WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 13:25

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: pagelbekit
StandartinėParašytas: Bal 06 2011, 20:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
Saulius rašė:
Pugas rašė:
...ir tikrai ne del l.zondo,yra pilna kitu davikliu kurie dazniau itakoja plaukiojimus apsuku :wink:


Na pas mane buvo tikrai del liambda zondo. T.y del nutrukusio "mases" laido tarp lembda zondo jungties ir ECU. Uzteko papildoma laida atvest iki jungties nuo akumuliatoriaus ir beda dingo, sanaudos sumazejo, arkliai sugrizo. :)
Aisku laikinas sprendimas, reiketu normaliai laidus pratemt, bet va laiko vis nera.

Taip tu teisus(del sanaudu ir traukos) viena is galimu prezasciu l.zondas,bet as turiu omeny pagal tema"plaukioja apsukos" o tai l.zondas neitakoja siam nemaloniam procesui :wink:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: pagelbekit
StandartinėParašytas: Bal 06 2011, 21:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
man butent pulsuojancios apsukos ir dingo liambda normaliai pajungus. Paprasciausiai variklis dirbdamas laisvom apsukom misinio riebuma reguliuoja nuo riebaus iki lieso, kas mazdaug puse sekundes, taip palaikydamas vidutiniskai optimalu. vat man ter rode gerokai per liesa (ar tai per riebu) ir paprasciausiai tarpais uzriebindavo misini iki variklio dusimo. kai pradejo normalu signala gauti ECU apsukos iskart susitvarke. Bet kaip sakau cia vienas is variantu. Del ko ir klausiau temos autoriaus ar apsukos sokineja ar kritineja, ar turi itakos temperatura variklio ir t.t.

Patikrinti to variklio 7 daviklius, turint autodata ir multitesteri (jei yra osciloskopas tai isvis saunu), uzima ne daugiau pusvalandzio. Aisku jei turi diagnostine iranga ir znai kokie parametrai turi buti, kad galetum matyt nukrypimus nuo normu tai uztrunka dar maziau.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: pagelbekit
StandartinėParašytas: Bal 07 2011, 07:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 30 2011, 14:34
Pranešimai: 12
na zinokit vyrukai kad tos apsukos sokineja an pastowei uzvedus varikli,,ir kad jos nera tokios mazos :) :)
sokineja virs 3 tukstanciu, ot kame beda,,? na varyciau pas tuos kas ismano tikrai gal paremontuotu,,cia vietiniai niekas nesima tvarkyti tai jiems kompo reikia tai dar kazko kratosi :( o siauliuose man arciausia bet nezinau kas apsimtu gerai patvarkyti siauliuose?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: pagelbekit
StandartinėParašytas: Bal 07 2011, 07:51 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 30 2011, 14:34
Pranešimai: 12
jos sokineja tarp triju tukstanciu ir sokineja ir saltam ir pasilus,, bet cia ant benzino taip :(


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: pagelbekit
StandartinėParašytas: Bal 07 2011, 09:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
duju iranga kokia? pirmos, antros kartos, ar su tiesioginiu ipurskimu?

pabandyk akumuliatoriu atjungt pusvalandziui, po to ziurek, jei iskart apsukos sokines tai galima itart oro prasiurbima kazkur arba laisvu apsuku sklendes varikliuka. jei pradzioj daugmaz gerai veiks ir tik veliau prades grybaut, tai kazkuriuos daviklius itart galima.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: pagelbekit
StandartinėParašytas: Bal 08 2011, 14:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 30 2011, 14:34
Pranešimai: 12
duju yranga paprasta ,ne tiesiogine
na buwau atjunges akumaliatoriaus laida ir nakcei bet nepadejo iskart uzkurus sokineja apsukos vel,vakar pravaliau isemes laisvos eigos voztuviuka (ligtai taip vadinasi ar pan,)bet ir net nepagerejo :(


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: pagelbekit
StandartinėParašytas: Bal 08 2011, 15:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
na tokiu atveju reikia imt konkreciai ir tikrint daviklius. na ir del sandarumo isiurbimo kolektiriuje paziuret reiketu.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: pagelbekit
StandartinėParašytas: Bal 08 2011, 17:57 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 30 2011, 14:34
Pranešimai: 12
bet va kas gal zinot kas diauliuose man ja paremontuotu,nenoreciau ilgai nervuotis del jos,gal nera labai cia rimtai kas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: pagelbekit
StandartinėParašytas: Bal 11 2011, 22:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
Saulius rašė:
na tokiu atveju reikia imt konkreciai ir tikrint daviklius. na ir del sandarumo isiurbimo kolektiriuje paziuret reiketu.

Prie ko cia tos dujos,jei benzinu nedirba tai gal tos dujos savaime gedima paslins :lol: Net ir su maisykline duju iranga buna panasus simtomai,variklinis juk kompas vienareiksmiai dirba,ir davikliu signalai reikalingi beveik visi isskyrus purkstukus benzo,net ir su jais buna niuansai :mrgreen:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: pagelbekit
StandartinėParašytas: Bal 12 2011, 16:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Pugas rašė:
Prie ko cia tos dujos,jei benzinu nedirba tai gal tos dujos savaime gedima paslins :lol: Net ir su maisykline duju iranga buna panasus simtomai,variklinis juk kompas vienareiksmiai dirba,ir davikliu signalai reikalingi beveik visi isskyrus purkstukus benzo,net ir su jais buna niuansai :mrgreen:


As ten ne i atsakyma apie duju irangos tipa, o apie tai kad ECU nuresetinimas nepadejo, vadinasi beda ne neteisingose adaptacijose, o realiai kazkas neveikia taip kaip turetu.

Kalbant apie pacia pigiausia duju iranga, kur varztu reguliuojama, is esmes kompas itakos turi tik laisvu apsuku voztuvui ir degimo kampui. nei liambda parodymai, nei temperaturos, MAP, ir droselio sklendes padeties davikliai itakos veikiant dujomis neturi. Aisku ECU tuos duomenis gauna, kai kuriu davikliu duomenys yra emuliuojami, kad neprisigaudytu netesingu adaptaciju, taciau is esmes kompas variklio darbo nereguliuoja.

Ten su velesniu kartu iranga, kur eko sistemos ir panasiai, gal kazkiek itakos davikliai ir turi.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: pagelbekit
StandartinėParašytas: Bal 22 2011, 15:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 12 2006, 01:12
Pranešimai: 450
Miestas: Kaunas
o tu is viso atjunk laisvos eigos voztuva ir paziurek ar kasnoprs keiciasi nors kiek.

_________________
Xantia pilka 95' 2.0 89 kW, LPG, mechaninė- sold
Xantia sidabrine 95' 2.0 89 kW, LPG, automatas- nebera


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: pagelbekit
StandartinėParašytas: Bal 26 2011, 19:21 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
Sintaras rašė:
o tu is viso atjunk laisvos eigos voztuva ir paziurek ar kasnoprs keiciasi nors kiek.

dazniausiai nieko nepasikeicia kaip taisykle :wink: taciau tai nereiskia kad jis nebutinas,saltame rezime jis svarbiausias :wink:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: pagelbekit
StandartinėParašytas: Bal 26 2011, 19:28 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
Saulius rašė:
Pugas rašė:
Prie ko cia tos dujos,jei benzinu nedirba tai gal tos dujos savaime gedima paslins :lol: Net ir su maisykline duju iranga buna panasus simtomai,variklinis juk kompas vienareiksmiai dirba,ir davikliu signalai reikalingi beveik visi isskyrus purkstukus benzo,net ir su jais buna niuansai :mrgreen:


As ten ne i atsakyma apie duju irangos tipa, o apie tai kad ECU nuresetinimas nepadejo, vadinasi beda ne neteisingose adaptacijose, o realiai kazkas neveikia taip kaip turetu.

Kalbant apie pacia pigiausia duju iranga, kur varztu reguliuojama, is esmes kompas itakos turi tik laisvu apsuku voztuvui ir degimo kampui. nei liambda parodymai, nei temperaturos, MAP, ir droselio sklendes padeties davikliai itakos veikiant dujomis neturi. Aisku ECU tuos duomenis gauna, kai kuriu davikliu duomenys yra emuliuojami, kad neprisigaudytu netesingu adaptaciju, taciau is esmes kompas variklio darbo nereguliuoja.

Ten su velesniu kartu iranga, kur eko sistemos ir panasiai, gal kazkiek itakos davikliai ir turi.

Nelinkes veltis i kvailas diskusijas,taciau klaidingai mastai,butent kad liamda seka misini (kad ir duju)ir reguliuoja ecu laisvos eigos voztuva,tps ir atlikineja savo funkcijas,knock sensor taipogi neisimtis...vieninteliai purkstukai buna atjungti,perjungti i emuliacija :mrgreen:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007