WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:10

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: C5 2.0 16V ne HPI bedos..
StandartinėParašytas: Vas 20 2008, 11:08 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 27 2006, 20:31
Pranešimai: 289
Miestas: Tromsø (Arktis :))
tai va.. Pabandysiu papasakot.
Uzvedus automobili (saltu motoru) viskas normaliai. Bet pasildzius kokia minute mazdaug pradeda drebeti. Ir drebejimas stipreja. Padrebejus ir pasilus vel viskas normaliai. Kai buna salta, kartais net uzgesta bedrebedamas. Siaip nei trauka, nei dar kas nepakitus. Tik per ta drebejima dumai benzu smirdi, o kai nedreba tai viskas normaliai. Aisku komaps reguoja i tai ir ismeta tai "catalyzing'a", tai "antipolution'a".. ir plius "check engine". Ausinimo skyscio nevalgo, tepalu taip pat.
Aisku, pirma diagnostika dariau.. 3 kart su kompu skenavo ir nieko negali pasakyt :evil: Tipo: gal babina, o gal ir ne... Itarinejo ir tarpine, bet tada manau simtomai butu aiskus (su xm toki nuotyki turejau). Tai va, meistriukai man pasiule vazinetis, kol beda labiau islys.. arba suges gatavai. Man tai nelabai kyla noras drost iki galo, kol sustosiu ir tada sakys, kad galiu motora pasikeist ir vazinet. Gal yra kokiu minciu? Aisku buti idomu pamegint sukeist babinas ir paziuret. Bet nieko nepazistu, kas turetu toki aparata ir dar sutiktu tokiai avantiurai... :(

_________________
ex:
BX 1.9d 93' break
XM 2.1d 93'
C5 2.0i 16v '02 break


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 20 2008, 18:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Aš galvoju, kad kažkas su degimu, automatiniu padsosu ar dar iš tos srities. Pažiūrėk žvakes, jei pajuodusios- reiškia mišinys per riebus ir ieškok bedos su tuo susijusios.

Šiaip tai netgi būčiau garantuotas kad kažkas su mišiniu netvarkoj, nes pas mane taip būdavo, kai dujų purkštukai buvo galingesnės mašinos sudėti, tai prie šalčių, kol neįšildavo gerai variklis, ant laisvų vibruodavo ir gan smarkiai.

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 20 2008, 18:35 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 17 2008, 13:05
Pranešimai: 196
Miestas: Kaunas
o kelios babinos stovi pas tave?jai keturios tai gali buti blogai veikia viena is babinu,arba pramusta zvake.

_________________
C5 V6 3L.+viskas-šalti foteliai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 22 2008, 20:06 
Minciu daug. elementariai gali grybaut temperaturos davilis. kompas mato nesamones ir perpila kura. gali but ir su auksta itampa, kas labiau tiketina nes cekas labiau i ja reauoja o toliau gandinine reakcija.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 26 2008, 09:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 27 2006, 20:31
Pranešimai: 289
Miestas: Tromsø (Arktis :))
remsa rašė:
galiu pabandyt pasiziuret, vakar nuo panasios ligos :inv: gydziau "galaksa VR-6" 862082101


Jau zadejau skambint ir prasyt pagalbos, ale nebutu citroenas... Eme ir nebemeta klaidu jokiu. tarsi nieko nebutu buve.. Bet variklis vis tiek ne kaip dirba tam stebuklingam temperaturiniam intervale. Turbut reikia laukt kol kompui vel nepatiks ir tada ieskoti slieku..

_________________
ex:
BX 1.9d 93' break
XM 2.1d 93'
C5 2.0i 16v '02 break


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 01 2008, 16:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 27 2006, 18:27
Pranešimai: 64
O pas mane kvailioja irgi kazkokiam temperaturos intervale.Tik pas mane kvailioja kai buna apsilusi.vaizdas toks kad kazkoks daviklis kvailioja.zondai ir ju temperaturiniai davikliai atrodo geri,bet gi yra dar kalnai davikliu.pvz.oro,tep.sistemos gal dar koks nors kuris ''padetu''
kuro taupimui.o gaunasi atvirksciai.Islaidos.

_________________
C-5 HPI 2001 EXCLUSIVE


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 01 2008, 21:13 
o nebutu paprasciau prisijungti prie kompo. klaidos tai likusios, atytusi kas grybauja, aklai spelioti galima ilgai ir be prasmes. zinau elektrika diagnostika daro uz 50lt.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 01 2008, 21:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 27 2006, 18:27
Pranešimai: 64
matai kompas parodo klaida ant pvz. oro sklendes,bet kodel ja uzblokuoja tai deja neaisku.Ir beje sklende as buvau pasikeites i kita.gerai kad nors nenusipirkau.raso tradiciskai ar kontaktai ar trumpas jungimas.Kontaktai ir laidai tai sveiki.

_________________
C-5 HPI 2001 EXCLUSIVE


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 01 2008, 22:57 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 17 2008, 13:05
Pranešimai: 196
Miestas: Kaunas
o as manau,kad cia kalta auksta itampa.pabandyk pakeisti zvakes ,babinas ir dar :roll: :roll: :D

_________________
C5 V6 3L.+viskas-šalti foteliai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 02 2008, 01:02 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 23 2007, 22:48
Pranešimai: 36
Miestas: Siauliai-Londonas
Alvis rašė:
matai kompas parodo klaida ant pvz. oro sklendes,bet kodel ja uzblokuoja tai deja neaisku.Ir beje sklende as buvau pasikeites i kita.gerai kad nors nenusipirkau.raso tradiciskai ar kontaktai ar trumpas jungimas.Kontaktai ir laidai tai sveiki.


Ar kartais ta klaida ne P1113? PSA kodu aprasyme tai ji skamba sitaip: Intake air temperature (IAT) sensor circuit open/short. O kazkur internete radau apie Citroen OBDII klaidas, tai P1113 yra Fuel pressure regulation. Pas mane jos nebeliko tik pakeitus auksto slegio kuro siurbli.

_________________
Ex - '04 C5 VTR 2.0 HDi (100 KW)
'09 C5 Exclusive 3.0 HDi
'07 Toyota Prius (žmonos)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2008, 16:37 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2006, 11:47
Pranešimai: 65
Miestas: Vilnius
Pas mane irgi ta pati beda. Bet ji pasireiskia prie kokiu minus 5-7. Padreba biski - tiksliau lengvai pavibruoja ir nustoja. Bet poto viskas chiki veikia. O klaidos tos :(

_________________
Svarbiausia gera nuotaika :)
C5 2001 unikas ant benzez ...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 03 2008, 20:00 
Prisiziurejau tu aukstos ytampos bedu daug. ir dar taip nebuvo kad uzeitu ir dingtu. jai knisa prota saltas tai tas pats butu ir dregnu oru, ir vaziuojant staigia uzmynus nors kiek sutrukciotu sr dar kas nors. Esant minusinei temperaturai kaip tik maziau bludija, nes oro dregnumas mazesnis. Del aukstos mintis tik viena bet mazai tiketina- zvakiu tarpai per dideli ir esant saltam varikliui (riebus misinys) neprasauna. Cia tik mano samprotavimai. :hash:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgp 30 2008, 23:07 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 18 2007, 20:04
Pranešimai: 44
Miestas: panevezys
jei kam bedos su hpi motoru,galiu padeti-isstudijavau nuo benzino siurblio ,(galiu restauruoti austo slegio siurbli),iki ismetimo sistemos .del to net zmonai "itaisiau" c5 hpi . :wink:
ten viskas gerai sugalvota,tik keli "inzinieriai" subine(ar pagere) sumaste sistema padaryti nepatikima.
galiu atnaujinti ir "softa",(sumazeja gedimu-ilgiau tarnauja brangus auksto slegio siurblys).
diagnostika-jokiu problemu.
86 20 97 056 saulius.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 15 2008, 20:03 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 27 2006, 18:27
Pranešimai: 64
Sveikinu Sauliu.Dar niekam nepavyko islukstenti si kieta riesuteli.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007