WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:39

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: PAGALBOS Del ZX 1.9i !
StandartinėParašytas: Bal 23 2009, 09:36 
Sveiki,
zodziu istorija tokia numire ZX 1.9i variklis, taisyti buvo per brangu, todel idejom kita 1.9i is peugeot gti. XU9JA blokai kaip ir tie patys, visa kita irgi beveik identiska, bet nesikuria nors tu ka. Tiesa pasakius, paciaudi kelias sekundes ir uzdusta, toks vaizdas, kad tik pora cilindru sudirba. Nezinau ka daugiau tikrinti, nes benza paduoda, purkstukai veikia, kibirkstis yra, bandem keisti tiek zvaklaidzius vietomis tiek ir purkstuku kontaktus, bandem sukeisti paskirstytojus, nes pezas turi kitokia uzdegimo sistema, bandem patampyti buksyru niekas nepadada. Gal kam teko susidurti, gal kas zinot kur problema galetu buti?
ACIU


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !
StandartinėParašytas: Bal 23 2009, 11:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Patikrinkit diržo mietkes- pati pirma mintis tokiais atvejais. Greičiausiai, bus peršokęs.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !
StandartinėParašytas: Bal 24 2009, 07:47 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Dirzo mietkiu dar nespejom pasitkrint, bandysim tai daryt snd, nors kazkada ant 205 gti tokiam varikliui buvau dirza per kelis dantis y viena ir y kita puse permetes, tai variklis bent uzsikurdavo. Vakar ismetem slapuka, kuris atjunginedavo viena laida tarp komutatoriaus ir babinos.
Zvaiklaidziu eiles tvarka pasirodo surasyta ant paskirstymo dangtelio. Buvom pasikele pirmo cilindro stumuokly y paty virsu, tipo darbo takto pradzia (voztuvai lieka uzdaryti kol stumuoklis nepasiekia dugno) ir paskirstytojo skriejikas stovi ties pirmu dangtelio kontaktu.
http://makovice.205gti.org/#ecu
16 Brown/White Injectors 1, 3, 5 (- triggered) No + lead is red/white
17 Brown/Yellow Injectors 2, 4, 6 (- triggered) No + lead is red/white
Pagal sita info, supratau, kad ECU 16 kontaktas yra pirmo ir trecio purkstuko valdymui, o 17 kontaktas - antro ir ketvirto. Bet paskui pastudijavus ZX Haynes manualu elektros schema sito variklio, radau, kad 16 ECU kontaktas yra pirmo ir antro purkstuko, o 17 - trecio ketvirto. Tai nzn kuo tiket, bet ir vienu ir kitu atveju tik vienas cilindras bando dirbti sukant starteriu.
Pas peugrot su tokiais varikliais ir motronic ECU, yra dvi atskiros reles viena kuro siurbliui, o kita purkstuku valdymui, o pas citra yra viena didele rele (injection double relay), kuri atsakinga uz kruva reikalu ir ji matosi jau buvo ardyta, nes uzlieta silikonu, tai gali buti kad ji visa reikala ir gadina. Gal kas ir kaunieciu turi citroena su analogisku varikliu ir galetu isnuomuoti rele pasibandymui? :)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !
StandartinėParašytas: Bal 24 2009, 08:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Pirmas cilindras yra prie pavarų dėžės, o ketvirtas- prie skirstymo diržo. Ar taip laidai sujungti?

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !
StandartinėParašytas: Bal 24 2009, 09:05 
deimantukas rašė:
Pirmas cilindras yra prie pavarų dėžės, o ketvirtas- prie skirstymo diržo. Ar taip laidai sujungti?



Laidai sujungti buten taip.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !
StandartinėParašytas: Bal 24 2009, 09:17 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Y kokius dar citroenus ejo tokie XU9JA varikliai su Motronic 1.3 ECU?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !
StandartinėParašytas: Bal 24 2009, 10:12 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Į BX 19. XU9JA/L (DKZ) . 90- 93m. Motronic M 1.3 122.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !
StandartinėParašytas: Bal 24 2009, 10:35 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
deimantukas rašė:
Į BX 19. XU9JA/L (DKZ) . 90- 93m. Motronic M 1.3 122.

Gal turi atliekama ta injection rele ir noretum parduot?

Dar klausimas del kuro padavimo. Kiek suprantu, variklio kurimo metu, kura purskia per visus keturis purkstukus (buvom issitrauke visa kuro rail'a su purkstukais ir suktelejus starteriu periodiskai visi keturi purkstelna), o uzsikurus varikliui turetu myzcioti po viena :) Nes dabar toks vaizdas, kad suki startery, griebia vienas cilindras ir paskui nieko, kitiem cilindram jau nepaduoda kuro. Ir net ilgai pasukus startery po to vieno cilindro grybstelejimo, ismetimo kolektoriuje benzino nei laso :)


Paskutinį kartą redagavo 1 Traktor. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema: Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !
StandartinėParašytas: Bal 24 2009, 10:45 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Neturiu rėlės.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !
StandartinėParašytas: Bal 26 2009, 19:20 
Rele kiek suprantu tik paleidineja kuro siurbli ir duoda maitinima kuro purkstukams. Tai galima ja isvis ismest ir statyt dvi papratas reles. O jei tik pabandymui uzkurt isvis tiesiai nuo akumo paduot maitinima.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !
StandartinėParašytas: Bal 27 2009, 09:11 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Staskax19 rašė:
Rele kiek suprantu tik paleidineja kuro siurbli ir duoda maitinima kuro purkstukams. Tai galima ja isvis ismest ir statyt dvi papratas reles. O jei tik pabandymui uzkurt isvis tiesiai nuo akumo paduot maitinima.

Su ta rele jau lyg ir issiaiskinom, ismetem signa, kuri blokavo kuro siurblio maitinima per ta rele.
Bet iskilo kitas klausimas: ar dirba variklis jei lemda zondo visai nera. Jei zondas perdeges, tai suprantu kad kompas skaiciuoja pagal kazkokia default reiksme, bet kas tokiu atveju jei zondo visai nera?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !
StandartinėParašytas: Bal 27 2009, 17:28 
Traktor rašė:
Bet iskilo kitas klausimas: ar dirba variklis jei lemda zondo visai nera.


Dirba be jokiu problemu. Juo labiau, kad kompas i zonda pradeda "ziuret" tik varikliui pasiekus 50-70 (priklausomai nuo masinos) temperatura.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !
StandartinėParašytas: Bal 29 2009, 10:39 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Last update:
vakar ziurejom paskirstymo dirzo mietkes, sustatem skyvukus pagal manuala, sukisom kaiscius per skyvukus, zodziu dirzas nepersokes. Tada sugalvojom paziuret kurioj vietoj ant smagracio yra tarpas be dantu, kai uzkaisciuotas variklis. Kadangi garaze dar metosi puse orginaliojo ZX variklio, tai pastatem jo alkuniny taip, kad eitu uzkaisciuot skyvuka ir paziurejom y kuria vieta atsisuka smagracio dalis be dantu. Tai to variklio kuris isimtas is ZX ir to, kury ydejo is Peugeot, smagracio padetis skiriasi vos ne 180 laipsniu, tai smagracio daviklis gauna signala visai ne tuo metu kada turetu gauti. Kodel taip yra sugalvoju tik tris variantus:
1. abieju varikliu alkuniniuose smeige ant kurios fiksuojasi smagratis yra skirtingose vietose
2. skirasi patys smagraciai
3. galbut prasisuko smagracio dantytas ziedas
Jei pirmas variantas tai prasti reikalai, o jei kazkas is likusiu dvieju, tai viskas pataisoma. Snd bandysim vel lupt lauk deze, sukt sankaba ir ziuret y smagraty :)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !
StandartinėParašytas: Bal 30 2009, 07:54 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
Staskax19 rašė:
Kazkaip gausiai itariu, kad ne ten slieku ieskot..


Pasirodo beda buvo kaip tik ten, bet tokio dalyko sumastyt niekad nebuciau sumastes - smagratyje kuris buvo ant peugeot variklio yra du tarpai be dantu, per 180 laipsniu vienas nuo kito. Kadangi peugeot'e buvo Jetronic'as, kuris variklio apsisukimus mato pagal holo davikly, tai tas smagratis nieko jam neleme, o Motronic'ui tie du tarpai ir kniso prota :)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007