Cia tau nukopijavau spakeno posta is kitos temos :
( jei kam bedos su hpi motoru,galiu padeti-isstudijavau nuo benzino siurblio ,(galiu restauruoti austo slegio siurbli),iki ismetimo sistemos .del to net zmonai "itaisiau" c5 hpi .

ten viskas gerai sugalvota,tik keli "inzinieriai" subine(ar pagere) sumaste sistema padaryti nepatikima.
galiu atnaujinti ir "softa",(sumazeja gedimu-ilgiau tarnauja brangus auksto slegio siurblys).
diagnostika-jokiu problemu.
86 20 97 056 saulius. )
O siaip as likau nelabai patenkintas savo C5 HPI. Dujos nesideda, gali is karto atmesti si varianta. Kai prasidejo variklio trukciojimas duodant gaza, tai net ir padarius diagnostika, niekas negalejo tiksliai pasakyti, kur problema. Siaulietis meistras pasake : jei butu normali masina, siulyciau pasikeisti zvakiu laidus. Taciau cia tokiu nera. O Anglijoje, Citroen servise nustate, kad kaltas auksto slegio siurblys su slegio davikliu. Siurblys su davikliu kainavo 490 anglisku pinigu, pasikeiciau pats. Ir ka gi, siek tiek geriau, taciau vistiek trukcioja. Nuvaziavau pasiaskinti, sako, zinoma reikejo kompa nuresetinti. Palikau masina, kita diena atsiemiau, vistiek tas pats. Tai sako reikia purkstukus tikrinti, tik mokek babkes, nes reikia isiurbimo kolektoriu nuimti. Tai pasitikrinau pats, visi purkstukai sveiki. Nu tada sako, kad belieka tik babina.( Siaulietis meistras buvo teisus ) Bet ja keiciant , reikia ir nauju zvakiu. Dar viskas kainavo 180, vel anglisku pinigu. Su visomis diagnostikomis man tas gedimas kainavo 800 svaru.Cia dar sutaupiau, nes viska pats pasikeiciau. Tikiu, kad Lietuvoje detales butu dar brangiau kainave.
O siaip, jeigu meistras visada nustatys tikra liga, visada issisuksi su minimaliomis islaidomis. Visos naujos detales visoms masinoms kainuoja.