Kzkp jauciu, kad tempk i servisa, ir kuo greiciau...

Po 80tkm nelabai koki tu ten vaizda ir pamatysi....nebus kaip naujas....
Is bedos dar galima ziurreti dirzo bukle ji nuemus, ir tasargiai isvertus ji, taciau tokiu atveju neuzdet naujo, kaip sake proffanas, " uminis meningitas..

"
Pridesiu nuo savo patirties. Rida 120000 buvo . Serviso knygeleje ties 60 stuku riba buvo prancuziskai parasyta (kaip kolegos isverte), kazkas panasaus I "dirzo keitima" ir perbraukta per visa puslapi..Suprask, ar keista, ar ne...
Sakau, paziuresiu vizualiai..Nusiemiau apsauga-dirzas kaip nuliovas, visi uzrasai sviezuteliai. Dirzas LABAI laisvas buvo, gerai kad nepersoko per dantuka. Oooo, sakau, bus pakeista....Bet del visa ko itempimo guoli (jis turbo CT tik 1nas) pasikeiciau, pries tai uzfiksaves dirza vienoje padetyje, ir itempaiu dirza. Itempus dirza jau po keliu stuku tie uzrasai ir sakaiciai pradejo po truputi blukti.....Supratau, is kur tie nenubluke dazai....

Keisiu dirza...
Turiu as garaze toki viena egzemlioriu, 2.0i variklis, su 130 myliu probegu, tai ten dirzas (savininkas ake, kad galbut dar originalus), jau tik truputi isvvertus ji matosi gumos nuovargis ir stabiliai, ties kiekviena dantuko briauna-dirzo luzimai....
_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..

; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...