WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Apie varykli 2.0 16 v, 110 kw
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=15832
Puslapis 11

Autorius:  tozass [ Lie 15 2008, 09:56 ]
Pranešimo tema:  Apie varykli 2.0 16 v, 110 kw

Pas mane Activoje stovi toks motoriukas, visi kas pamato iskarto pasako kad labai blogas varyklis, bet pakomentuoti negali apart to kad trumpai ejo gal kas zino daugiau?

Autorius:  Saulius [ Lie 15 2008, 11:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Apie varykli 2.0 16 v, 110 kw

Tu per daug informacijos davei. Jei dar butum metus ir variklio numeri parases tai isviso susipainiotume. Reikejo pasirinkti viena is triju parametru arba 2.0 arba 16 v, arba 110 kw. ;)

Autorius:  malgis [ Lie 15 2008, 15:38 ]
Pranešimo tema:  Re: Apie varykli 2.0 16 v, 110 kw

Senasis 2,0 16v (112 kW) variklis problemiškas. Alsuoklyje kaupiasi majonezas, kai pasikaupia daugiau, spjaudo matuoklę ir varo alyvą (ant karšto išmetimo kolektoriaus), uždegimo ritės linkusios fail'inti. O ir traukos nėra tiek, kiek pagal tech. pasą nurodyta.

Naujesnis (97 kW) kur kas vikresnis (kaip nekeista, nors kilovatų ir mažiau) ir patikimesnis.

Bandžiau ir vieną ir kitą, tai apie senąjį - tik prasti atsiliepimai :( Gal nepasisekė. Bet maniškis ('93 m) buo ir netraukiantis, ir neekonomiškas, ir nepatikimas.

Autorius:  Kosmoz [ Lie 15 2008, 15:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Apie varykli 2.0 16 v, 110 kw

Pirmiausiai reikia issiaiskinti kas is tiesu pas tave po kapotu.
2.0 16V 97kw atrodo sitaip
Paveikslėlis

2.0 16V 112kw atrodo sitaip
Paveikslėlis

2.0 turbo C.T. turi 8 voztuvus, ne 16 ir atrodo sitaip
Paveikslėlis

Pirmas variklis dar buna su plastikiniu kolektoriumi, bet tokios pat formos, 95metu xantijoje turetu buti su metaliniu koliku. Toks variklis? nera jis blogas, siek tiek traukia, kuro vartoja padoriai.
Antro variklio activose lyg ir nebuvo, nors nesu garantuotas.

Autorius:  tozass [ Lie 15 2008, 20:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Apie varykli 2.0 16 v, 110 kw

2.0 16V 112kw atrodo sitaip
Paveikslėlis

stai toks tas nenaudelis :appl:

Autorius:  Kosmoz [ Lie 15 2008, 20:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Apie varykli 2.0 16 v, 110 kw

Su tokiu nesu susidures, bet malgis jau spejo papasakoti apie ji (nors speju jis susidure su gerokai suvargusiu egzemplioriumi), ir kilovatu visi 112, o ne 110, galesi pasigirt 8) :lol:

Autorius:  Evil [ Lie 15 2008, 21:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Apie varykli 2.0 16 v, 110 kw

tozass rašė:
2.0 16V 112kw atrodo sitaip
stai toks tas nenaudelis :appl:


geras tas variklis, tik priziureti reikia (kad isiurbimas tvarkoje butu). Sitoks variklis ejo i Peugeot 306 S16 modeli - Anglijoje pusiau kultinis automobilis, ten forumuose pasiskaityt galima - info pakankamai. Tiek, kad kiek zinau, toks variklis niekada nebuvo montuojamas i Activa modelius - ar tikrai pas tave Activa?

Autorius:  Kosmoz [ Lie 15 2008, 21:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Apie varykli 2.0 16 v, 110 kw

vat ir as maniau, activa, tai arba 2.0 16v 97kw, 2.0 turbo ct 108kw ir 3.0 v6 24v, aisku buvo ir 2.1td. Ar kolektoriaus forma tokia pati? tikrai ne taip atrodo po kapotu?
Paveikslėlis
nu o jei tikrai ne taip, ar tikrai pas pati activa?

Autorius:  deimantukas [ Lie 16 2008, 10:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Apie varykli 2.0 16 v, 110 kw

Cituoti:
...o paspaudus daugiau virs 3rpm ar 4rpm pasikeicia voztuviuko padetis ir atsiranda visas galingumas. Bent jau pas mane taip yra. Vaziuojant, spaudziant gaza, jegos neitin pamatysi, bet kai pasiekia 3,5 rpm, tai pas mane yra pajauciamas toks staigus jegos antpludis, lyg kazkas dar ja is galo stumti pradetu, arba antra kvepavima igautu :)

Taip ir turi būti.

Autorius:  malgis [ Lie 16 2008, 11:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Apie varykli 2.0 16 v, 110 kw

Tie vožtuviukai (arba kitaip tariant - kintamo tūrio įsiurbimo kolektorius) yra OPEL ECOTEC technologija, kurią PSA licencijavo iš autorių. Būtent dėl ekonomijos. Bet realiai ta ekonomija ir liko popieriuose, o jų vartymo membranos - ne pačios patikimiausios. Konstrukcinių fintų irgi per akis (kad ir ta pati tepalo matuoklė prie išmetimo kolektoriaus, naujesniuose modeliuose perkelta į kitą pusę).

Velniop. Jeigu turite galimybę rinktis kitokį (ne senąjį 2,0 16v) variklį, rinkitės kitokį. Šitas tikrai nėra sėkmingiausias PSA kūrinys. Kol važinėjau, atrodė smagu, bet kai pardaviau, tapo smagiau. Naujesnis ('99 m. 97 kW) 2.0 16v davė kruopų senajam ('93 m. 112 kW) ant visų kantų, įskaitant ir ekonomiją, nors naujesnė ('99 m. break) xantia jau buvo automatas, o pirmoji ('93 m. berline) - mechaninė.

Autorius:  Kostas [ Lie 16 2008, 12:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Apie varykli 2.0 16 v, 110 kw

Aš kalbėjau apie variklius nuo 98m

Autorius:  Evil [ Lie 16 2008, 18:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Apie varykli 2.0 16 v, 110 kw

Eddy rašė:
As taip pat turiu tokia Citroen Xantia su Activa pakaba. 1993metu, 2,0i 16v, ir 112kw. :)

Taip kaip paaiskino Malgis, tai kolkas su tokiomis problemomis neesu susidures :)
O netraukia todel, kadangi jame stovi voztuviukas toks, kuris iki 3 - 4000 rpm benzina vartoja ekonomisku rezimu. o paspaudus daugiau virs 3rpm ar 4rpm pasikeicia voztuviuko padetis ir atsiranda visas galingumas. Bent jau pas mane taip yra. Vaziuojant, spaudziant gaza, jegos neitin pamatysi, bet kai pasiekia 3,5 rpm, tai pas mane yra pajauciamas toks staigus jegos antpludis, lyg kazkas dar ja is galo stumti pradetu, arba antra kvepavima igautu :)
O man ji yra gan ekonomiska sakyciau, su 20 litru nuvaziuoju 200km tiksliai misriu rezimu :).


Kazkaip itariu, kad pas tave ne Activa - Activos gamintos tik nuo 95, iki tol Xantijos 2.0i ir 2.0 16V varikliais turejo Hidroaktyvia pakaba. O hidroaktyvas ir ACTIVA - labai skirtingi dalykai.

O siap tas senasis 16V varikliukas turi kintamos geometrijos isiurbimo kolektoriu (ne voztuva), dar zinoma kaip ACAV sistema ir tikrai igyja antra kvepavima ties 4000rpm, tik daznai ta sistema nevisai funkcionuoja del to netraukia arba srebia.

Autorius:  Eddy [ Lie 17 2008, 12:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Apie varykli 2.0 16 v, 110 kw

Pasitaisysiu, hidroaktyvas ;) iki siol painiojausi tarp tu dvieju pavadinimu, taciau jau aisku :)
Kolkas su varikliuku viskas gerai, valgo mano manymu tikrai nedaug ji man.
o jei pradeda kresti nesamones tas kintamos geometrijos kolektorius, yra galimybe ji kaip nors sutvarkyti, jis tvarkomas?

Autorius:  Evil [ Lie 23 2008, 00:59 ]
Pranešimo tema:  Re: Apie varykli 2.0 16 v, 110 kw

tozass rašė:
Evil rašė:
tozass rašė:
2.0 16V 112kw atrodo sitaip
stai toks tas nenaudelis :appl:

Tiek, kad kiek zinau, toks variklis niekada nebuvo montuojamas i Activa modelius - ar tikrai pas tave Activa?

tikrai ir toks 112 kw motoras ir activa reikejo jau gaivinti patvirtino daktarai... :P


tikrai ne hidroAKTYVA? I http://detali.ru/cat/ci/ci.dll ivesk automobilio kebulo numeri ir imesk linka i rezultatus - baisiai idomu ACTIVA pamatyt su senobiniu 112kW dvilitriu.

Autorius:  tozass [ Lie 31 2008, 20:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Apie varykli 2.0 16 v, 110 kw

http://detali.ru/cat/ci/ci.dll?SelVin&vin=VF7X15F00005F0113

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/