Dirzo mietkiu dar nespejom pasitkrint, bandysim tai daryt snd, nors kazkada ant 205 gti tokiam varikliui buvau dirza per kelis dantis y viena ir y kita puse permetes, tai variklis bent uzsikurdavo. Vakar ismetem slapuka, kuris atjunginedavo viena laida tarp komutatoriaus ir babinos.
Zvaiklaidziu eiles tvarka pasirodo surasyta ant paskirstymo dangtelio. Buvom pasikele pirmo cilindro stumuokly y paty virsu, tipo darbo takto pradzia (voztuvai lieka uzdaryti kol stumuoklis nepasiekia dugno) ir paskirstytojo skriejikas stovi ties pirmu dangtelio kontaktu.
http://makovice.205gti.org/#ecu 16 Brown/White Injectors 1, 3, 5 (- triggered) No + lead is red/white
17 Brown/Yellow Injectors 2, 4, 6 (- triggered) No + lead is red/white
Pagal sita info, supratau, kad ECU 16 kontaktas yra pirmo ir trecio purkstuko valdymui, o 17 kontaktas - antro ir ketvirto. Bet paskui pastudijavus ZX Haynes manualu elektros schema sito variklio, radau, kad 16 ECU kontaktas yra pirmo ir antro purkstuko, o 17 - trecio ketvirto. Tai nzn kuo tiket, bet ir vienu ir kitu atveju tik vienas cilindras bando dirbti sukant starteriu.
Pas peugrot su tokiais varikliais ir motronic ECU, yra dvi atskiros reles viena kuro siurbliui, o kita purkstuku valdymui, o pas citra yra viena didele rele (injection double relay), kuri atsakinga uz kruva reikalu ir ji matosi jau buvo ardyta, nes uzlieta silikonu, tai gali buti kad ji visa reikala ir gadina. Gal kas ir kaunieciu turi citroena su analogisku varikliu ir galetu isnuomuoti rele pasibandymui?
