WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Del variklio darbines temperaturos
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=18684
Puslapis 11

Autorius:  _192_ [ Geg 25 2009, 21:14 ]
Pranešimo tema:  Del variklio darbines temperaturos

Sveiki visi,

As siam forume naujokas, bet girdejau labai geru atsiliepimu, kad forumo nariai labai draugiski ir visada padeda jei kyla kokiu klausimu ar problemu. Citroena turiu 3 dienas. Labai dziaugiuosi isigijes. Turiu Xantia 1996 m. 1.6 varikliuku. Bet pavazinejau pora dienu mieste ir kazkaip itarima sukele variklio temperaturos rodykle. Pavazinejus mieste stabiliai pasiekia apie 100 laipsniu. Virsyt nevirsija, bet po miesta kai triniesi, 100 vos ne stabiliai laikosi. Gal kas zinot ar cia normalu ar blogai? Nes jau toj skalej 110 virsus tai 100 man kazkaip daugoka. Siaip skyscio yra tiek kiek turi but, patikrinau, jokios lemputes nedega.

Autorius:  Kostas [ Geg 25 2009, 22:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Del variklio darbines temperaturos

Pirmiausiai termostatą pasikeisk

Autorius:  proffanas [ Geg 26 2009, 06:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Del variklio darbines temperaturos

Prieš keisdamas termostatą, dar įsitikink, ar radiatoriaus ventiliatorius veikia, ir ar antifrizas tikrai antifrizo, o ne maurų spalvos...

Autorius:  _192_ [ Geg 26 2009, 06:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Del variklio darbines temperaturos

Ventiliatorius tai veikia. Kai islipu dar visada biskuti pauzia ir po to issijungia jau. Na kagi manau reiktu bandyt termostata keist. Kiek zinau jis ten apie 50 LT kainuoja. Bet realiai temperatura juk turi but apie 90? ne simtas tikrai

Autorius:  POWER [ Geg 26 2009, 09:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Del variklio darbines temperaturos

gali buti daug priezasciu...turbut tau teks tiesos ieskoti netinkamu versiju atmetimo budu.
ventiliatorius, kaip rasei suveikia (reiksia, ir daviklis, kuris ijungia ventiliatoriu yra tvarkoje..)
ausinimo sistema...nelabai ten svarbu, kas ipylta "ant temperaturos", svarbiausia, kad ten butu laisvai cirkuliuojantis skystis (sviezias antifryzas butinas ausinimo sistemoje, jei tu bent kiek rupiniesi savo auto ausinimo sistemos, variklio, tarpiniu perspektyva..)
Einame toliau...termostatas...gali buti...nepakeites kitu nesuzinosi...:) gali buti, greiciausiai, pastriges prie "beveik uzdarytos padieties i mazaji cirkuliacijos rata. jei butu pastriges prie "visai uzdarytos padeties i mazaji c. rata, kaistu dar daugiau, ir daug greiciau..."
Kaip greitai pas tave uzkaista nuo salto iki karasto..?
kitas variantas, meluojantis t-ros indikatorius prietaisu lentoje...nors mazai tiketina...
Ir kiti varianatai...:)

Autorius:  Kostas [ Geg 26 2009, 10:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Del variklio darbines temperaturos

_192_ rašė:
Bet realiai temperatura juk turi but apie 90? ne simtas tikrai

Keliais laipsniais mažiau nei 90

Autorius:  _192_ [ Geg 26 2009, 22:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Del variklio darbines temperaturos

Taigi stai naujausios zinios, Panasumas butu kad meluoja rodykle ant prietaisu skydelio. Siandien servise su specialu prietaisu matavom temperatura tai prietaisas tuo momentu rodo 93 laipsnius, o rodykle jau stabiliai ant simto. Kolkas jeigu daugiau nekils vazinesim ir stebesim situacija. Itariu biski blogai rodo del to daugokai ir atrodo o turbut kad temperatura pakankamai normali yra.

Kaip greitai pas tave uzkaista nuo salto iki karasto..?

Nuosalto iki karsto uzkaista mazdaug per 4 kilometrus mieste. Su keletu sviesoforu. Realiai siandien ryte vaziavau nuo minsko iki panoramos su pastovejimais keliais prie zalgirio stadiono ir konstitucijos prospekte tai prie panoramos jau rode apie 90.

Autorius:  Evil [ Geg 26 2009, 23:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Del variklio darbines temperaturos

_192_ rašė:
Kaip greitai pas tave uzkaista nuo salto iki karasto..?

Nuosalto iki karsto uzkaista mazdaug per 4 kilometrus mieste. Su keletu sviesoforu. Realiai siandien ryte vaziavau nuo minsko iki panoramos su pastovejimais keliais prie zalgirio stadiono ir konstitucijos prospekte tai prie panoramos jau rode apie 90.


Normaliom salygom su normaliai veikianciu davikliu pas mane prie +15 užkaista iki termostato atidarymo per kokius 4-5km (3 šviesoforai), tuomet nukrenta temperatūra iki 70 ir per likusius 4km iki darbo (dar 3 šviesoforai) užkaista iki ~85-90. Gerai minant gazo pedala uzkaisata ir per kelis km ;)

Autorius:  spakenas [ Geg 27 2009, 21:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Del variklio darbines temperaturos

tiek daug patarimu (is vieno forumiecio),o pagrindinio nebuvo.
kai temperatura rodo (pas pati 100),reiketu negesinus motora "paspaudzioti"radijatoriaus zarna(gerai su pirstinemis-karstos).
jei minkstos-tai arba temperatura zema(reali),arba "probke"bloga.jei kieta kaip akmuo,tai jau apie 110c(cia normaliam antifryzui-pasitikrinti jo kokybe 10sek reikalas).
antra-jei kam idomu-galima patikrinti termostato darba jo neisemus.nereikia jokiu papildomu prietaisu. :wink:
jei ka sudomins-parasysiu veliau-vakariene austa.

Autorius:  proffanas [ Geg 27 2009, 22:06 ]
Pranešimo tema:  Re: Del variklio darbines temperaturos

spakenas rašė:
jei ka sudomins-parasysiu veliau-vakariene austa.

Nu tu čia turbūt kažką ant tiek naujo suskelsi, kad pas mane net vakarienė iš rankų išdribo (šuniukas tau jau pasakė "ačiū") :roll: .
Davai jau pasakok; tiek apie termostato tikrinimą jo neišėmus, tiek apie "radijatoriaus žarnos" spaudžiojimą su pirštinėm, tiek ir į temą- apie variklio darbinę temperatūrą.

Autorius:  spakenas [ Geg 27 2009, 22:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Del variklio darbines temperaturos

na jei termostatas ne i tema apie variklio darbine temperatura,tai tiek to-gal dar bus i tema. :roll:

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/