WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:21

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Laisvos eigos varikliukas
StandartinėParašytas: Vas 21 2009, 12:39 
Sveiki, turiu zx 1.4i 92 domina pirmas paprastesnis klausimas apie apsisukimu skaiciu laisva eiga koks jis istikruju pas Jus yra, maniskis rode iki sugendant varikliukui laisvos eigos 1100. Manau tikrai tai negerai, itariu turetu buti apie 800 ir nedaugiau. Bet tai kitas klausimas kaip tuomet jas galima butu paciam pasireguliuoti, zinoma cia ne karbiuratorius, bet vistiek turi buti kazkokia dalis kuria galetum reguliuoti.

Pries keles dienas krapstydamas varikli aptikau laisvos eigos varikliuke, ant jo "kojeles su pyruojkle" dali sriegio, pamaniau jei ja prisuksiu tai sumazinsiu tos kojeles ilgi ir tuo paciu sumazinsiu apsukas, bet sia tau kad nori, nuo 1100 aps. pasidare nepastovus - grybaut pradejo, ir nei atgal atriaguliuosi nei ka , niekas nesikeicia, beto uzsidege prietaisu skydelyje lempute oranzine su K raide.

Sekancia diena gavau visa ipurskimo sistema su viskuo varikliukas taip pat, uzsidejau ja ir K raide jau dingo, bet del apsuku skaiciau dar blogiau patapo net 1200-1300 aps. zinoma visais atvejais kalba eina apie karsta varikli.

Kolegos prasau Jusu patarimu.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Vas 21 2009, 15:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Pirmiausiai patikrint reiketu ar niekur oro nesurbia is sono isiurbimo kolektoriuje.
Antru reikalu ziureciau laisvos eigos varikliuka ir temperaturos daviklius.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 21 2009, 17:37 
Saulius rašė:
Pirmiausiai patikrint reiketu ar niekur oro nesurbia is sono isiurbimo kolektoriuje.
Antru reikalu ziureciau laisvos eigos varikliuka ir temperaturos daviklius.


Kurioje vietoje tas isiurbimo kolektorius?
Varikliuka buvau issiardes, isploviau, isdziovinau ir sutepiau. Viena temp. davikli zinau, isiurbimo sistemoje yra ant purkstuko. O kuriuos dar temperaturos daviklius reiketu ziureti?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Vas 21 2009, 17:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Reik pririšt tą varikliuką prie sistemos,jei jau išėmei

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 21 2009, 20:06 
Kostas rašė:
Reik pririšt tą varikliuką prie sistemos,jei jau išėmei


Reik, tik kokiu budu, ir ka turi omenyje sakydamas priristi? Pradedu itarti jog gali tekti pas meistrus vaziuoti, bet nesinori ten, retkarciais atlikti ju darbai buna tik laikini ir reikalaujantys nemazai saibu:) O cia gi paciam su kitu pagalba norisi susizinoti ir susitvarkyti


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Vas 21 2009, 20:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Kai savo X1 buvau išėmęs praplaut,tai pradėjo plaukiot sūkiai.Laikėsi vos ne 1500 rpm.Bet sustojus nukrisdavo iki normalių.O dabartinėj irgi ploviau profilaktiškai,tai uždėjus atgal,buvo dideli.Bet man pririšo.Apie pusvalandį dirbo auto ant laisvų,ir reikėdavo tam tikrus sūkius pakaikyt pačiam.Žodžiu,pats neprirašysi,matyt :roll:

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 22 2009, 10:26 
Kostas rašė:
Kai savo X1 buvau išėmęs praplaut,tai pradėjo plaukiot sūkiai.Laikėsi vos ne 1500 rpm.Bet sustojus nukrisdavo iki normalių.O dabartinėj irgi ploviau profilaktiškai,tai uždėjus atgal,buvo dideli.Bet man pririšo.Apie pusvalandį dirbo auto ant laisvų,ir reikėdavo tam tikrus sūkius pakaikyt pačiam.Žodžiu,pats neprirašysi,matyt :roll:


Betkokiu atveju Kostai dekingas tau si pirmadieni vaziuoju pas Juliu i servisa sureguliuoti voztuvu, paklausiu ju apie sita reikala, gal jie ten ka pakrapstys.
O kiek apsuku tiksliai turi buti, nes kai maniskis dirba ant 1100 ~ 1300 rpm. tai pyktis ima, ir kuro sanaudos siekia virs 10L misriam keli. Ir kas svarbiausiai ju negali pareguliuoti, sumazinti pvz.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Kov 02 2009, 16:37 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 30 2006, 19:25
Pranešimai: 97
Miestas: Kaunas
galima gal dauiau info apie ta pririsima?
ir kaip apziuret ar pro niekur daugiau oro nesiurbia?

_________________
citroen Xantia Millesime Raudona '00 1.8 16v
peugeot 406R Juodas '01 1.8 16v


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 02 2009, 16:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Tas "pririsimas" tokiu metu automobiliui, ko gero apsiriboja akumuliatoriaus atjungimu kokiam pusvalandziui, ir po to uzvedus varikli leisti prasidirbti laisvom apsukom kol neikaista normaliai. Tokiu budu kompas i gamyklinius nustatymus atstatomas.

Oro siurbima patikrint sudetingiau truputi. kazkada kaskas rekomendavo veikiant varikliui papurksti prie isiurbimo kolektoriaus eterio duju (to daikto, kur uzvedimo palengvinimui skirtas), jei apsukos nuo to pakyla, tai galima itarti, kad pro kazkur siurbia. bet siaip tai rizikingas budas, gali uzsidegt viskas.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Paskutinį kartą redagavo 1 Saulius. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 02 2009, 16:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Saulius rašė:
Tas "pririsimas" tokiu metu automobiliui, ko gero apsiriboja akumuliatoriaus atjungimu kokiam pusvalandziui, ir po to uzvedus varikli leisti prasidirbti laisvom apsukom kol neikaista normaliai. Tokiu budu kompas i gamyklinius nustatymus atstatomas.

Buvusioj Xantijoj šis metodas nepasiteisino

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 02 2009, 16:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Vadinasi ne varikliuke beda buvo. nes ten nera ka pririsinet. paprasciausias zingsninis variklis.
Gal adaptacijas ivede kazkokias per kompa.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 02 2009, 16:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Vat ir varikliuke.Jis poto buvo pakeistas nauju,ir dirbt lediškai pradėjo ant laisvų

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 02 2009, 16:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Tai varikliukas senas blogas buvo. Pririsimas ne prie ko :)

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 02 2009, 17:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Saulius rašė:
Tai varikliukas senas blogas buvo. Pririsimas ne prie ko :)

Na tikrai :roll:

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 02 2009, 22:59 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
Saulius rašė:
Vadinasi ne varikliuke beda buvo. nes ten nera ka pririsinet. paprasciausias zingsninis variklis.
Gal adaptacijas ivede kazkokias per kompa.

Visiskai teisingas pastebejimas(adaptacija)..benzininese atjungus akuma,pakeitus idle valve reikalinga adaptacija :wink:Vilnui be problemu padaryciau sia procedura(Lexia)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007