WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Xantia variklis kaista ir peciukas salta ora pucia http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=259 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Anonymous [ Kov 01 2004, 19:36 ] |
Pranešimo tema: | Xantia variklis kaista ir peciukas salta ora pucia |
Sveiki. Gal galite kasnors padeti su iskilusia problema? Pries kelias dienas staiga pradejo kaisti variklis, pasieke 100 laipsniu ir toliau kilo, taip pat ir peciukas pradejo pusti salta ora. Pries tai nieko panasaus nebuvo. kadangi visos slangos ir radiatorius buvo saltos tai pamaniau kad termostatas uzsikirto, tai as ji isvis isemiau. Deja nieko nepasikeite, tik kad leciau uzkaista, beje ta slanga prie termostato ir radiatorius pradejo silti, taciau variklis visvien kaista ir peciukas salta ora pucia. Gal atsirastu galinciu kanors patarti??? Is anksto dekui... |
Autorius: | Vovka [ Kov 01 2004, 19:39 ] |
Pranešimo tema: | |
Pirma idėja kuri atėjo į galva, kad gal vandens pompa numiro? ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Kov 01 2004, 19:55 ] |
Pranešimo tema: | |
beje pamirsau pamineti kad pompa vargu kad numire, nes spaudima tikrai sudao, nes kylant temp daugiau nei 90 laipsniu pro kazkur pradeda sunktis skystis ten giliau uz termostato ir garuoti neblogai. beje uzgesinus varikli staigiai pliuptelejo vandens srovele pro alsuokli ant ausinimo bakelio. tai manau nuo sudaryto spaudimo ![]() |
Autorius: | Vovka [ Kov 01 2004, 20:30 ] |
Pranešimo tema: | |
Na cia mano pamastymai... Vandeniui kaistant jis turėtų plėstis, va tad ir atsirand čiukšlelės. |
Autorius: | Anonymous [ Kov 02 2004, 00:33 ] |
Pranešimo tema: | |
na vanduo tai turbut vienintelė medžiaga gamtoj kuri šaldama plečiasi ![]() bet užtat kaisdamas (virdamas) garuoja ir sukelia slėgį ![]() na bet cia ne i tema ![]() man tik toptelejo mintis ![]() ![]() Termostatas juk tam, kad variklis greičiau įšyltų ir palaikytų pastovią temperatūtą, o atvėst turi per radijatorių. Taip kad galimi kaltininkai : 1. Vandens pompa 2. Ventiliatorius ![]() Beje, kai aš keičiausi termostatą man užteko to vienintelio nuorinimo taško prie termostato, daugiau lyg ir nemačiau ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Kov 02 2004, 00:44 ] |
Pranešimo tema: | |
Siaip ventiliatorius veikia, ir butent prie 90laipsniu temp, bet kampas tame kad ne provisur prateka kaip supratau tas vanduo, pvz peciuko slangai salti ir jis pats saltas. Tai cia kaip ir lyg pompa kalta bet pavyzdziui radijatorius lyg ir syla... kolkas labiausiai man tiketina kad kazkur oro kamstis, bet kaip ji panaikint??? Beje kiek tu zarys kartu nuorinai pakeites nermostata, ir kas ten per varztas plasmasinis ant slangos i peciuka tada ![]() |
Autorius: | xminde [ Kov 02 2004, 07:14 ] |
Pranešimo tema: | |
Nenoriu buti blogas pranasas, bet.... Sako, kad peciukas yra oro ar duju buvimo ausinimo sistemoje barometras, o tai reiskia, kad peciuke susidares ar tai oro ar tai duju kamstis ![]() Mano tevukui taip buvo - peciukas pradejo pusti salta ora, o nuemus pletimosi bakelio dangti buvo galime stebeti ausinimo skyscio burbuliavimo procesa ![]() |
Autorius: | Vycka [ Kov 02 2004, 07:53 ] |
Pranešimo tema: | |
Pilnai sutinku su Vovka. Jei variklis kaista, radiatorius saltas, o termostato nera vadinasi necirkuliuoja vanduo. Issuk kurinors datcika ir paziurek ar pompa varineja vandeni. |
Autorius: | Vovka [ Kov 02 2004, 08:32 ] |
Pranešimo tema: | |
Andrius rašė: ir kas ten per varztas plasmasinis ant slangos i peciuka tada
![]() Ten varzhtas skirtas nuorinti peciuka. |
Autorius: | Lyncas [ Kov 02 2004, 08:37 ] |
Pranešimo tema: | |
As sakyciau kad galvos tarpinei paskutinioji atejo. O jeigu atsiranda ausinimo skyscio nutekejimas prie austesniu temperaturu, tai gali buti kad ir galva ar blokas skile. Uzvedes varikli atsisuk issipletimo bakelio dangteli ir paziurek, jeigu skystis kunkuliuoja, vadinasi vienas is triju isvardintu dalyku tikrai atsitiko. Kai sistema prisigaudo oro ar duju, tai ir cirkuliacijos nebelieka. |
Autorius: | xamas [ Kov 02 2004, 08:40 ] |
Pranešimo tema: | |
Tai ka lyncai nori pasakyt ir mano zenderio makaules parejo? Ten kai atsuki tai netik kad burbuliuoja, ten net sniokscia kaip skystis duodasi........ ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Kov 02 2004, 09:09 ] |
Pranešimo tema: | |
Kaip tikrinti ar su galva (variklio) viskas tvarkoj: nusiperki alaus pasikvieti draugeli variklis turi buti saltas (alaus pirkt vaziuok is vakaro) tada issisuki kuri nors aksciausiai matoma nuorinimo varzta, bet tinka ir issipletimo bakelio dangtelis tik tada reikia uzkisti skiscio nubegimo vamzdeli. Tada delnu arba pirstu (priklauso nuo to kokio dydzio skile) uzkisi skyle. paprasai draugelio, kad mazdaug 10 sek. uzvestu varikli. keldamas ranka klausaisi ar nera snipstelejimo (jis gali buti ir labai silpnas o jei su galva (galva ne jusu, o variklio) viskas tvarkoje jo buti neturi) kad ekspermentas skaitytusi ivykes darome dar kelis bandymus. tai va jei isgirdai snipstelejima tada "s ghoria" geri alu ir galvoji apie gyvenima. jei snipstelejimo negirdet tada siaip geri alu. :D yra dar ir civilizuoti budai su duju analizatoriais. |
Autorius: | Anonymous [ Kov 02 2004, 10:18 ] |
Pranešimo tema: | |
Andriau parasyk ar pas tavo auto yra idetos dujos. Kam klausiu? Pas mane XM-e per vasara buvo vanduo, todel atsalus orams uzpyliau antifrizo. Pradzioj parejo vandens pompa, kuria pasikeiciau. Pilant antifriza jo nejo nuorint, mausciau visas slanges, bet 0. Vazinejant kaito antifrizas, spjaude per ispletimo bakeli. Teko ne viena bacioka antifrizo suvaryt ir isklausyt liudnu prognoziu apie pradegusia tarpine. Po to pastebejau, kad per ispletimo bakelio garlavina jaucias duju kvapas - eureka, pasirodo buvo atsilaisvinus duju reduktoriaus membrana, todel uzpilus "landesnio" antifrizo pradejo dujas varyt i sistema, susidarė duju kamsciai, kaip supratau del to sutriko cirkuliacija, prasidėjo burbuliacijos, kaitimai ir t. t. Suverziojus reduktoriu visi sie bajeriai baigesi, antifrizas ne snypst. Net gaila rezervui pasilikto antifrizo, kuri nuolat veziojaus, neber kur dapilinet. Mano variantas tiktu tik dujinems masinoms. Jei duju nera, manau arba nenusiorino, nors per tiek laiko manau tikrai būtų išsivaiksciojes, arba bus tarpine parejus. dar atsimenu anksciau turetoj kitoj masinikej, kurios markes del laiko stokos neminesiu, po nupirkimo taip pat stipriai kaito antifrizas ir ji vare lauk. Meistriukai nustate, kad buvo uzsikises lygtai skyscio nubegimo is ispletimo bakelio ar kuris tai kitas vamzdelis. Igrudo stora vieja, prastumdė ir auto isgijo. |
Autorius: | Lyncas [ Kov 02 2004, 10:47 ] |
Pranešimo tema: | |
xamas rašė: Tai ka lyncai nori pasakyt ir mano zenderio makaules parejo? Ten kai atsuki tai netik kad burbuliuoja, ten net sniokscia kaip skystis duodasi........
![]() As toki procesa stebejau kai mano variklio galvos tarpine parejo. Ten kunkuliavo kaip kokiam puode, net per krastus paskui pradejo lietis. Ir peciukas atsaldavo tik apsukoms nuritus. Gerai paspaudus gaza vel uzkaisdavo, matyt didele cirkuliacija isvarydavo oro kamsti. Ir slangos budavo kietos, neidavo ne biskio ispausti. Kai tarpine pasikeiciau viskas nurimo, dabar skystis bakelije stovi net nejuda, kai ezero pavirsius ramia vasaros diena ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Kov 02 2004, 16:27 ] |
Pranešimo tema: | |
cia del tu galvuciu ir bloku tiek mane prigasdinot kad vienu momentu pagalvojau kad leisiu as ta citrina nuo skardzio. bet kaip ten su tom slangom yra. jei tarkim butu arba tarpine suplysusi, arba galvute trukus arba blokas trukes, tai kaip supratau slangos butu labai kietos, bet kad as jas be vargo spaudau ![]() ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |