WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
XM 2.0 turbo skirstymo dirzas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=15485 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | POWER [ Bir 03 2008, 11:00 ] |
Pranešimo tema: | XM 2.0 turbo skirstymo dirzas |
Kada gamintojas rekomenduoja PIRMA karta keisti skirstymo dirza su (be) itempeju siam motorui? rida pas mane 120000, as ja tikiu. Ir paskui, kokiais intervalais? asiu... ![]() |
Autorius: | db_xm [ Bir 03 2008, 21:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM 2.0 turbo skirstymo dirzas |
Kiek pamenu tai 80-120 kkm, bet nerečiau kaip kas 4 metus (čia turbūt daugumai variklių galioja). O įtempėjus tai rekomenduoja keist su kiekvienu diržo keitimu. Bet jei nuo gimimo nekeista, aš keisčiau. Ner jis ten žiauriai brungus. |
Autorius: | POWER [ Bir 09 2008, 12:25 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM turbo skirstymo dirzas |
Vakar nuemiau apsauga, sakau, paziuresiu, koks tas dirzo stovis.... Dirzas is saves labai neblogai atrodo, niekur nesutrukinejes, nera jokiu atplaisu,ir vidine puse svari. negaletu taip atrodyt nuvazeves 120000km (darykim prielaida, kad rida tikra), dirzas? XM 98metu. jauciu, nekeisiu... tik vat nustebino dirzo laisvumas...Ilgoji dirzo atkarpa (kuri neina per itempeja labai jau laisva. be didesniu pastangu 1 cm isispaudzia. ir vidine dirzo puse apziuret irgi nelabai kamavausi-isverciau ja i beveik i isore be didesniu pastangu.kaip jis nepersoko? ![]() Tempiasi turbut paprastai-atlaidi itempejo guoli, intempi kazkokio strypo pagalba, ir vel uzverzi, ar klystu?Ir dar viena. Ar imanoma nuspeti pagal dirzo uzrasus, ar jis originalus, ar jau syki buvo keistas?: 6 97 793 80 ISORAN DAYCO 114 RPP 170 RSN Made in E.E.C. 246 30 79 246 30 80 246 30 81 Asiu... ![]() |
Autorius: | Kosmoz [ Bir 09 2008, 12:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM 2.0 turbo skirstymo dirzas |
o kam keisti, masina kilnojasi, muzika groja, ko ten kisti nagus. |
Autorius: | POWER [ Bir 09 2008, 12:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM 2.0 turbo skirstymo dirzas |
![]() mano dirzo trukimo atveju, sakykime, remontas apie 1000-1500 temptu, bet kam to reikia... ![]() |
Autorius: | Staskax19 [ Bir 09 2008, 17:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM 2.0 turbo skirstymo dirzas |
POWER rašė: mano dirzo trukimo atveju, sakykime, remontas apie 1000-1500 temptu, bet kam to reikia... ![]() Tai kas per klausimas kada dirza keist,ar guolius keist? Jei nezinai kada keistas,imi ir keiti,ir dirza,ir guoli ir vandens pompa. |
Autorius: | db_xm [ Bir 10 2008, 09:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM 2.0 turbo skirstymo dirzas |
Itempejas tai guolis su išcentrine skyle. Atlaisvinsi varžtą, pasuki guolį kiek reik ir užverži varštą. Pasižiūrėk dar ar guolis nebarška. O dėl užrašų gal ir įmanoma pasakyt kada gamintas, bet tai jau reik Dayco kalaust, kaip išifruot. |
Autorius: | ArvydasAS [ Bir 10 2008, 09:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM turbo skirstymo dirzas |
POWER rašė: XM 98metu. jauciu, nekeisiu... POWER rašė: Taip svogeris maste nusipirkes Audine A6 2003m. 2.5TD, kol netruko dirzas. tiksliau ten guolis viena isimale ir daug bedos pridare. nemanau, kad smulkmenos kam idomios. bet i 4000lt. vos vos tilpo. Mano dirzo trukimo atveju, sakykime, remontas apie 1000-1500 temptu, bet kam to reikia...? Ar dar reikėtų ką nors pakomentuoti, ar vis dėl to pasikeisi diržą? |
Autorius: | POWER [ Bir 10 2008, 11:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM 2.0 turbo skirstymo dirzas |
nea, nekeisiu, tik itempsiu... ![]() ![]() o paskui bus taip.. ![]() ![]() ![]() su guoliu-itempeju kaip ir aisku. tik kada dirzas skaitosi temptas tinkamai? o guolio nenuemes dirzo nepatikrinsi, t.y. taip lengvai jis nesisuka, dirzas maiso... |
Autorius: | POWER [ Bir 12 2008, 16:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM 2.0 turbo skirstymo dirzas |
Intempiau. is virsaus gana sudetinga priet. tad nuemiau rato posparni, ir itempejas-guoliukas beveik pries akis. ale paziurejau, ten dirza pasikeist, tai nera sudetinga. jauciu pasikeisiu ir dirza ir guoliuka pats. tik klausimas: jei nauja dirza idesiu i ta pacia vieta kur buvo senas, tai reiskia jis tiks ir nereikes ten jokiu metkiu ant skyvo skaiciuot ir pan.? nes ten nieko nesuprantu... |
Autorius: | deimantukas [ Bir 12 2008, 16:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM 2.0 turbo skirstymo dirzas |
![]() ![]() Jei nuėmęs diržą,nepajudinęs skirstymo velenėlio ir alkūninio veleno užmaukšlinsi naują-viskas turėtų būti gerai,aišku,jei buvęs diržas tikrai stovėjo pagal žymes ir tuo reiktų įsitikinti.Po įtempimo atsargiai prasuk kelis ratus už alkūninio veleno su raktu.Po to vėl patikrink diržo įtempimą visose vietose.Kartais žymės būna ant diržo ir jos sutampa su žymėm ant skriemulių,bet prasukus-jos jau nesutaps.Man rods,kad tavo mašinos: 1.Skriemuliai kaiščiuojasi ir taip tikrinamos fazės.Pro skirstymo velenėlio skriemulio stipiną,kuriame yra skylė(gal 6,gal 8 mm)įkišamas varžtas atitinkamo skersmens.O ant alkūninio veleno tiksliai nežinau: A.Gali būti skylė bloke už starterio ir susikiša su smagračiu. B.Gali būti skylė ar žymė pagalbiniam didžiąjam skriemuly,kuris suka pagalbinius diržus ir sutapatinama su kažkokia išpjova bloke. Kiek žinau(galiu ir klysti)greičiausiai,kai išstatytos žymės,stūmokliai stovi vienam lygyje ir,netyčia truputį suktelėjus velena,sugadinti vožtuvui nėra pavojaus. |
Autorius: | POWER [ Bir 12 2008, 16:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM 2.0 turbo skirstymo dirzas |
....mat, va sito ir bijojau...nu niekaip as nesuprantu tu mietkiu, faziu ir t.t. nekeisiu pats.... as dar ryt itempimo guoliuka isimsiu paziureti jo stovi. siandien tik itempiau, o paskui paprotino, o kodel neapziurejai guoliuko? ![]() tikiuosi bent guoliuka isemus ir atgal istacius nereikes ten tu faziu matuot? as bent jau kol dar guoliukas bus nenuimtas su chamutu dirza perversiu ir islaikysiu itempta kol guoliuka keisiu. juk guoliuka-itempeja nuemus dirzas taps labai laisvas, ir aisku, atsipalaiduos zemiausiame taske, ant alkuninio skriemulio. o jis po apsauga, galiu nepataikyti dirzo i buvusias vietas. ir dar klausimas. jei persoktu dirzas mano per +- viena dantuka, kaip elgsis variklis? ![]() |
Autorius: | deimantukas [ Bir 12 2008, 16:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM 2.0 turbo skirstymo dirzas |
Geriau tu tada pats su diržo keitimu neišdykauk.Paprastai atlaisvinus diržą,skirstymo velenėlis mėgsta staigiai pasisukti ir diržas nušoka nuo dantukų,o jei tu dar nuo apačios net apsaugų nenusukęs,tai ten nusimesti diržas nuo dantų gali dar greičiau,todėl prieš atlaisvinant diržą, skirstymo skriemulys per skylę fiksuojamas "teisingoj" padėty, ir paprastai patikrinama apatinė dalis-ar fazės buvo savo vietoj.O jei prašoks bent dantim-vožtuvų dar gali nesulenkti,bet gero variklio darbo nebus. Vis dėl to kadangi,kaip supratau,tu jau buvai atlaisvinęs diržą ir nežinai,kas darosi(prašoko ar ne)prie alkūninio skriemuliuko,nes nematai,kadangi nenusukęs apsaugų,tai jei viską susuksi į vietą ir mėginsi važiuoti,prieš užvesdamas prasuk raktu už alkūninio veleno kelis ratus pagal laikrodžio rodyklės sukimąsi ir įsitikink,kad niekas nesipriešina išskyrus kompresiją. |
Autorius: | POWER [ Bir 12 2008, 17:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM 2.0 turbo skirstymo dirzas |
Hmm...visai susiparinau. tai reiskia, jei mano masina vaziuoja, ir vaziuoja gana smagiai, tai dar nereiskia, kad 1 dantukas negali buti persokes? papasakokite apie persokusio dantuko simptomus placiau, prasom... ![]() ne, as jau tikrai nekeisiu pats. o siandien tai jau buvo mintis guoliuka atsukt ir visai nuimt. buvau bebaigias atsukinet, tik paskui ta mintis oba, o jei isties ant alkunio dantuku paskui nepataikysiu. taip, ir apatine apsauga net nebuvo nuimta. Tai kiek supratau, jei ne per viena dantuka nepersoko, itempeja galima max itempt, ir max atleist, nu, zinoma, paskui itempt kiek reikia ir priverzt, ir si procedura ne kiek nepavojinga ir nesusijusi su faziu ir mietkiu suderinimu?:) |
Autorius: | deimantukas [ Bir 12 2008, 17:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM 2.0 turbo skirstymo dirzas |
Kai diržas išstatytas neteisingai,gali blogai vestis,netraukti,variklis blogai didins apsukas,gali šaudyti pro duslintuvą,gali variklis dirbdamas drebėti,....Įtempiant nereikia naudoti jėgos-paprastai naudojami tam skirti dinamometriniai įrankiai,kurie matuoja diržo įtempimą,bet aš juos esu naudojęs tik vieną kartą,kad pažiūrėt,kaip veikia.Guoliuką įtempi,kad diržo visos vietos neturėtų laisvumo ir tabalavimosi,kad nenušoktų nuo dantų ir guolį prisuki-na čia sunku nupasakoti,aš ranka jaučiu,kiek diržas turi būti įtemptas,nes reikia įgūdžių.Sunku ir pavojinga,bet įmanoma nuimti ir patikrinti guolį,kai nenuimtas apatinis didelis skriemulys ir dangtelis-tam reik prilaikyti įtempus diržą ir dar įsitikinti,kad nepasisuktų alkūninis ir skirstymo velenai,o tiksliausia tai daryti,kai velenai stovi savo žymių padėtyse,tada įtempus ir priveržus guolį prasukti kelis ratus ne su starteriu ir vėl patikrinti ar fazės teisingos,bet dabar.....ką jau padarysi,kai tai tau gavosi. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |