WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 16:31

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgs 26 2012, 21:45 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 02 2012, 23:35
Pranešimai: 54
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
1. Tepalus siam varikliui keisti reikia MAX kas 10 000km (geriausia kas 8000)
2. Tepalai tik 10w40, jokiu pilnai sintetiniu ar tai kaip rekomenduoja 5w30...

Nes butent del tokiu nesamoniu ir sukniso citroenas tuos motorus, kadangi tipo "LOW RUNNING COSTS" ir tepalus pagal reikalavima kas 30 000 km keite c5 savininkai... O tas ilgas keitimo intervalas ir papjove kompensatorius.


:? Kažkaip nesinori tikėti, kad taip dažnai reikia keisti... Senai Xantia ir tai kas 15000 keist reikėjo, o ten mataruks 1980-1990 laikų kūrinys.

Dėl tepalų, tai 5w30 ir yra pilnai sintetiniai. Kiek permečiau Google rezultatus, tai kažkaip radau priešingai -- rekomendaciją naudoti sintetinius, nes kaip tik tuomet mažiau šansų užkišti hidrokompensatorius.

Nu kaip ten bebūtų, lauksiu žinių. Kol kas važiuoju ir didelių problemų nematau.

_________________
2004 Citroen C5 2.0i Sx Break


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 26 2012, 21:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Matai, anksciau visi varikliai buvo zymiai patvaresni, tiek benzininiai tiek dyzeliniai, dabar viska daro is lengvesniu medziagu ir panasiai... Zodziu anksciau masinas dare 10 metu, dabar tik penkiems... :roll:

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 27 2012, 01:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Darė dešimčiai, važiuoja 25kis :|

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2012, 07:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Na ka, pakeisti hidrokompensatoriai ir masina dabar dirba PUIKIAI :appl:

Paveikslėlis

Taigi, zinokit visam laikui, cia situ varikliu liga. Keiskit juos ir neisivelkit i aferas pakeisiu ta, ana dar ta... zodziu be reikalo keiciau zvakes, filtrus (oro irgi), tepalus, babina, temperaturini davikli...

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2012, 20:09 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 02 2012, 23:35
Pranešimai: 54
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
Na ka, pakeisti hidrokompensatoriai ir masina dabar dirba PUIKIAI :appl:

Taigi, zinokit visam laikui, cia situ varikliu liga. Keiskit juos ir neisivelkit i aferas pakeisiu ta, ana dar ta... zodziu be reikalo keiciau zvakes, filtrus (oro irgi), tepalus, babina, temperaturini davikli...


Pamiršai nurodyti galutinę sumą... :)

Beje, keitei visus 16 (ir kaip supratau iš nuotraukos ir tarpines)?

_________________
2004 Citroen C5 2.0i Sx Break


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 28 2012, 22:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
bacila666 rašė:
Laimonas rašė:
Na ka, pakeisti hidrokompensatoriai ir masina dabar dirba PUIKIAI :appl:

Taigi, zinokit visam laikui, cia situ varikliu liga. Keiskit juos ir neisivelkit i aferas pakeisiu ta, ana dar ta... zodziu be reikalo keiciau zvakes, filtrus (oro irgi), tepalus, babina, temperaturini davikli...


Pamiršai nurodyti galutinę sumą... :)

Beje, keitei visus 16 (ir kaip supratau iš nuotraukos ir tarpines)?


Galutine kaina 626lt cia jau su viskuo :) Bet siaip toks darbas servise butu ivertintas 250-300lt, cia kaip pazystamam padare uz tiek :) Taip keiciau visus 16, nes neimanoma nustatyti kuris blogas, tarpinikes taip pat keiciau.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 06 2013, 22:35 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 20 2013, 17:17
Pranešimai: 63
Miestas: Kaunas
Kelintu metu cia tas tavo Citroenas? As pirkau 2009. Benzinas, 2L. Kazin tas pats variklis?

_________________
C5 2009 APD


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 07 2013, 10:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Tingejau skaityt iki galo, bet paskaicius pradzia simptomai beveik identiski mano Citroen XM 2.0i 1993m., 89 kw, +dujos
Dujos paprastos.
Sie simptomai atsirado pries kokius metus.
Pas mane:
ant salto ant benzo kuriasi ir dirba ok.
ant duju ant salto (kad ir vasara) nebeuzvesi, o jei ir uzvesi, uzges. (anksciau griebdavo ir ziema ant duju). kai uzkaista, dirba ant duju ir negesta jau.
dirbat ant duju jauciasi nesudegusiu duju kvapas, padidejo litru duju sanaudos.
Itariu pirmo cilindro voztuvo(u) susedima, gal nuo duju? Nes ant salto ir ant duju atjunginejau zvaklaidius ir pastebejau, kad pirmas cilindras nereaguoja i tai.
Neimu i galva. uzkaista, ir vaziuoja ant 4 cilindru.

mazu ir pas tave bus panasi voztuvu(lizdu) problema?

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 10:43 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 12 2012, 12:24
Pranešimai: 97
tai tu pirma dujas nuvaziuok susireguliuoti. Jeigu ant benzo gerai, tai dujos kaltos, riebus misinys arba per liesas. Daugiau problemu ir nera arba reduktoriui nuo senatves jau šiknos skylė, bet kokiu atveju reikia vaziuoti pas dujininkus.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2013, 14:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Nevažiuos tikrai :mrgreen:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 18 2013, 15:32 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 06 2013, 16:58
Pranešimai: 31
Mano manymu, pas tave reduktoriaus tarpinei problemėle bus. Žodžiu dujų nuotėkis iki motoro.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 18 2013, 15:38 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 06 2013, 16:58
Pranešimai: 31
Nenoriu naujos temos kurti tai paklausiu, gal galėtu papasakoti apie si alsuokli ir is jo iseinancia slanga i elektrini motoriuka. Jei taip galima pavadinti.


Prikabinti failai:
nuotrauka0051.jpg
nuotrauka0051.jpg [ 29.71 KiB | Peržiūrėta 3737 kartus(ų) ]
Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 11 2013, 22:19 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 02 2012, 23:35
Pranešimai: 54
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
...
Taigi, zinokit visam laikui, cia situ varikliu liga. Keiskit juos ir neisivelkit i aferas pakeisiu ta, ana dar ta... zodziu be reikalo keiciau zvakes, filtrus (oro irgi), tepalus, babina, temperaturini davikli...

Galiu tik patvirtinti tavo žodžius... Per šiuos metus būriau visko. Buvo pakeista ir ritė (Peugoet centre), diagnostika daug kartų.

Viskas baigėsi, kai atšalo ir užkniso, kad tik užkūrus beveik negaliu į Prancūzų g. kalną įvažiuot antru bėgiu, nors vasarą, tai ir ketvirtu užkildavau. "Prispaudžiau" meistriuką, kad imtųsi hidrokompensatorių. Tai pakeitus visos problemos dingo. Sušilus varikliui, apskritai salone net negali pasakyti, kad variklis užkurtas - tylu. 8)

Summa summarum 16 hidrokompensatorių, variklio pagalvė, tepalai, filtrai ir apsaugos po buferiu 1000 Lt. Būčiau nekeitęs ritės, būčiau ~600 Lt sutaupęs. :(

_________________
2004 Citroen C5 2.0i Sx Break


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2014, 15:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Yra vienas citrokolega, kuriam panašios bėdos darosi, kad variklis šaltas prastai dirba ir jei iškart važiuoji - ir netraukia, ir stipriau pedalą spustelėjus užgesta. Padirbus kelias minutes - važiuoja jau gerai ir teisingai. Tai sakot kuro ir uždegimo sistemose sliekų net neieškot ir lįst kompensatorių keist?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2014, 17:32 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
pradžiai su temperatūrom išsiaiškint.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007