WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Pulsuoja apsukos
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=1855
Puslapis 11

Autorius:  argos [ Spa 12 2004, 20:28 ]
Pranešimo tema:  Pulsuoja apsukos

gal kas žinote, kur XM yra laisvų apsukų varikliukas. Pradėjo pulsuoti apsukos ir trūkčioti važiuojant. :(
gal kas esate su ta problema susidūrę?
:P

Autorius:  marciusxm [ Spa 12 2004, 22:29 ]
Pranešimo tema:  Re: HELP, XM pulsuoja laisvos apsukos

koks variklis :?: dujos yra ar ne :?:

siaip reik bandyt pastatyti nuo kito xm elektronini patsosa(laisvu apsuku davikli)

ar visi cilindrai stabiliai dirba ar kartais trajilina :?:
kada keitei zvakiu laidus (gali buti pramusti ir kibirkstis i korpusa nubega)

zodziu pasigalvok ir atsakyk kuo tiksliau arba uzsuk pas ligonius jei esi vilnietis-padesiu.

Autorius:  Anonymous [ Spa 13 2004, 05:37 ]
Pranešimo tema:  Re: HELP, XM pulsuoja laisvos apsukos

argos rašė:
gal kas žinote, kur XM yra laisvų apsukų varikliukas. Pradėjo pulsuoti apsukos ir trūkčioti važiuojant. :(
gal kas esate su ta problema susidūrę?
:P


kodel pulsuoja negaliu tiksliai pasakyti, kaip Marchius sake, reik kad duotum daugiau info. Bet kad ne laisvos eigos vozhtuvas tai tikrai, nes vazhiujant butu viskas normaley.

Autorius:  xamas [ Spa 13 2004, 08:24 ]
Pranešimo tema: 

KOks variklis? Benzinas, dyzelis, kiek litriniu? Ar dega diagnostikos lempecka? Jei ir vaziuojant trukcioja tai ne "lev", pas v6 stovi tarp galvu vairuotojo puseje, i ji ateina slanga is isiurbimo kolektoriaus, pas 2.0 stovi priekyje irgi gerai matyt, o pas kitus 2.0 toks gaidiskas elektrinis kurio veikimo principas man nesuprantamas :)

Autorius:  xamas [ Spa 13 2004, 14:11 ]
Pranešimo tema:  Re: papildoma informacija

argos rašė:
Visai pamiršau pateikti pagrindinę info:
variklis 2,0i įpurškimas, dujų nėra. Apsukos pulsuoja retkarčiais. Laisvų apsukų reguliatorių ( stovi tarp oro filtro ir kolektoriaus , jei teisingai suprantu) buvau pakeitęs, tačiau laukiamo efekto nėra. Liamda zondas tikrintas stende (OK). Galvoju, kad stringa laisvų aspsukų varikliukas, tik nežinau kur jis yra. 8)


Kaip radai laisvu sukiu regulaitoriu taip turejai rast ir ta varikliuka, juk cia tas pac vienam :)

Autorius:  Anonymous [ Spa 13 2004, 14:55 ]
Pranešimo tema:  Re: papildoma informacija

argos rašė:
Visai pamiršau pateikti pagrindinę info:
variklis 2,0i įpurškimas, dujų nėra. Apsukos pulsuoja retkarčiais. Laisvų apsukų reguliatorių ( stovi tarp oro filtro ir kolektoriaus , jei teisingai suprantu) buvau pakeitęs, tačiau laukiamo efekto nėra. Liamda zondas tikrintas stende (OK). Galvoju, kad stringa laisvų aspsukų varikliukas, tik nežinau kur jis yra. 8)


nu bet chulish tu lendi prie laisvu pasuku, jei ir vazhiuojant trukchioja ??
ar tipo vazhiujant trukchioja kai laisva imeti ??? :)

Autorius:  Lukas [ Spa 13 2004, 16:31 ]
Pranešimo tema: 

mums tas pats su xantija yra. masina stovi vietoi ant laisvos pav. o motoras tai uzgreiteja tai nukrenta tai vel uzgreteja,grafiskai pavaizdavus sukius gautusi BANGOS ~~~ .Bet tai vyksta ne visada. buna tada kai to labiausiai nesitiki,kai motoras saltas tai veikia viskas kaip bitute,bet jei bent truputi siltas ir pradeda tai uzgesta,tai kita karta "banguoja" apsukos.Meistrams buvome nuveze i servisa su banguojanciom apsukom,jie prijunge prie ip.sistemos diagnostikos kompo,bet galu gale buvo istarti zodziai "NIEKO NERADOME" tai vat man taip pat butu be galo idomu kame kampas.. :( ir + trukciojimas vaziuojant,vaziuoji gazo pedalas paspaustas vienoi padeti o masina trukcioja :(

Autorius:  malgis [ Spa 13 2004, 17:13 ]
Pranešimo tema: 

Mano atveju su BX buco du dalykai. Viena karta nupuvo kompo maitinimo laidas, o kita karta uzsikiso duslintuvo bakelis :)

Autorius:  Anonymous [ Spa 15 2004, 21:38 ]
Pranešimo tema: 

Nu va, ir pas mane pradejo laisvos apsukos sokineti.
Apsukos sokineja tarp 1300-1900 apsisukimu.

Keisciausia kad tai pradejo darytis kai man pakeite sankaba :!: :?

Bandem pakeisti laisvu apsuku reguliatoriu, nepadejo.
Idomiausia tai kad issimem apsuku reguliatoriu, pro oro paemimo skyle primazinom tarpa ir nepajunge laidu viska sudejom. Apsukos OK, normalios. Tik pajungiam laidus i ji, ir apsukos vel sokineja.

Kai prispaudziam oro paemimo slanga, kad oro maziau patektu, apsukos krenta.
Toks vaizdas kad is kompo ateina signalas ir apsuku reguliatorius atsidaro iki galo :!:

KAME KAMPAS :?: :?: :?:

Autorius:  xamas [ Spa 18 2004, 08:15 ]
Pranešimo tema: 

NU va, pats suradai priezasti. Jeigu priglusinus ora viskas ok reiskias tik apsuku reguliatorius kaltas. Matyt ir kita bloga idejai, o seip paziurek ar kitas galas laido gerai prijungtas, nes info reguliatorius gauna ir temperaturos daviklio, amtyt keisdami sankaba kazka atjunget ir veliau gerai /isvis neprijunget.

Autorius:  Anonymous [ Spa 18 2004, 08:56 ]
Pranešimo tema: 

Nu sankaba ne pats keiciau.... :)

Apziurejom temperaturos daviklius - viskas OK. Siaip ju turbut net ir nebuvo atjunge. Kitas jungtis apziurejom irgi lyg OK. Toliau visi laidai eina kasom, plastmasiniusoe vamzdeliuose.

Nuo laisvu apsuku varikliuko valdymo laidai nueina i bendra kasa, nelabai turbut kur galejo ir nutrukti :( , nors nuimant deze gal visa kasa patampe ir neislaike nervai kokiam laideliui.

kalbejau su dujininku, kuris man dujas dejo, sako i reguliatoriu ateina 3 laidai - centrinis ir du valdymo. Vienas atidarymui, kitas uzdarymui, tai sako gal nutrukes uzdarymo laidelis, todel ir neveikia - neuzdarineja oro, arba is kompo kazkodel signalo negauna.

Turbut reiks i kokia diagnostika varyt...

Tik vat beda kad Vilniuj nezinau pas ka varyt, kas tokiam reikale nusimanytu :cry:

Autorius:  Anonymous [ Spa 18 2004, 09:34 ]
Pranešimo tema: 

Saliuxantijus rašė:
Pas mane irgi laisvos apsukos sokineja.
Bet paprastai tik atleidus gaza pavz. stabdant stipriai krenta ir keleta kartu variklis patrailina. subanguoja ir vel susilygina. Buna kad ir uzgesta variklis.
Kartais ir siaip stovint padeda apsukoskritineti. Jei paprastai rodo apie 800, tai pradeda pulsuoti nuo 800 iki 700.

Manau reiketu diegnostika padaryt. Ar CP ja daro?


Pas mane kazkas panasaus irgi buvo, bet problema buvo isspresta taip:
Atsidarai kapota, salia radiatoriaus, desineja puseje, yra tokia juoda apvali "bandura" :D Is jos i virsu iseina dvi slangeles. Tai vat pas mane centrine slangele biski nusimauna, nes ko gero per trumpa yra, ir per ja ora gaudo. va tada pulsavimas ir prasideda. Kai ja uzmauni, viskas pasidaro OK. geriausia dar ir su izoliacija ja pritvirtint kad nenusimautu :D

Autorius:  argos [ Spa 23 2004, 19:48 ]
Pranešimo tema: 

Viskas tvarkoj, Gedimas rastas. Teisingai pastebėjo Xamas, kad greičiausia gali nestabiliai dirbti laisvos eigos reguliatorius. Tai va, į šį reguliatorių ateina trijų laidų jungtis. Viena jungties dalis buvo apsioksidavusi, tad reguliatorius sukvailiodavo, imdavo pulsuoti apsukos, važiuojant pradėdavo trūkčioti. Nuvaliau kontaktus ir kol kas viskas puiku 8) Tikiuosi,kad ilgam :lol:

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/