WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

1.8i vožtuvų reguliavimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=2090
Puslapis 11

Autorius:  Anonymous [ Lap 11 2004, 15:47 ]
Pranešimo tema:  1.8i vožtuvų reguliavimas

Sveiki gerbiami citroligoniai.:D Matyt uzsikreciau ir as sia bacila :oops:
Ruosiuosi neseniai pirktai xantijai 94m, 1,8i, 8v keisti paskirstymo dirzeli su itempimo roliku. Reikia keisti ir voztuvu dangtelio tarpine, tad tuo paciu galvoju sureguliuoti ir voztuvu tarpelius, nes barska. Tokius darbus teko dirbti kitu modeliu auto - pradedant VAZ2108, Audi100 WC tipo varikliui ir kt., nes ka sugebu, savo masinai megstu daryti pats. Manau nieko sudetingo, nors kaip nuziurejau manuale, voztuvu reguliavimas isprestas savaip, citroeniskai - t.y. reguliavimo saibas reikia deti ne i lizda ant stiklineles, bet i pacia stiklinele.
Klausimas. Ar reguliavimo saibos tinka "standartines", ar yra specialios citroeniskos. Jei taip, tai kur ju gauti.:?:
Dekoju uz patarimus.

Autorius:  Anonymous [ Lap 15 2004, 15:51 ]
Pranešimo tema: 

ziuriu kelios dienos tau nieks nepagelbeja. Citramonams ir piezams dedasi mazutes saibutes kurios tinka tik jiems (meharis anksciau jomis prekiaudavo). Nusikeli voztuvu dangteli pasimatuoji tarpelius, susirasai ant lapo. Tada nusikeli veleneli istaruki "stiklineles" ir ant voztuvo virsaus arba dazniausiai prilipusi prie stiklineles dugno buna saibute ( atsargiai neimesk jos i varikli) pasimatuoji ja su mikrometru ( slankmatis tokio tikslumo nerodo) ir matematiniu veiksmu pagalba apsiskaiciuoji reikalinga saibutes stori nusiperki reikalingas saibutes ir surenki viska. 8)

Autorius:  xamas [ Lap 17 2004, 10:22 ]
Pranešimo tema: 

Ir kam tos nesamones sugalvotos kai yra hidrokompensatoriai :?: :?: :?:

Autorius:  Anonymous [ Lap 18 2004, 10:54 ]
Pranešimo tema: 

na jei veltis i diskusija tai veltis :wink:
as pasakyciau atvirksciai koks durnius sugalvojo kompensatorius jei voztuvu tarpelius ir taip galima susireguliuoti. Trumpai bandysiu paiskinti kodel. Kompensatorius sugalvojo tam kad tarpeliai butu optimalus tiek saltai tiek siltai masinai. Taciau tarpeliu itaka automobiliui yra labai maza palyginus su tuo nuostoliu kuri jie padaro. Pirmiausia tai yar galingesnis tepalo siurblys ir tepalas daugiau naudojamas ne ten kur jo labjausiai reikia plius tepalo siurblio sukimui reikalingas papildoma energija. Toliau dar didesne beda varikli isukus iki didesniu apsuku negu jam leistina ( pavizdziui varikliui atlikus apsuku ribotuvo atjungima) kadangi visos detales turi inercija voztuvai dirbant didelem apsukom pradeda atsilikti nuo paskirstimo velenelio ir kompensatoriai ta atsilikima supranta kaip atsiradusius tarpelius ir kartais juos speja panaikinti. Kas ten toliaiu pabandyk pats isivaizduoti. Trecia beda ju kaina kai jie iseina is rikiuotes tai velenelio sugadinimas labai netoli o ju pakeitimas labai nepigus ir keis po viena yra kankine , nes nusibaigus vienam gali pradet laukti antro trecio ir .......

Autorius:  Anonymous [ Lap 18 2004, 11:54 ]
Pranešimo tema: 

Aciu Carui kad nepatingejai parasyti. Dabar reikalas prasviesejo. Bandysiu isiaiskinti ar galima gauti tu saibuciu pries ardydamas. O variklis su voztuvu tarpeliu reguliavimu pagyvenusioms masinoms net geriau, nes nuima gemaroju del hidrokompensatorių keitimo, be to intervalas tarp reguliavimo ne toks jau mazas - nuo 30t km.

Autorius:  xamas [ Lap 18 2004, 12:20 ]
Pranešimo tema: 

Hmm, kazkas laikosi isikibessenu technologiju :) Idomu kaip tau patiktu kas kart nuiminet galva, norint susireguliuot voztuvus. Kas pigiau? Ar nupirkt tuos kompensatorius ar krustis prie variklio? Jeigu tie kompensatoriai butu sh, tai siai dienai mes ju nematytume. O kas liecia voztuvu atsilikima, tai nepergyvenk, su reguliuojamais voztuvais taip pat sekmingai stumokliai paveja. Tam ir sugalvojo ribotuvus......................

Autorius:  Anonymous [ Lap 18 2004, 14:09 ]
Pranešimo tema: 

su kompensatoriais stumokliai voztuvus paveja zymiai anksciau :D. O del pasenusiu tecnologiju tai rankinis tarpeliu reguliavimas tikrai nera pasenus technologija ir nemanau kad artimiausiu metu pasens (manau ji mirs kartu su vidaus degimo varikliu) jei netiki pabandyk vaoztuvu kompensatoriu paieskot pas hondas (ju benzininiai varikliai skaitau vieni moderniausiu). Kompensatoriai naudojami dazniausiai tuose varikliuose kurie nesisuka labai dideliais apsisukimais, turi sunku priejima jiems reguliuoti, arba nesivaikomas kekvienas degalu lasas.

Autorius:  tadas1991 [ Vas 07 2013, 22:51 ]
Pranešimo tema:  Re: 1.8i vožtuvų reguliavimas

viewtopic.php?f=22&t=27007&start=75#p300744

Pagelbėkit dėl vožtuvų reguliavimo TU3 motorui, čia tas legendinis 1.4. Niekad nereguliavau, ten yra keli klausimai.
Ačiū :)

Autorius:  Nieko [ Kov 11 2013, 21:26 ]
Pranešimo tema:  Re: 1.8i vožtuvų reguliavimas

Prie to paties, kadangi peugeot forumas nelabai gyvas remonto klausimais, tai gal čia kažkas galėtų pagelbėt. Žodžiu yra peugeot 306 su 1.4 pilnu ipurškimu (variklio kodo nežinau, bet mašina 1998-02 gimimo) meta melsvą dūmą. Dar kolkas prie motoro nelindau, galvoju pirmiausiai pasimatuot kompresiją. Sako, kad melsvas dūmas gali būt dėl senų vožtuvų gumelių, tai įdomu ar daug reikalų ten jas keičiant?

Autorius:  tadas1991 [ Kov 12 2013, 12:30 ]
Pranešimo tema:  Re: 1.8i vožtuvų reguliavimas

Kaip jau atrašiau remonto temoje, šitam varikliui gumelės keičiasi ne itin sunkiai: nereikia pasileisti diržo, krapštytis su kompensatoriais ir t.t. Tam pačiam Pežo klube Benzininių variklių forume yra tokia tema: Gumelių keitimas, kur žmogus parodęs, kaip tą pasidarė.
Tuo pačiu ir po darbo vožtuvus reiktų susireguliuoti.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/