WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Laisvos eigos voztuvas.
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=19674
Puslapis 12

Autorius:  DZikas [ Rgs 30 2009, 18:32 ]
Pranešimo tema:  Laisvos eigos voztuvas.

Sveiki
Turiu tokia problemele.. Uzvedus Citroeno XM 2.0 '92m. varikli svyrouja apsukos, o isilusio variklio apsukos visada buna apie 500-700 o kartais isvis uzgesta.. tai va viska patikrinus issiaiskinau kad problema kogero bus laisvos eigos voztuve (valiau bet nepadejo).. Tik beda jog pas mane Mageti Mareli mono ipurskimas - laabai retas variantas tokiuose modeliuose.. Apskambinau daug Srotu ir skelbimu, bet niekas tokio neturi.. Tai galvoju gal kas zino zmogu Vilnniuje prekiaujanciu dalim ir taisanciu Citrinas ? O gal kas siaip turesit uzsilike sita detale (laisvos eigos voztuvo fishke - 2ju kontaktu).. ? Boshas netinka.. :(

Isanksto dekui.. :)

Autorius:  arsk [ Spa 19 2009, 23:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Laisvos eigos voztuvas.

Bent jau mano Xantioj panasei buvo, plius dar trukciodavo pradejus vaziuot, uzgesdavo ant laisvu. Issiardziau laisvos eigos voztuva (beje Boschinis), palanksciau tris ten esancius sepetelius arciau kontakto ir trukciojimai baiges. Tik nerandu kame problema, kaip pries ardyma taip ir po ardymo kartais kol nepergazuoji laisvos apsukos nenukrenta. :-k

Autorius:  Raimis09 [ Vas 25 2010, 16:34 ]
Pranešimo tema:  Re: Laisvos eigos voztuvas.

Sveiki visi !!!! Gal galetumet padet surast kur yra laisvos eigos voztuvas Xsaroje. Variklis 1.8 benzinas, 66 kw, 98 metai. Gal kas kokia foto imestu. Noreciau pabandyti ji isimti ir issivalyti, gal tada pradetu geriau dirbti ant laisvu apsuku. Jei kas esate su tuo susidure ir patys dirbe, prasau jusu pagalbos !!! Siaip visi laidai, filtrai neseniai yra keisti.

Autorius:  Kostas [ Vas 25 2010, 18:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Laisvos eigos voztuvas.

Paveikslėlis

Autorius:  Raimis09 [ Vas 25 2010, 19:33 ]
Pranešimo tema:  Re: Laisvos eigos voztuvas.

Aciu Kostai !!! O gal esi pats ji isardes ir gali daugiau papasakoti? Kaip ardosi, su kuo reiktu ji isvalyti. Aciu !!!

Autorius:  Kostas [ Vas 25 2010, 19:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Laisvos eigos voztuvas.

Jis nesiardo.Tiesiog purkšk,kiek eina į vidų valiklio kokio ir palaikyk,pakratyk,padaužyk lengvai.Šiaip,rekomenduočiau pirkt naują,nes bus tik laikinas efektas :)

Autorius:  Raimis09 [ Vas 25 2010, 19:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Laisvos eigos voztuvas.

Na pirmiausia pabandysim prapusti. As net negarantuotas kad butent jis sugedo. Bet kada anksciau taip pat buvo su apsukomis, servise si voztuva isvale ir 1 metus problemu nebuvo. Tai si karta noriu siek tiek pinigeliu pataupyti. :D Gal pavyks. Ir didelis dekui Kostui !!!!!

Autorius:  Andriusha [ Vas 26 2010, 13:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Laisvos eigos voztuvas.

Raimis09 rašė:
Na pirmiausia pabandysim prapusti. As net negarantuotas kad butent jis sugedo. Bet kada anksciau taip pat buvo su apsukomis, servise si voztuva isvale ir 1 metus problemu nebuvo. Tai si karta noriu siek tiek pinigeliu pataupyti. :D Gal pavyks. Ir didelis dekui Kostui !!!!!


Prapūčiau ir aš vasarą, darant variklio diagnostiką, paprašiau, nes nebuvau pilnai įsitikinęs, kad l.e. vožtuvas kaltas (nes mašinai pašilus iki darbinės temp. variklis visai laisvom nedirbo, o su šaltu kaip bitė dirbo), kaip ir atsigavo mašiniukas. Ir užsimiršęs aš išpūčiau į Slovakiją po kalnus pakopinėti. Naktį praleidom Krokuvoj, ryte dingo visai laisva eiga, tai taip be laisvos eigos ir pasiekiau kelionės tikslą. Bet nebūtų prancūziška kalė ta mašina, išvažiavus namo dar Slovakijoj laisva eiga atsirado :), bet Lietuvoj vėl pradėjo gesti. Tai grižęs namo sekančią dieną nusipirkau naują l.e. vožtuvą, berods 145 lt. ir pasikeičiau (būčiau žinojęs kad tikrai tas vožtuvas pjauna grybą bučiau iškart keitęs nauju). Kol kas ramu. Teisingai kažkas rašė forume, kad tokie dalykai tik keičiami į naujus, senas, bet "geras" nepraeina čia.
Nors aišku daug yra manančių kad ir šūdą pagardinus su kečupu ir cocacola galima valgyti, bet aš manau kitaip.

Autorius:  ukw [ Vas 26 2010, 14:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Laisvos eigos voztuvas.

panasiai ir manishkis durniuoja. ishplovimas nelabai ka ir pagerino. nauja pirkti dar neprisiruosiu, nes kolkas tie durniavimai aprimo :)

Autorius:  Kostas [ Vas 26 2010, 15:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Laisvos eigos voztuvas.

Andriusha rašė:
Teisingai kažkas rašė forume, kad tokie dalykai tik keičiami į naujus, senas, bet "geras" nepraeina čia.

Tikrai,kas gi čia taip rašė? :mrgreen:

Autorius:  Raimis09 [ Vas 28 2010, 18:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Laisvos eigos voztuvas.

Na ir vel as su savo problemikem. Na issiemiau as ta laisvos eigos voztuva (norejau pasitikslinti ar tas voztuvas 4 kontaktu?) pravaliau ir variklis dirbo kaip bitute. Bet, tik viena diena. :( Veliau vel tas pat, apsukos sokineja kaip tik nori. Uzvedus varikli ir atjungus laida 4 kontaktu, jokiu pakitimu nera variklio darbe. Bet salia kazkas yra 3 kontaktu ir jei ta laida atjungiu, tai apsukos pasoka iki 2000 ir taip variklis dirba. Norejau pasiklausti kas ten salia laisvos eigos voztuvo 3 kontaktu? Tai gal tas l.e. voztuvas visai mires, jei atjungus laida jokios reakcijos?

Autorius:  Raimis09 [ Vas 28 2010, 18:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Laisvos eigos voztuvas.

Dar prie to pacio gal kas zino is kur galima parsisiusti Xsaros manuala?

Autorius:  xplikis [ Vas 28 2010, 20:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Laisvos eigos voztuvas.

Raimis09 rašė:
Na ir vel as su savo problemikem. Na issiemiau as ta laisvos eigos voztuva (norejau pasitikslinti ar tas voztuvas 4 kontaktu?) pravaliau ir variklis dirbo kaip bitute. Bet, tik viena diena. :( Veliau vel tas pat, apsukos sokineja kaip tik nori. Uzvedus varikli ir atjungus laida 4 kontaktu, jokiu pakitimu nera variklio darbe. Bet salia kazkas yra 3 kontaktu ir jei ta laida atjungiu, tai apsukos pasoka iki 2000 ir taip variklis dirba. Norejau pasiklausti kas ten salia laisvos eigos voztuvo 3 kontaktu? Tai gal tas l.e. voztuvas visai mires, jei atjungus laida jokios reakcijos?

Keturiu laidu tai turi but Magneti Marelli, jis atjungus ir neturi pakeist variklio darbo, nes jis veikia varikliuko su reduktorium principu. Gavus itampa varikliukas pastumia arba patraukia antgali,darinejanti oro kanala, o atjungus jis lieka fiksuotoj vietoj. Todel ir variklis nekeicia darbo. Trimis laideliais, turetu but droselines sklendes padeties daviklis(jis stovi ant gazo asies). ji atjungus valdymo blokas nezino droselines padeties, todes vienos auto gensa, kitos sukelia apsukas kazkiek. Jei tas daviklis ne ant droselines asies, tai ant isiurbimo kolektoriaus, tada tai MAP-as, slegio isiurbimo kolektoriuje matuoklis-daviklis, atjungus pasekmes panasios.

Autorius:  Raimis09 [ Vas 28 2010, 21:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Laisvos eigos voztuvas.

Aha, labai dekingas Xpliki !!!! O gal gali patart kaip patikrinti ar veikiantis laisvos eigos voztuvas? Gal su testeriu ar dar kaip nors?!

Autorius:  xplikis [ Vas 28 2010, 22:26 ]
Pranešimo tema:  Re: Laisvos eigos voztuvas.

Raimis09 rašė:
Aha, labai dekingas Xpliki !!!! O gal gali patart kaip patikrinti ar veikiantis laisvos eigos voztuvas? Gal su testeriu ar dar kaip nors?!

Testeriu gali pamatuot jo pacio grandines, tai tarp A ir D turi but 52-58 omai, tarp B ir C taip pat. Deja dazniausiai taip ir rodo, bet buna kad veikia blogai. Geriausia isitikint, idejus kita. Bent jau senesnems xantijoms, ypac su paprastomis dujomis, laiks nuo laiko nublusdavo valdymo blokas, kartais reikdavo ji atjunkt trumpam arba parasciau akuma, kad vel atsistatytu.

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/