Alvis rašė:
Siaip tai jis randasi po isiurbimo kolektoriumi,jei stovi pries varikli tai is kaires puses pro tarpeli matosi tas reguliatorius.Tik kad ji pasiekt reikia nuimti kolektoriu.Jis tokiu metaliniu dangteliu matosi kaip apdengtas.Tik cia dar gali buti ir netas.Gali pats kompas durniuot,man buvo labai panasiai ,tai as kontaktus visus praejau(davikliu,jungtys kur i kompa statosi) ir t.t.Taip pat pabandyk babinu kontaktus pravalyt.O jis pas tave uzgesta ar tik i avarini rezima pereina?Ir kiek laiko reikia laukt kol prades vel vaziuot.Ir is kokio krastu busi?
buvo tikrinta su ,,originalia" programa kuro spaudimas,tai kai gazuoji krenta jis vietoj to kad kiltu.o karstumas toks:jokiu perkaitimo zymiu nera,paprastai uzkaista iki normalios darbines temperaturos ir kol vaziuoji,arba kol veikia ventiliatorius-nieko.Tik sustojas palaukiu ir issijungia,iskart issoka antipolliution fault,na uzsikuriu iskart,bet gazuoju tada smarkiai ir jei negaliu del eismo salygu vaziuot-tada jau problema.Reikia sustojus paausint.Ryte kaip niekur nieko uzsikuria.Angliskam forume skaiciau kad jis ir stringa nuo karscio.Buvo pries tai antipollution fault,diagnostika parode lambda sensoriu,ta pakeitus problema dingo ir traukia geriau daug kol nepakaista...Aciu del patarimo,taip ir galvojau istikro,tik citroen dyleris man nori visa ta fuel rail ikist,atskirai aiskina nera,vaziuosiu sestad askintis
