WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 01:28

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 43 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 30 2009, 09:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Metu pradzioje pasikeiciau varikli, nes pramuse galvos tarpine taip, kad vaziuot neimanoma jau buvo. Galvojau, kad taip bus pigiau ir greiciau. Taciau man loterijose nesiseka, nes vasaros pradzioje atsirado pramustos tarpines simptomai ir pakeistame variklyje. Si karta supykau ir nutariau remontuoti esama. O kadangi pinigai kisenes nespaude, tai pasiryzau padaryti viska savo jegomis. Pasistudijaves manualus, Deimantuko vykdytu remontu aprasymus, pasisemes daug vertingu patarimu is Deimantuko, Marciaus ir Juliaus (tikiuosi ju klausimais nenukankinau labai) pradejau remonto "epopeja". Kadangi gyvenu siuo metu uzmiestyje, tai be masinos labai jau nepatogu, todel norejosi susitvarkyt viska taip kad masina kuo trumpiau stovetu. Is Marciaus paemiau kita 1.8 variklio galva. Ji buvo nuvezta nuslifuot, po to pakeiciau vztuvu rebokslius, pritryniau pacius voztuvus, sureguliavau voztuvu tarpelius. Visi sie darbai uztruko apie avaite ar pusantros, kadangi ne kas diena spejau prisest. Nusipirkau nauja galvos tarpine. ir keleta kitu smulkmenu. Draugas paskolino garaza. Apsirupinom alum, ir pradejom galvos keitimo operacija. Nepasakysiu kad viskas vyko sklandziai ir be trukdziu. Voztuvu dangtelis atsisuko kartu su kai kuriais velenelio guoliu varztais, vienoje vietoje truko plastikas, teko klijuot ir tept hermetiku. Po to pradejom daryt viska leciau ir atsargiau. Du vakarus uztruko galvos nuemimas, teko pavargt su uzukepusiais ismetimo kolektoriaus varztais. Nuememe galva. po ja atsivere toks vaizdelis:
Paveikslėlis
Nelabai supratau kodel variklis vis dar veike.
Ka gi, nuvaleme svariai bloka, nuriebinome, uzdejome nauja tarpine, udejome is anksto paruosta galva. Pradejome priverzineti. Pasirode kad vienas varztas ne per kur nenori isisuki iki galo. Pradejom aiskintis. pamatem kad jis isiremia i bloka. Pradejau skambinet su kvailais klausimais, kodel varztas neisisuka. Tik kita diena paskambinus Aidui is pravieniskiu jis is kart pasake, kkad vienas varztas esantis virs vandens pompos isukamas su zymiai storesne poverzle. Kadangi poverzles storesnes neradom (kaip veliau jau dedant dirzelio dangteli pasirode, neatidziai ardant varikli ji paprasciausiai nukrito kazkur ant balkio) todel uzdejau kelias normalaus dydzio poverzles (neprofesionalu aisku, bet... :oops: ). Pagal instrukcijas verziant galva finaliniam uzverzime trecias varztas eme ir nuluzo :bum: teko nuiminet vel galva. ir issukinet varzto likuti is bloko. Tai pavyko pakankamai nesunkiai padaryt isgrezus varzte 5 mm skylute ir uzkabinus kairiniu sriegikliu. Po to visus varztus gerai sutepem tirstu tepalu ir susukom be didesniu nuotykiu. bet vis vien visa uzdejimo procedura uztruko 3 dienas. su reikiamu irankiu paieskomis. Dar pora vakaru uzeme variklio "aprengimas" sustatem atgal dirzelius, kolektorius (pakeiteme dali senu varztu naujais). Vakar vakare viska pabaigem, pripildem skysciu ir uzkurem. variklis uzsikure ir veikia lyg ir gerai (na neskaitant tos nelemtos laisvu apsuku bedos, kurios jau keli metai neissprendziu), slangu nepucia, variklio temperatura normali.
Didele padeka citrinieciams Deimantukui Marciui ir Juliui uz suteiktas priemones ir patarimus. Aisku didelis dekui dviem draugam Sauliui ir Povilui, uz tai kad dirbo prie mano variklio ko gero daugiau uz mane, negailedami savo laisvalaikio ir uz irankius, be kuriu tikrai butu beda. :)

Dar ispudziai neatlego, taciau siokia tokia reziume galiu padaryt:
Is vienos puses remontas kainavo palyginus nedaug.
Galvos tarpine - 48 Lt
voztuvu reboksliai - 12 Lt
Slifavimo pasta - 15 Lt
Hermetikas - 14 Lt
Galvos slifavimas - alus
varztai - apie 5 Lt
Alus remontu metu 3 zmonem - iki 100 Lt
visa kita geru zmoniu deka gavau arba pasiskolinau.

Is kitos puses - visa tai dariau del materialiniu nesklandumu ir is entuziazmo pasidaryt paciam.
Servise tai kainuotu gerokai daugiau, taciau turint omenyje kad servise dirba profai (aisku servisas servisui nelygu) ir ten viskas butu buve atlikta gerokai greiciau ir, tiketina, kokybiskiau, negaliu teigti, kad geriau daryt paciam, nei kreiptis i specialistus.

Galutine isvados tokios:
1. Perki naudota varikli - pasiruosk siurprizams.
2. Patinka krapstytis ir turi laiko - daryk pats. Nenori galvos skausmo - atiduok specams.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 30 2009, 10:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Padek dieve, daugiau neturet tokiu "akistatu" su varikliu...
Kita vertus, ta 100, kur alui isleidai, galejai duot meistrui, savaime aisku, garaziniam auksarankiui, ir + dar 200 pridejes...butu manau padares...
Tokius variklius jie per diena po kelis padaro...tai jiems panasiai kaip mums rata zapaske pasikeist.
Bet kokiu atveju, molodec, kas pasidarei....
Ateiciai zinosi, ir kitiems patarsi....

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Paskutinį kartą redagavo 1 POWER. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 30 2009, 10:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Na kaip minejau cia daugiau is sportinio intereso. Ir garaziniu auksarankiu kurie galvos sutvarkyma uz 300 lt padarytu nepazistu.
Aisku dabar jau kai zinau kas ir kaip tai irgi zymiai greiciau padaryciau.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 30 2009, 18:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Galvą reikėjo truputį stipriau šliftelt... :D

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 30 2009, 18:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
O kam? Nuimta slifuojant buvo 0,15mm to pakako. galva praktiskai lygi buvo.
Ar cia su mintim arkliu kaimene padidint? :)

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 30 2009, 19:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Na,šiek tiek ;)

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2009, 19:52 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 27 2008, 10:28
Pranešimai: 137
Miestas: Klaipeda
Nesuprantu kam keisti varikli del pramustos tarpines :roll:

_________________
EX: Xantia '94 1.8, XM '94 2.1TD, XM '90 2.1TD, XM '92 2.1TD, Xsara '02 1.9D,
Saxo VTR '97 1.6

C5 '03m. 2l HDI Estate,


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2009, 20:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Kostas rašė:
Na,šiek tiek ;)

ir paskui pylt tik 98 benza? :)

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2009, 10:09 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 30 2006, 09:47
Pranešimai: 166
Miestas: Vilnius
Kosmoz rašė:
Kostas rašė:
Na,šiek tiek ;)

ir paskui pylt tik 98 benza? :)

O kuom yra blogas 98 benzas? Automatinese kolonelese jo kaina skiriasi tik 5 centais, asmeniskai as dazniau piluosi 98, trauka zymiai geresne, o sanaudos kiek mazesnes :wink:

_________________
<< Xantia Break 1.8i 8v '95 R.I.P.
<< Xsara Picasso 1.6i 16v '06


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2009, 16:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Prieš 98 pilant gerai būtų vožtuvus pakeist... :)

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2009, 16:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Caribou rašė:
Kosmoz rašė:
Kostas rašė:
Na,šiek tiek ;)

ir paskui pylt tik 98 benza? :)

O kuom yra blogas 98 benzas? Automatinese kolonelese jo kaina skiriasi tik 5 centais, asmeniskai as dazniau piluosi 98, trauka zymiai geresne, o sanaudos kiek mazesnes :wink:

aha, o as masina nusiploves iskart jauciu, kad geriau traukia :lol:

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2009, 16:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Kosmoz rašė:
aha, o as masina nusiploves iskart jauciu, kad geriau traukia :lol:

Matyt,kartą metuose plauni tada :mrgreen:

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2009, 17:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Kostas rašė:
Kosmoz rašė:
aha, o as masina nusiploves iskart jauciu, kad geriau traukia :lol:

Matyt,kartą metuose plauni tada :mrgreen:

nors ir kas penkis, visviena traukos tai neitakoja, kaip ir uzpylus 98to benzo i masina, kuri skirta vaziuot 95tu :) visviena nei su 95tu detonuoja, nei su 98tu, o kaloringumas siu rusiu yra praktiskai vienodas, gal net 95to didesnis :)

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2009, 18:37 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 30 2006, 09:47
Pranešimai: 166
Miestas: Vilnius
Kosmoz rašė:
Kostas rašė:
Kosmoz rašė:
aha, o as masina nusiploves iskart jauciu, kad geriau traukia :lol:

Matyt,kartą metuose plauni tada :mrgreen:

nors ir kas penkis, visviena traukos tai neitakoja, kaip ir uzpylus 98to benzo i masina, kuri skirta vaziuot 95tu :) visviena nei su 95tu detonuoja, nei su 98tu, o kaloringumas siu rusiu yra praktiskai vienodas, gal net 95to didesnis :)

Nezinau kokiu benzinu turi vaziuoti tavo XM, bet ant mano Xantia bako dangtelio parasyta, kad tinka ir 95 ir 98 benzinas, ir voztuvu nereikia keisti, ir tikrai juntamas skirtumas.

_________________
<< Xantia Break 1.8i 8v '95 R.I.P.
<< Xsara Picasso 1.6i 16v '06


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 05 2009, 15:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Kostas rašė:
Prieš 98 pilant gerai būtų vožtuvus pakeist... :)

O prieš dedant dujas ką daryti ? Dujų oktaninis virš 100, lyg apie 108, tiksliai nepamenu. Su 98 tikrai sąnaudos ir trauka geresnė.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 43 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007