tadas1991 rašė:
HeLLmiX rašė:
ukw rašė:
Mano saroj tai rodo pieno riebumus. Diagnozė tarkim rodo 85°. Rodyklė rodo kokius 70°. Paleidi su diagnoze kalibraciją, sustoja gražiai ant 90. Taip ir važibėja meistras, su protą knisančia rodykle.
Taip ir yra meistrams, tai klentai prota knisa, tai rodykles

Dažniausiai būna kombinacija "klientai dėl rodyklių"

Pastebėjau ir ant savęs, kad važiuoju su mašina, kur rodo temperatūrą, tai vis žvilgčioju į tą skalę ir raminu save, jei kas ne taip. Dabar nusprogo galutinai kažkur sąsaja tarp ECU ir BSI ir skydelis nustojo rodyt temperatūrą ir apsukas. O kai sustoji ir iš ABS kompo BSInas nebemato riedėjimo, tai atjungia ir visas elektras, tokias kaip pečiuko ventiliatorius ar dienos šviesos, kadangi nemato dirbančio variklio, kol nepajudi vėl. Kurą rodo užvedus po stovėjimo teisingai, bet važiuojant nekrenta ir su puse apatinės padalos pavažiavus valandą, jau turiu rezervo pagal borto kompą tūkstančiui kilometrų

Reiks paieškot, kur koks laidas papuvo, bet esmė, kad dėl temperatūros jokių parkių nebėra - rodyklė ant dugno, salone šilta

Liaudies išmintis byloja: batsiuvys be batų. Šiuo atveju meistras be tvarkingo automobilio

kas dažniausiai ir buna, nes kai zinai kaip kas turi veikti tai ir pasveri reikia tau tos rodyklės ar ne kai kitkas veikia kaip reikia

tad tesiamt tema, ar tikrai verta pirkti automobilį is meistro, batus is batsiuvio ir pan?

taip ir gaunasi, kad valstybe valdo stalius, automobilius remontuoja konditierius, o vaikus prižiūri IT specialistas...
_________________

C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)