WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Xantia tamposi perjungus bėgį http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=12138 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Eegis [ Rgp 01 2007, 18:57 ] |
Pranešimo tema: | Xantia tamposi perjungus bėgį |
Problema tokia: Kartais perjungus į aukštesnę pavarą (apsukos krinta iki kokių 2000) mašiniukas šiek tiek pasitampo (ir pastebėjau, kad nelabai jai yra skirtumas, ar dujos, ar benzas). Pasiekus 3000 viskas lyg ir gerai. Ant laisvų irgi retkarčiai paplaukioja. Taip pat pradėjo labai jau be entuziazmo kurtis - anksčiau užtekdavo vieno apsisukimo ir ūžia, o dabar tenka pazulinti. Priešistorė: O prasidėjo viskas gūdžią ir lietingą dieną. Žmonos mašiną užpylė ir ta labai ilgai nenorėjo kurtis - pasekmėje išsikrovė akumas. Na aš pajungiau nuo savo veikiančios auto ir taip pat gan entuziastingai pazulinau, kol užsivedė (na kokias 2-3 minutes su mažomis pertraukomis). Visa tą laiką kapotas buvo atdaras ir lijo visai pusėtinas lietus. Atlikęs gerą darbą pradėjau važiuot ir išgirdau kažkokius keistus traškesius variklio srityje. Užgesinau ir vėl bandant kurti ėmė kvailioti signalizacija, bet su ja pavyko susitart. Toliau kelionė vyko pliaupiant nerealiam lietui ir per nerealias balas (į kurias susinervinęs įšokdavau gana nemažu greičiu). Galiausiai pasiekus tikslą mašiną palikau džiūti, tikėdamasis, kad bėdos dėl drėgmės (nuo kapoto garso izoliacijos vanduo tekėjo čiurkšlėmis). Deja ant rytojaus teko pastebėti, kad nors traškesiai ir dingo, vienas cilindras visai atsisakė, ir teko tokia mašina 100 km važiuot iki Vilniaus. Grįžęs pasikeičiau žvakes ir laidus - visi cilindrai vėl veikia, bet kaip jau minėjau, mašina mėgsta pasitampyt. Klausimas: Nuo ko pradėti? Aišku galima ir toliau keisti viską iš eilės, bet gal patyrę žmonės turi minčių, kas galėjo pareit nuo vandens pertekliaus? Arba nuo per ilgo kitos mašinos kūrimo esant užvestam varikliui? O jei rekomenduosit diagnostiką, kartu prašau parekomenduoti ir kur ją Vilniuje būtų galima pasidaryt. O gal iš viso tai sutapimas bei lietus čia ne prie ko ir bėdos reikia ieškoti visai kitoje vietoje? |
Autorius: | Abuolys [ Rgp 01 2007, 19:49 ] |
Pranešimo tema: | |
Norėčiau patarti nors gal ir nepadės. 1. Visiškoje tamsoje užsivesk auto ir apžiūrėk po kapotu, ar nepamatysi kur kibirkšties. 2. Pažiūrėk ar variklio galvoje žvakių įdubose nėra tepalo likučių.Vanduo susimaišo su tepalu , pasidaro laidus ir neišgaruoja niekaip. 3. Keletai minučių atjunk akumuliatorių, gal kompas vis dar atsimena buvusį gedimą. 4. Nuskanuok kompo klaidas. Kaip tai padaryti rasi archyve ir nuorodose(profano nuorodų archyvas). Parašiau iš asmeninės praktikos. ![]() |
Autorius: | Eegis [ Rgp 06 2007, 10:46 ] |
Pranešimo tema: | |
Nu mintis pažiūrėti po kapotu nakti patiko - atsidarau, o ten tiesiog Kalėdos:) Vienas laidas (naujas, beje) šviečia kaip eglutės girlianda. Na pakeičiau ant seno - šviečia ir dar kibirkščiuoja. Dar karta pakeičiau - lyg ir dingo švytėjimas. Tai va klausimas - ar tą švytėjima kelia būtent laidai, ar su to cilindro visa grandine kažkokios bėdos (nes kitų cilindrų laidai lyg ir padoriai elgėsi)? Pradžioje net lyg ir buvo įspūdis, kad ir tampytis mažiau ėmė, bet kai užkaito - vėl tas pats. |
Autorius: | Abuolys [ Rgp 06 2007, 19:22 ] |
Pranešimo tema: | |
Nu va, visur kur šviečia - laidai pramušti, arba šlapi. Tvarkingi aukštos įtampos laidai nekibirkščiuoja į šalis. Nepatarčiau naudoti laidų apipurškimo priemonių, atseit atstumiančių ar sugeriančių drėgmę. Man tai visai nepadėjo. Kai nupurškiau tai reikėjo visus "Grenados" laidus išmesti. ![]() |
Autorius: | Eegis [ Rgp 19 2007, 21:49 ] |
Pranešimo tema: | |
Paskutiniai pastebėjimai - pasirodo ant benzino dirba daug prasčiau, nei ant dujų, taigi įtariu, kad laidai nelabai čia prie ko. O kame galėtų būti problema, nelabai įsivazduoju - kažkas su kuro padavimu? Gal kas turi patirties ar minčių? |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |