WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

PAGALBOS Del ZX 1.9i !
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=18397
Puslapis 11

Autorius:  Andriust [ Bal 23 2009, 09:36 ]
Pranešimo tema:  PAGALBOS Del ZX 1.9i !

Sveiki,
zodziu istorija tokia numire ZX 1.9i variklis, taisyti buvo per brangu, todel idejom kita 1.9i is peugeot gti. XU9JA blokai kaip ir tie patys, visa kita irgi beveik identiska, bet nesikuria nors tu ka. Tiesa pasakius, paciaudi kelias sekundes ir uzdusta, toks vaizdas, kad tik pora cilindru sudirba. Nezinau ka daugiau tikrinti, nes benza paduoda, purkstukai veikia, kibirkstis yra, bandem keisti tiek zvaklaidzius vietomis tiek ir purkstuku kontaktus, bandem sukeisti paskirstytojus, nes pezas turi kitokia uzdegimo sistema, bandem patampyti buksyru niekas nepadada. Gal kam teko susidurti, gal kas zinot kur problema galetu buti?
ACIU

Autorius:  proffanas [ Bal 23 2009, 11:37 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !

Patikrinkit diržo mietkes- pati pirma mintis tokiais atvejais. Greičiausiai, bus peršokęs.

Autorius:  Traktor [ Bal 24 2009, 07:47 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !

Dirzo mietkiu dar nespejom pasitkrint, bandysim tai daryt snd, nors kazkada ant 205 gti tokiam varikliui buvau dirza per kelis dantis y viena ir y kita puse permetes, tai variklis bent uzsikurdavo. Vakar ismetem slapuka, kuris atjunginedavo viena laida tarp komutatoriaus ir babinos.
Zvaiklaidziu eiles tvarka pasirodo surasyta ant paskirstymo dangtelio. Buvom pasikele pirmo cilindro stumuokly y paty virsu, tipo darbo takto pradzia (voztuvai lieka uzdaryti kol stumuoklis nepasiekia dugno) ir paskirstytojo skriejikas stovi ties pirmu dangtelio kontaktu.
http://makovice.205gti.org/#ecu
16 Brown/White Injectors 1, 3, 5 (- triggered) No + lead is red/white
17 Brown/Yellow Injectors 2, 4, 6 (- triggered) No + lead is red/white
Pagal sita info, supratau, kad ECU 16 kontaktas yra pirmo ir trecio purkstuko valdymui, o 17 kontaktas - antro ir ketvirto. Bet paskui pastudijavus ZX Haynes manualu elektros schema sito variklio, radau, kad 16 ECU kontaktas yra pirmo ir antro purkstuko, o 17 - trecio ketvirto. Tai nzn kuo tiket, bet ir vienu ir kitu atveju tik vienas cilindras bando dirbti sukant starteriu.
Pas peugrot su tokiais varikliais ir motronic ECU, yra dvi atskiros reles viena kuro siurbliui, o kita purkstuku valdymui, o pas citra yra viena didele rele (injection double relay), kuri atsakinga uz kruva reikalu ir ji matosi jau buvo ardyta, nes uzlieta silikonu, tai gali buti kad ji visa reikala ir gadina. Gal kas ir kaunieciu turi citroena su analogisku varikliu ir galetu isnuomuoti rele pasibandymui? :)

Autorius:  deimantukas [ Bal 24 2009, 08:48 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !

Pirmas cilindras yra prie pavarų dėžės, o ketvirtas- prie skirstymo diržo. Ar taip laidai sujungti?

Autorius:  Andriust [ Bal 24 2009, 09:05 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !

deimantukas rašė:
Pirmas cilindras yra prie pavarų dėžės, o ketvirtas- prie skirstymo diržo. Ar taip laidai sujungti?



Laidai sujungti buten taip.

Autorius:  Traktor [ Bal 24 2009, 09:17 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !

Y kokius dar citroenus ejo tokie XU9JA varikliai su Motronic 1.3 ECU?

Autorius:  deimantukas [ Bal 24 2009, 10:12 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !

Į BX 19. XU9JA/L (DKZ) . 90- 93m. Motronic M 1.3 122.

Autorius:  Traktor [ Bal 24 2009, 10:35 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !

deimantukas rašė:
Į BX 19. XU9JA/L (DKZ) . 90- 93m. Motronic M 1.3 122.

Gal turi atliekama ta injection rele ir noretum parduot?

Dar klausimas del kuro padavimo. Kiek suprantu, variklio kurimo metu, kura purskia per visus keturis purkstukus (buvom issitrauke visa kuro rail'a su purkstukais ir suktelejus starteriu periodiskai visi keturi purkstelna), o uzsikurus varikliui turetu myzcioti po viena :) Nes dabar toks vaizdas, kad suki startery, griebia vienas cilindras ir paskui nieko, kitiem cilindram jau nepaduoda kuro. Ir net ilgai pasukus startery po to vieno cilindro grybstelejimo, ismetimo kolektoriuje benzino nei laso :)

Autorius:  deimantukas [ Bal 24 2009, 10:45 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !

Neturiu rėlės.

Autorius:  Staskax19 [ Bal 26 2009, 19:20 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !

Rele kiek suprantu tik paleidineja kuro siurbli ir duoda maitinima kuro purkstukams. Tai galima ja isvis ismest ir statyt dvi papratas reles. O jei tik pabandymui uzkurt isvis tiesiai nuo akumo paduot maitinima.

Autorius:  Traktor [ Bal 27 2009, 09:11 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !

Staskax19 rašė:
Rele kiek suprantu tik paleidineja kuro siurbli ir duoda maitinima kuro purkstukams. Tai galima ja isvis ismest ir statyt dvi papratas reles. O jei tik pabandymui uzkurt isvis tiesiai nuo akumo paduot maitinima.

Su ta rele jau lyg ir issiaiskinom, ismetem signa, kuri blokavo kuro siurblio maitinima per ta rele.
Bet iskilo kitas klausimas: ar dirba variklis jei lemda zondo visai nera. Jei zondas perdeges, tai suprantu kad kompas skaiciuoja pagal kazkokia default reiksme, bet kas tokiu atveju jei zondo visai nera?

Autorius:  Staskax19 [ Bal 27 2009, 17:28 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !

Traktor rašė:
Bet iskilo kitas klausimas: ar dirba variklis jei lemda zondo visai nera.


Dirba be jokiu problemu. Juo labiau, kad kompas i zonda pradeda "ziuret" tik varikliui pasiekus 50-70 (priklausomai nuo masinos) temperatura.

Autorius:  Traktor [ Bal 29 2009, 10:39 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !

Last update:
vakar ziurejom paskirstymo dirzo mietkes, sustatem skyvukus pagal manuala, sukisom kaiscius per skyvukus, zodziu dirzas nepersokes. Tada sugalvojom paziuret kurioj vietoj ant smagracio yra tarpas be dantu, kai uzkaisciuotas variklis. Kadangi garaze dar metosi puse orginaliojo ZX variklio, tai pastatem jo alkuniny taip, kad eitu uzkaisciuot skyvuka ir paziurejom y kuria vieta atsisuka smagracio dalis be dantu. Tai to variklio kuris isimtas is ZX ir to, kury ydejo is Peugeot, smagracio padetis skiriasi vos ne 180 laipsniu, tai smagracio daviklis gauna signala visai ne tuo metu kada turetu gauti. Kodel taip yra sugalvoju tik tris variantus:
1. abieju varikliu alkuniniuose smeige ant kurios fiksuojasi smagratis yra skirtingose vietose
2. skirasi patys smagraciai
3. galbut prasisuko smagracio dantytas ziedas
Jei pirmas variantas tai prasti reikalai, o jei kazkas is likusiu dvieju, tai viskas pataisoma. Snd bandysim vel lupt lauk deze, sukt sankaba ir ziuret y smagraty :)

Autorius:  Traktor [ Bal 30 2009, 07:54 ]
Pranešimo tema:  Re: PAGALBOS Del ZX 1.9i !

Staskax19 rašė:
Kazkaip gausiai itariu, kad ne ten slieku ieskot..


Pasirodo beda buvo kaip tik ten, bet tokio dalyko sumastyt niekad nebuciau sumastes - smagratyje kuris buvo ant peugeot variklio yra du tarpai be dantu, per 180 laipsniu vienas nuo kito. Kadangi peugeot'e buvo Jetronic'as, kuris variklio apsisukimus mato pagal holo davikly, tai tas smagratis nieko jam neleme, o Motronic'ui tie du tarpai ir kniso prota :)

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/