Siandien vel gryzau i pradine stadija su variklio trukciojimais...
Vakar visa diena "prasimaliau" po miesta (susukau mieste apie 150 km) be jokiu problemu. Nakti neblogai nulijo, o siandien ryte, vaziuojant i darba ir pasilus varikliui, variklis "za staroje vzialsia", pradejo vel trukcioti, tik zymiai stipriau nei anksciau. Kadangi gedimo priezastis pasirode man pazistama, tai si karta nusprendziau jau "nebezaisti" ir "skrosti" aukstos itampos bloka. Nugrezes 8 plastmasines kniedes nukeliau mineto bloko virsutine dali. Sio bloko viduje yra: komutatorius, dvi aukstos itampos rites (babinos) ir dar du mazdaug 1 mm storio neizoliuoti laidai (peremyckos), jungiantys 1 su 4 ir 2 su 3 cilindru "pypkes" atitinkamai. Visa konstrukcija yra uzlieta mase panasia i (ar identiska) epoksidine derva.
Idejes aukstos itampos bloka atgal i automobili (be to virsaus), uzvedziau varikli. Jau buvo gerokai suteme, tai puikiausiai pasimate problematiska vieta (vienoje vietoje labai kibirksciavo). Vel nusiemes bloka, pradejau ji idemiai apziurineti ir toje vietoje kur smarkiai kibirksciavo, epoksidineje dervoje radau itrukima. Itruke buvo skersai, toje vietoje, kur lygiagreciai vienas kitam eina auksciau mano mineti du laidai "peremyckos". Ten kaupesi dregme ir kibirkstis per ta dregna itrukima dirbant varikliui, vienu metu pasiduodavo i abu tuos laidus, o tai reiskia, kad i visus keturis cilindrus....
Toliau seke gan kruopstus ir juodas darbas: pasiemes astriai uzgalasta maza kalteli ir plaktuka, atsargiai isdauziau epoksidine derva toje vietoje, kur buvo itrukimas (isdauziau mazdaug po 10 mm i abi puses nuo itrukimo vietos). Darba atlikau mazdaug per 1h, nes reikejo buti atsargiam, kad nenutraukti tu dvieju laideliu. Susimaises, Latviu gamybos epoksidines dervos, is naujo uzliejau 'isskaptuota' tarpeli. Laukti, kol sudzius, kantrybes uzteko mazdaug 90-iai minuciu

(labai jau norejosi pamatyti rezultata) ir... Rezultatas nenuvyle, nors klijai dar pilnai aisku nebuvo sustinge, bet kibirksciavimas dingo. Variklis dirba nuostabiai.
To do: Rytoj teks dar karta nuimti visa bloka ir pritvirtinti prie jo virsutini dangteli. Kad nenaudoti jo tvirtinimui varztu, panaudosiu kokius nors plastmasinius kaistelius su galvutemis, kurie, labai ivairus yra naudojami visuose automobiliuose, visokiausiu detaliu tvirtinimui. Teks pragrezti aukstos itampos bloko virsutiniame dangtelyje 8 skilutes ir perkisus tuos kaistelius per ta dangteli ir pati aukstos itampos bloka (jame yra senosios skyles nuo originliu platmasiniu kniedziu), lituoklio pagalba uzlyditi tuos plastmasinius kaistelius is apacios. Galima aisku butu susukti varzteliais arba sukniedyti aliuminemis kniedemis, bet tada manau, tariant vieno zinomo asmens zodziais, "vaizdzelis" butu nekoks, nes is virsaus matytusi varzteliu ar knieziu galvutes...
Nezinau, ar supratote ka nors visoje sioje mano rasliavoje, bet jeigu kam atsitiks panasi beda, nepulkite is karto pirkti naujo aukstos itampos bloko, kuris naujas "tvarkingai" pakainuoja (o padevetas gali buti ne ka geresnis uz jusiski senaji), o pirmiausiai pabandykite ardyti savaji, galbut pavyks ji susiremontuoti ir jums, juo lab, kad ten jame tikrai nieko sudetingo nera. Jei kam reikes kokios informacijos sia tema, rasykite man AP arba geriau i e-mail, butinai atsakysiu.
P.S. As vel labai myliu savo masiniuka, kuris dabar taip puikiai rieda
