina mėgsta pasitampyt.
Klausimas:
Nuo ko pradėti? Aišku galima ir toliau keisti viską iš eilės, bet gal patyrę žmonės turi minčių, kas galėjo pareit nuo vandens pertekliaus? Arba nuo per ilgo kitos mašinos kūrimo esant užvestam varikliui? O jei rekomenduosit diagnostiką, kartu prašau parekomenduoti ir kur ją Vilniuje būtų galima pasidaryt. O gal iš viso tai sutapimas bei lietus čia ne prie ko ir bėdos reikia ieškoti visai kitoje vietoje?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 01 2007, 19:49 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
Norėčiau patarti nors gal ir nepadės.
1. Visiškoje tamsoje užsivesk auto ir apžiūrėk po kapotu, ar nepamatysi kur kibirkšties.
2. Pažiūrėk ar variklio galvoje žvakių įdubose nėra tepalo likučių.Vanduo susimaišo su tepalu , pasidaro laidus ir neišgaruoja niekaip.
3. Keletai minučių atjunk akumuliatorių, gal kompas vis dar atsimena buvusį gedimą.
4. Nuskanuok kompo klaidas. Kaip tai padaryti rasi archyve ir nuorodose(profano nuorodų archyvas).

Parašiau iš asmeninės praktikos. :what:

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 06 2007, 10:46 
Nu mintis pažiūrėti po kapotu nakti patiko - atsidarau, o ten tiesiog Kalėdos:) Vienas laidas (naujas, beje) šviečia kaip eglutės girlianda. Na pakeičiau ant seno - šviečia ir dar kibirkščiuoja. Dar karta pakeičiau - lyg ir dingo švytėjimas. Tai va klausimas - ar tą švytėjima kelia būtent laidai, ar su to cilindro visa grandine kažkokios bėdos (nes kitų cilindrų laidai lyg ir padoriai elgėsi)?
Pradžioje net lyg ir buvo įspūdis, kad ir tampytis mažiau ėmė, bet kai užkaito - vėl tas pats.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 06 2007, 19:22 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
Nu va, visur kur šviečia - laidai pramušti, arba šlapi. Tvarkingi aukštos įtampos laidai nekibirkščiuoja į šalis. Nepatarčiau naudoti laidų apipurškimo priemonių, atseit atstumiančių ar sugeriančių drėgmę. Man tai visai nepadėjo. Kai nupurškiau tai reikėjo visus "Grenados" laidus išmesti. :what:

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 19 2007, 21:49 
Paskutiniai pastebėjimai - pasirodo ant benzino dirba daug prasčiau, nei ant dujų, taigi įtariu, kad laidai nelabai čia prie ko. O kame galėtų būti problema, nelabai įsivazduoju - kažkas su kuro padavimu? Gal kas turi patirties ar minčių?


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007