WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 2.0 16V ne HPI bedos..
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=14309
Puslapis 11

Autorius:  RockIsBest [ Vas 20 2008, 11:08 ]
Pranešimo tema:  C5 2.0 16V ne HPI bedos..

tai va.. Pabandysiu papasakot.
Uzvedus automobili (saltu motoru) viskas normaliai. Bet pasildzius kokia minute mazdaug pradeda drebeti. Ir drebejimas stipreja. Padrebejus ir pasilus vel viskas normaliai. Kai buna salta, kartais net uzgesta bedrebedamas. Siaip nei trauka, nei dar kas nepakitus. Tik per ta drebejima dumai benzu smirdi, o kai nedreba tai viskas normaliai. Aisku komaps reguoja i tai ir ismeta tai "catalyzing'a", tai "antipolution'a".. ir plius "check engine". Ausinimo skyscio nevalgo, tepalu taip pat.
Aisku, pirma diagnostika dariau.. 3 kart su kompu skenavo ir nieko negali pasakyt :evil: Tipo: gal babina, o gal ir ne... Itarinejo ir tarpine, bet tada manau simtomai butu aiskus (su xm toki nuotyki turejau). Tai va, meistriukai man pasiule vazinetis, kol beda labiau islys.. arba suges gatavai. Man tai nelabai kyla noras drost iki galo, kol sustosiu ir tada sakys, kad galiu motora pasikeist ir vazinet. Gal yra kokiu minciu? Aisku buti idomu pamegint sukeist babinas ir paziuret. Bet nieko nepazistu, kas turetu toki aparata ir dar sutiktu tokiai avantiurai... :(

Autorius:  Flyner [ Vas 20 2008, 18:24 ]
Pranešimo tema: 

Aš galvoju, kad kažkas su degimu, automatiniu padsosu ar dar iš tos srities. Pažiūrėk žvakes, jei pajuodusios- reiškia mišinys per riebus ir ieškok bedos su tuo susijusios.

Šiaip tai netgi būčiau garantuotas kad kažkas su mišiniu netvarkoj, nes pas mane taip būdavo, kai dujų purkštukai buvo galingesnės mašinos sudėti, tai prie šalčių, kol neįšildavo gerai variklis, ant laisvų vibruodavo ir gan smarkiai.

Autorius:  ramuniuks [ Vas 20 2008, 18:35 ]
Pranešimo tema: 

o kelios babinos stovi pas tave?jai keturios tai gali buti blogai veikia viena is babinu,arba pramusta zvake.

Autorius:  remsa [ Vas 22 2008, 20:06 ]
Pranešimo tema: 

Minciu daug. elementariai gali grybaut temperaturos davilis. kompas mato nesamones ir perpila kura. gali but ir su auksta itampa, kas labiau tiketina nes cekas labiau i ja reauoja o toliau gandinine reakcija.

Autorius:  RockIsBest [ Vas 26 2008, 09:54 ]
Pranešimo tema: 

remsa rašė:
galiu pabandyt pasiziuret, vakar nuo panasios ligos :inv: gydziau "galaksa VR-6" 862082101


Jau zadejau skambint ir prasyt pagalbos, ale nebutu citroenas... Eme ir nebemeta klaidu jokiu. tarsi nieko nebutu buve.. Bet variklis vis tiek ne kaip dirba tam stebuklingam temperaturiniam intervale. Turbut reikia laukt kol kompui vel nepatiks ir tada ieskoti slieku..

Autorius:  Alvis [ Kov 01 2008, 16:16 ]
Pranešimo tema: 

O pas mane kvailioja irgi kazkokiam temperaturos intervale.Tik pas mane kvailioja kai buna apsilusi.vaizdas toks kad kazkoks daviklis kvailioja.zondai ir ju temperaturiniai davikliai atrodo geri,bet gi yra dar kalnai davikliu.pvz.oro,tep.sistemos gal dar koks nors kuris ''padetu''
kuro taupimui.o gaunasi atvirksciai.Islaidos.

Autorius:  remsa [ Kov 01 2008, 21:13 ]
Pranešimo tema: 

o nebutu paprasciau prisijungti prie kompo. klaidos tai likusios, atytusi kas grybauja, aklai spelioti galima ilgai ir be prasmes. zinau elektrika diagnostika daro uz 50lt.

Autorius:  Alvis [ Kov 01 2008, 21:47 ]
Pranešimo tema: 

matai kompas parodo klaida ant pvz. oro sklendes,bet kodel ja uzblokuoja tai deja neaisku.Ir beje sklende as buvau pasikeites i kita.gerai kad nors nenusipirkau.raso tradiciskai ar kontaktai ar trumpas jungimas.Kontaktai ir laidai tai sveiki.

Autorius:  ramuniuks [ Kov 01 2008, 22:57 ]
Pranešimo tema: 

o as manau,kad cia kalta auksta itampa.pabandyk pakeisti zvakes ,babinas ir dar :roll: :roll: :D

Autorius:  jillisxm [ Kov 02 2008, 01:02 ]
Pranešimo tema: 

Alvis rašė:
matai kompas parodo klaida ant pvz. oro sklendes,bet kodel ja uzblokuoja tai deja neaisku.Ir beje sklende as buvau pasikeites i kita.gerai kad nors nenusipirkau.raso tradiciskai ar kontaktai ar trumpas jungimas.Kontaktai ir laidai tai sveiki.


Ar kartais ta klaida ne P1113? PSA kodu aprasyme tai ji skamba sitaip: Intake air temperature (IAT) sensor circuit open/short. O kazkur internete radau apie Citroen OBDII klaidas, tai P1113 yra Fuel pressure regulation. Pas mane jos nebeliko tik pakeitus auksto slegio kuro siurbli.

Autorius:  Efka [ Kov 03 2008, 16:37 ]
Pranešimo tema: 

Pas mane irgi ta pati beda. Bet ji pasireiskia prie kokiu minus 5-7. Padreba biski - tiksliau lengvai pavibruoja ir nustoja. Bet poto viskas chiki veikia. O klaidos tos :(

Autorius:  remsa [ Kov 03 2008, 20:00 ]
Pranešimo tema: 

Prisiziurejau tu aukstos ytampos bedu daug. ir dar taip nebuvo kad uzeitu ir dingtu. jai knisa prota saltas tai tas pats butu ir dregnu oru, ir vaziuojant staigia uzmynus nors kiek sutrukciotu sr dar kas nors. Esant minusinei temperaturai kaip tik maziau bludija, nes oro dregnumas mazesnis. Del aukstos mintis tik viena bet mazai tiketina- zvakiu tarpai per dideli ir esant saltam varikliui (riebus misinys) neprasauna. Cia tik mano samprotavimai. :hash:

Autorius:  spakenas [ Rgp 30 2008, 23:07 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 2.0 16V ne HPI bedos..

jei kam bedos su hpi motoru,galiu padeti-isstudijavau nuo benzino siurblio ,(galiu restauruoti austo slegio siurbli),iki ismetimo sistemos .del to net zmonai "itaisiau" c5 hpi . :wink:
ten viskas gerai sugalvota,tik keli "inzinieriai" subine(ar pagere) sumaste sistema padaryti nepatikima.
galiu atnaujinti ir "softa",(sumazeja gedimu-ilgiau tarnauja brangus auksto slegio siurblys).
diagnostika-jokiu problemu.
86 20 97 056 saulius.

Autorius:  Alvis [ Rgs 15 2008, 20:03 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 2.0 16V ne HPI bedos..

Sveikinu Sauliu.Dar niekam nepavyko islukstenti si kieta riesuteli.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/