WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
del citrinu kuro ekonomijos http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=12298 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Aidas1 [ Rgp 21 2007, 14:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: del citrinu kuro ekonomijos |
gonzikas rašė: toks retorinis klausimas, kas itakoja kad xantiju(kaip ir kitu senesniu citru) benzininiai varikliai srebia tiek daug kuro. paskaicius manualus visiskai ramiai raso kad 2.0L 8v varikliukas srebia miesto rezimu virs 14L
benzino. palyginus su kitomis masinomis tai yra tikrai daug, aisku nekalbu apie tas visokias ecoTec ar VTEC betgi paziurejus darbe i sena 1986 metu mersa S500 su belenkokiu varikliu ir i xantija su 2l tai kazkaip vienodos kuro sanaudos nelabai susiderina. suprantu jei mieste butu kokiu 10-11litru bet kur ten telpa visi 14? POBEDA tikriausiai su savo mase panasiai valgydavo. kas tuose motoriukuose negerai? na 14, tai gal kiek ir perlenkiai................. ![]() ![]() |
Autorius: | olis [ Rgp 21 2007, 15:34 ] |
Pranešimo tema: | |
Nu, mano ne taip jau daug padroztas, ryja 12,8 l duju. Bet ir tai daug skaitau, palyginus su mitsubishi tokiu pat 1,8 litrazo, jis ryja iki 11 l duju, o galia ZYMIAI didesne. |
Autorius: | gonzikas [ Rgp 21 2007, 15:36 ] |
Pranešimo tema: | |
na ne is pirsto lauziau tuos skaicius bet is manualo(tiesa pats nematavau taip jau tiksliai, man svarbu gerai vaziuoja ir tiek) . ten taip raso kalba ejo butent apie 2.0i 8v bet ir kiti motoriukai neka gali pasigirti . o apsukos ... ka tos apsukos juk mieste nedraskant gali vaziuoti su standartinem apsukom tarp 2000-3000. o uzmiestyje vaziuojant ekonominis rodiklis zymiai pagereja, bet irgi ne tiek kiek noretusi, tiksliau gal ne tiek kiek noretusi, o kiek kitos naudoja |
Autorius: | arix'as [ Rgp 21 2007, 15:38 ] |
Pranešimo tema: | |
Variklio smagumą ir ekonomiją lemia ne tik galia ir litražas, bet ir sukimosi momentas, o juo Citroen'as ir negali pasigirti. |
Autorius: | gonzikas [ Rgp 21 2007, 15:44 ] |
Pranešimo tema: | |
olis rašė: Nu, mano ne taip jau daug padroztas, ryja 12,8 l duju. Bet ir tai daug skaitau, palyginus su mitsubishi tokiu pat 1,8 litrazo, jis ryja iki 11 l duju, o galia ZYMIAI didesne.
vat apie ta grynai ir sneku kad apetitas didelis , bet jegos is to maisto labai jau neisgausi. atrodo turetu jau uzsizviegti masina gerai pagazavus su tokiu kiekiu "pasaro" bet kur tau vos tik pacypia ratai |
Autorius: | gonzikas [ Rgp 21 2007, 15:49 ] |
Pranešimo tema: | |
arix'as rašė: Variklio smagumą ir ekonomiją lemia ne tik galia ir litražas, bet ir sukimosi momentas, o juo Citroen'as ir negali pasigirti.
o kodel butent tas sukimo momentas mazas pas ju variklius? |
Autorius: | proffanas [ Rgp 21 2007, 15:50 ] |
Pranešimo tema: | |
Atsižvelkit visgi, kad ir Xantijos masė didesnė nei kokio golfo ar lancerio, o mieste sąnaudoms papildomas 100kg atsiliepia pastebimai. Bet svarbiausia priežastis yra būtent ta, kad senesnėms Citroen benzynkoms nepakanka sukimo momento. Norint su šiais varikliais važinėti taupiai, turėtų būti kitokie PD perdavimo skaičiai, bet tada pradėtų skųstis akceleracijos ir maksimalaus išvystomo greičio gerbėjai ![]() |
Autorius: | gonzikas [ Rgp 21 2007, 16:21 ] |
Pranešimo tema: | |
nu tas svoris 1176 ÷ 1260 (priklausomai nuo modelio) , tikrai yra masinu tiek sverianciu ir gerokai maziau valganciu. o tai dabar eda belenkiek o uz maista atidirbti nenori. beje koks sukimo momentas 2l xantiai ? nerandu dabar greitai. |
Autorius: | proffanas [ Rgp 21 2007, 16:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Tada paieškok lėtai... ![]() ![]() |
Autorius: | gonzikas [ Rgp 21 2007, 16:54 ] |
Pranešimo tema: | |
nu atrodytu masina tikrai gerai ir graziai padaryta, bet kokie kiausingalviai ten sedejo prie to variklio kurimo . ![]() |
Autorius: | proffanas [ Rgp 21 2007, 18:24 ] |
Pranešimo tema: | |
Tie varikliai kurti dar tais laikais, kai benzininiams varikliams nebuvo taip aktualu sąnaudos. Todėl buvo sutaupyta konstrukcijos sąskaita. Dyzeliai tai visada buvo suprantami kaip ekonomiški ir su dideliu sukimo momentu žemose apsukose kriokiantys aparatai; todėl jie visada buvo gaminami taupūs. O paskutiniu metu-ir nekriokiantys. Kažkur buvau išknisęs rimtą motyvaciją, kodėl su tokiais benzininiais varikliais, norint mažesnių sąnaudų, reikia važinėti laikant 3000-4500rpm, bet tas buvo seniai, man-neaktualu, ir straipsnio neišsisaugojau. Ir iš jo praktiškai nieko daugiau neatsimenu. |
Autorius: | gonzikas [ Rgp 21 2007, 19:17 ] |
Pranešimo tema: | |
as kiek suprantu kad tas sukimo momentas priklauso nuo jegos kuri spaudzia stumokli zemyn ir alkuninio veleno peties (pataisykit jei klystu) tai kuris cia is siu faktoriu priveda prie tokio mazo sukimo momento? juk kuro tai valgo nemazai, na nebent mysinys blogas gaunasi kas labai abejotina, nes visgi stovi lambda zondas. tai kas belieka alkuninis, arba kompas "netaip kaip reikia" naudodamas davikliu parodymus ir valdantis kuro ipurskima. |
Autorius: | Evil [ Rgp 21 2007, 22:15 ] |
Pranešimo tema: | |
ko jus isikandot ta sukimo momenta? Nera jis toks mazas pas Citroenus, kad ir ta Xantia 2.0i - 176 Nm prie 2750rpm, tuo tarpu VW Passat tu paciu metu su tokio pat turio varikliu - 172Nm/3200rpm, na aisku VW - ne lygis, imam Honda Accord 2.0i varikliuka - 172Nm/4200rpm. Cia kalbant apie 2ltr, 8V ne V-TEC ar EcoTEC variklius. Pagal viska butent Citroen turi dideli sukimo momenta prie zemu apsuku - vos ne kaip dyzelio (turiu omenyje 1.9TD 196Nm/2250rpm). Logiskai tai turetu but labai ekonomiskas variklis, taciau kuro siurbimo fenomenas vistiek islieka - tai itakoti gali labai daug kas - pradedant paciu varikliu, ipurskimo kompo programa, greiciu deze, baigiant papildomais vartotojais kaip hidrosiurblys, bei minksta pakaba (nesiplesiu kodel, bet minkstom masinom isjudinti reikia siek tiek daugiau sanaudu). Kitas fenomenas - tie arkliai labai jau kazkokie pridvise - ratus sunkiai prasuksi, nors 5 pavara 90-120 greiteja labai aktyviai. Kas liecia kuro sanaudas, tai 6000km skaiciuoju kiekviena litra, tai dabartines sanaudos vidutines benzino 10,2ltr/100km. 85% Kaune ir jo priemiesciuose, 15% - vaziuojant plentu ~100km/h greiciu. Apibendrinus mieste ~10,5ltr/100km, uzmiestyje prie ~100km/h ~8,2ltr/100km. Cia dazniausiai su ijungtu kondicionierium, siltuoju metu laiku. Mieste sanaudos gali varijuot priklausomai nuo marsruto, kazkur tarp 9,5 ir 12,5ltr/100km. Apetitas nemazas, bet visad galima pasirinkti Civic kibiriuka su 1,5ltr varikliu ir be jokiu ten hidrauliku ar kondicionieriu, tuomet sutaupysit 2-3ltr/100km. Jusu teise rinktis ar ekonomija ar komfortas. |
Autorius: | pehzas [ Lap 10 2007, 00:47 ] |
Pranešimo tema: | |
xantia ir pezo 405 tos pacios klases ir varikliai tie patys bet pavaros pas xantia zymiai trumpesnes,tai ysitikinau keisdamas pavaru deze is xantijos y peza ,varikliai analogiski 2.0l 89 kw |
Autorius: | Evil [ Lap 17 2007, 23:45 ] |
Pranešimo tema: | |
proffanas rašė: Evil rašė: ko jus isikandot ta sukimo momenta? O todėl, kad kai jis (sukimo momentas) neekonomiškai išnaudojamas, t.y. variklis drožiamas ne maksimalaus sukimo momento diapazone-benzas paprasčiausiai išeina per triūbą pilnai nesudegęs, ir kuro sąnaudos pastebimai išauga, bet neduodamos nė pakankamos traukos. T.y. neišnaudojant max sukimo momento, dalis benzino deginama beprasmiškai. O sąnaudoms neatsiliepti tas negali.Na nesakyciau, kad benzas iseina nesudeges - to techniskai tvarkingam automobilyje buti negali. Kad jis sudega nenaudingai tai kitas reikalas. Bet siaip turejau omenyje, kad pas PSA benzininius variklius nera mazas sukimo momentas - jis normalus to laikmecio varikliams. O del vazinejimo blogo sukimo momento diapazone irgi nesutikciau. Realiai 90% vazineju 2000-3000rpm diapazone, dazniausiai 2250-2750. Tai ne taip ir toli nuo max sukimo momento (teoriskai esancio prie 2750rpm), bet nuo to kuro sanaudos nesigauna mazos. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |