WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:20

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: C5 2.0HPI KARSTAS UZGESTA!!!
StandartinėParašytas: Geg 11 2009, 21:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 11 2009, 21:43
Pranešimai: 43
Sveiki,
Reikia tikrai gero patarimo.2002 c5 hpi(ew10d variklis)sustojus kokioj sankryzoj kai karstas uzgesta,reikia stovet po to ir ausint kad nori toliau vaziuot...paskui uzgesta vistiek.diagnostikos rode kelias problemas(lambda ir pan)liko viena-kuro spaudimo reguliatorius(fuel pressure regulator),bet citroen dyleris neturi jo atskirai ..niekur nerandu jokiu nuotrauku ar breziniu paziuret kur tiksliai jis yra..


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2009, 00:01 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
uzgesta kad neperkaitintum. Termostata tikrinai ?

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2009, 15:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 27 2006, 18:27
Pranešimai: 64
Siaip tai jis randasi po isiurbimo kolektoriumi,jei stovi pries varikli tai is kaires puses pro tarpeli matosi tas reguliatorius.Tik kad ji pasiekt reikia nuimti kolektoriu.Jis tokiu metaliniu dangteliu matosi kaip apdengtas.Tik cia dar gali buti ir netas.Gali pats kompas durniuot,man buvo labai panasiai ,tai as kontaktus visus praejau(davikliu,jungtys kur i kompa statosi) ir t.t.Taip pat pabandyk babinu kontaktus pravalyt.O jis pas tave uzgesta ar tik i avarini rezima pereina?Ir kiek laiko reikia laukt kol prades vel vaziuot.Ir is kokio krastu busi?

_________________
C-5 HPI 2001 EXCLUSIVE


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2009, 19:23 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 11 2009, 21:43
Pranešimai: 43
Alvis rašė:
Siaip tai jis randasi po isiurbimo kolektoriumi,jei stovi pries varikli tai is kaires puses pro tarpeli matosi tas reguliatorius.Tik kad ji pasiekt reikia nuimti kolektoriu.Jis tokiu metaliniu dangteliu matosi kaip apdengtas.Tik cia dar gali buti ir netas.Gali pats kompas durniuot,man buvo labai panasiai ,tai as kontaktus visus praejau(davikliu,jungtys kur i kompa statosi) ir t.t.Taip pat pabandyk babinu kontaktus pravalyt.O jis pas tave uzgesta ar tik i avarini rezima pereina?Ir kiek laiko reikia laukt kol prades vel vaziuot.Ir is kokio krastu busi?

buvo tikrinta su ,,originalia" programa kuro spaudimas,tai kai gazuoji krenta jis vietoj to kad kiltu.o karstumas toks:jokiu perkaitimo zymiu nera,paprastai uzkaista iki normalios darbines temperaturos ir kol vaziuoji,arba kol veikia ventiliatorius-nieko.Tik sustojas palaukiu ir issijungia,iskart issoka antipolliution fault,na uzsikuriu iskart,bet gazuoju tada smarkiai ir jei negaliu del eismo salygu vaziuot-tada jau problema.Reikia sustojus paausint.Ryte kaip niekur nieko uzsikuria.Angliskam forume skaiciau kad jis ir stringa nuo karscio.Buvo pries tai antipollution fault,diagnostika parode lambda sensoriu,ta pakeitus problema dingo ir traukia geriau daug kol nepakaista...Aciu del patarimo,taip ir galvojau istikro,tik citroen dyleris man nori visa ta fuel rail ikist,atskirai aiskina nera,vaziuosiu sestad askintis :bum:


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2009, 20:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 27 2006, 18:27
Pranešimai: 64
Na jei Vilnius,Kaunas ar Panevezys tai zinau kas gali siurbli pasiziuret.Bet kad tame problema tai ne 100 prc.

_________________
C-5 HPI 2001 EXCLUSIVE


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 16 2009, 11:36 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 11 2009, 21:43
Pranešimai: 43
Alvis rašė:
Na jei Vilnius,Kaunas ar Panevezys tai zinau kas gali siurbli pasiziuret.Bet kad tame problema tai ne 100 prc.

,,Patikrino'' servise,sako kuro siurblys(pompa),pusvalandi dar klausinejo ar tikrai uzgesta,kol pasilo variklis normaliai..Cia HPI bendras gedimas,sako,tik kodel butent karstam spaudimas kuro krenta nepasake zinoma.Taigi reikia pirktis raktus ir paciam eiti ardyti.CITROEN


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 16 2009, 11:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 11 2009, 21:43
Pranešimai: 43
stulpinis rašė:
Alvis rašė:
Na jei Vilnius,Kaunas ar Panevezys tai zinau kas gali siurbli pasiziuret.Bet kad tame problema tai ne 100 prc.

,,Patikrino'' servise,sako kuro siurblys(pompa),pusvalandi dar klausinejo ar tikrai uzgesta,kol pasilo variklis normaliai..Cia HPI bendras gedimas,sako,tik kodel butent karstam spaudimas kuro krenta nepasake zinoma.Taigi reikia pirktis raktus ir paciam eiti ardyti.CITROEN

the last one i did see had intermittent cutting out when hot then non start until left to cool down.using Peugeot diag 2000 a pressure fault was recorded, (lack of pressure/drop/leak off ).vehicles had good low fuel pressure of 5bar even when fault occurred and when non starting.when checking fuel high pressure on parameter screen the fuel pressure would creep up higher and higher until the engine cut out.traced fault to fuel rail pressure regulator solenoid valve sticking when hot.readings on parameter screen froze when pressure readings started to go up.fault cured by replacing the pressure regulator solenoid valve .(Cia istraukele tokia imeciau is forumo.. :?: :wuau: )


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 19 2009, 22:03 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 19 2009, 14:41
Pranešimai: 13
Tikrink kuro slegio reguliatoriu

_________________
Ne viskas taip baisu, kaip čia rašome....


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 19 2009, 22:34 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 11 2009, 21:43
Pranešimai: 43
Senas rašė:
Tikrink kuro slegio reguliatoriu

Tik neturiu supratimo ar jis remontuojamas,ar keisti ji


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 20 2009, 10:17 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 19 2009, 14:41
Pranešimai: 13
kuro slegio reguliatorius keiciamas. Pagalvojau ir prisiminiau dar-blogas voztuvu siluminis tarpelis. Kol kas cia tik prielaidos

_________________
Ne viskas taip baisu, kaip čia rašome....


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 20 2009, 18:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 11 2009, 21:43
Pranešimai: 43
Del tarpelio tai barska tas HPI kaip dyzelinis,argi uzgestu del to?O reguliatoriaus as nerandu NAUJO pirkti atskirai butent sitam modeliuj,radau interne su garantija naudota,kaina nedidele,nebaisu rizikuot(30 dienu garantija),bet noriu nauja gauti...
Beje,kaip minejau,buvo pamatuotas kuro spaudimas butent tuo kritiniu momentu kai jau pradeda uzgesti,tai akseleruojant jis kyla o paskui(tik nepamenu parametru)krenta..
Apie variklio perkaitima ne kalbos nera,viskas tikrai tvarkingai,tepalas sintetinis jau kada pakeistas nelabai mazeja(daug pravaziuoju siaip),nu meginsiu isidraskyti pats si savaitgali,ir tada gal pagal gamintoja kur atskirai ta reguliatoriu gausiu,kodas gal koks yra ant jo.
Aciu Seni!


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 20 2009, 18:58 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 27 2006, 18:27
Pranešimai: 64
Gal Veho nabandei?Dar pabandyk situo adresu
http://www.autoprof.lt

_________________
C-5 HPI 2001 EXCLUSIVE


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2009, 20:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 23 2007, 22:48
Pranešimai: 36
Miestas: Siauliai-Londonas
Ar susitvarkei? Turiu kuro slegio reguliatoriu, kurio kodas yra 1920.CJ. Kazkada keiciau kuro siurbli, tai Citroeno servisas priverte pasikeisti ir si reguliatoriu. Nu tipo, jeigu keiti sita nauju, reikia pasikeisti ir sita i nauja. Tai taip ir metosi jis pas mane garaze. Pasitikrink, jei cia ta detale , kurios tau reikia, atsiusiu pastu.

_________________
Ex - '04 C5 VTR 2.0 HDi (100 KW)
'09 C5 Exclusive 3.0 HDi
'07 Toyota Prius (žmonos)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 27 2009, 20:49 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 18 2007, 20:04
Pranešimai: 44
Miestas: panevezys
jei kokios problemos su HPI-galiu padeti.del slegio reguliatoriaus ,kaip kazkas spelioja, -cia ne HDI.
siaip pilnas remontas-nuo slegio reguliatoriaus,elektrines dalies,kompjuterio(ipurskimo)remonto ,pompos,iki ECU "softo" atnujinimo.
diagnostika problemos-99,9%.
spakenas@gmail.com (panevezys)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 29 2009, 22:26 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 11 2009, 21:43
Pranešimai: 43
uzsakiau nauja reguliatoriu(voztuva)pas dyleri,laukiu kada jie gaus,nes,orams atsilus jau visai nepavaziuoju,greiciau uzkaista...
VISKAS!Pasikeiciau ta nelemta voztuva-reguliatoriu,dar nuvaziaves pas Citroen dyleri turejau pirstu i ekrana bakstelet ko man reikia,sake cia pinigu svaistymas,keisk pompa..
Vaziuoja masiniukas liux dabar,aciu visiems uz pagalba!! :mrgreen:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007