WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Gęsta įšilęs V6 http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=2503 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | vixmas [ Sau 18 2005, 12:13 ] |
Pranešimo tema: | Gęsta įšilęs V6 |
Gal kam yra pasitaikęs panašus atvejis?Jei važinėji kas trečią dieną,problemų nebus.Ir vedasi puikiausiai ir dirba be priekaištų.Bet neduok die ateisi po 4-5 dienų,pavargstu užvest.O kai pažaginęs užvedi,maždaug po 15-20 min.važiavimo gęsta,ir kol neatvėsta ,apie valandą,gali būti laisvas.Toks įspūdis,lyg ji užprogramuota važinėti kiekvieną dieną.Buvau pas meistriuką Šiauliuose[Pagėgių 17],tas sako elektronikos lemputė nedega,ieškok elektroje.Bet kur elektrinis gedimas būna,jei važinėji dažnai? |
Autorius: | xamas [ Sau 18 2005, 15:04 ] |
Pranešimo tema: | |
O paskirstymo dangteli ziurejai? Gal ten dregmes pilna, man taip buvo. As i menesi 2-3 kart isvaziuoju ![]() |
Autorius: | Xmistas [ Sau 18 2005, 15:51 ] |
Pranešimo tema: | |
Jo, pirmas darbas - nusiimti trampliorių ir išvalyti drėgmę, o paskui pripurkšti WD ir tai daryti kas pusę metų. |
Autorius: | Senis [ Sau 18 2005, 16:12 ] |
Pranešimo tema: | |
Man irgi budavo, kad karstas neuzsiveda, ypac vasara per karscius. Pakeiciau kvadratine figovina, kuri stovi prie kaires faros atidarius kapota (ju ten kelios) ir vargai pasibaige. |
Autorius: | vixmas [ Sau 18 2005, 16:28 ] |
Pranešimo tema: | |
Paskutinį kartą buvo nuimtas pavasarį,t.y.buvo nuėmęs[o gal nebuvo?] meisteris vietinis.O figovinas,kaip sako kolega,reikės prazvanyti. |
Autorius: | Gerasdviratis [ Sau 18 2005, 23:29 ] |
Pranešimo tema: | |
Izoliacija-laidai.Viskas juk starogo obrazca. |
Autorius: | vixmas [ Sau 19 2005, 10:55 ] |
Pranešimo tema: | |
Izoliacija arb ji yra,arba ne,taip misliju.O laidai...Aš pas vieną 5 bawarietį mačiau.tai maniškės atrodo kaip nuliovos.Įdomu,kiek tektų pakloti už minusinių jungčių pakeitimą? |
Autorius: | POWER [ Sau 27 2005, 19:03 ] |
Pranešimo tema: | |
Gal pades.man buvo priesingai: uzgesdavo XM tik vasara,ir tik uzkaitus varikliui ,kaip sakoma,nezach...Viena silta vasaros nakty i Siaulius vaziavau 12val. palauki,kol atvas ir vel megini.ivairiu patarimu buvo.tiesa,pastebejau,kad kartu su varikliu uzgesta ir geltona variklio diagnostikos indikatorius siaurame tablo virs vairo.o buvo stai kas pasirodo: juodoj kompo dezej yra atrodo 3 reles-dezutes.viena is ju,nepamenu kuri,priklauso,tarkim degimo grandinei,tai toje releje buvo takelis perluzes,akim plika matesi diena.su lituokliu lasa uzdejau-viskas OK. Ir dar: galetu buti nuejes saibom komutatorius.maniskiame 2.0i jis stovi virs paskirstytojo,toks tarkim 4-kampis daikciukas su 2 auselem,paprastai buna Bosh ir tam tikras nr.Pvz.: TR004.Bet kai jis sugedo pas mane,XM gesdavo uzkaites,o saltas -normaliai.Keiciau pries 2 metu,mokejau 20lt. |
Autorius: | vixmas [ Sau 28 2005, 10:24 ] |
Pranešimo tema: | |
O kompas randasi po' bardačioku',nes nesu landžiojęs,tik prie klimos varikliuko ![]() |
Autorius: | xamas [ Sau 28 2005, 10:29 ] |
Pranešimo tema: | |
Variklio ipurskimo kompas randasi variklio skyriuje toje plastmasineje dezej. Kadangi pas tave v6 tai toj dezej 3 kompai: ABS, Hidroaktvive ir EKU ( ant sito parasyte bendix/siemens Fenix 3 ) Po bardacioku stovi kuro ir greicio skaiciuokle, kurios rezultatus matai desiniam displejuje, kruva reliu ir blokeliu, centrinio valdymo blokelis ir t.t |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |