WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
pagrindinio diržo problema ir jos priežąstys http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=27635 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | tamosius [ Spa 07 2012, 12:01 ] |
Pranešimo tema: | pagrindinio diržo problema ir jos priežąstys |
Sveiki, kodėl atsitinka taip? Prikabintas failas: Plačiau: Automobilis Citroen Xantia 1995 m. 1.6 benzinas Pagrindinis diržas su vandens pompa, įtempėju keistas prieš 60 000 km maždaug prieš tris metus. Diržas Contitech. Taigi viskas nutiko ramiai važiuojant apie 60 km/h greičiu 5 pavara dingo trauka ir keleta kartu pokštelėjo po kapotu ir iš duslintuvo ir variklis užgeso (matosi, kad turėjo užgest ![]() Dabar su šituo gedimu bandau susieti požymius, kad kartais sunkiai kurdavosi, ypač šilta, kartais sunkiai sukdavo starteris, šiuos simptomus nurašinėdavau ant mirštančio akumo ir pačio starterio. Pagal odometra citrinukas prabeges 352 000 Tepalo "nevalgė" Tiesa diena prieš buvo apsuku pakėlimas iki 5000 rpm ![]() Taigi klausimai variklistams: 1. Dėl kokių priežasčių galėjo atsitikti tas kas atsitiko ir kaip tas priežastis šalinti? 2. Koks šansas, kad vožtuvai liko sveiki, (sukant starteriu pašalinių garsų nesigirdi)? Manau daugiau klausimu atsiras gavus jūsų pamąstymus apie pirmus 2 |
Autorius: | tadas1991 [ Spa 07 2012, 15:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: pagrindinio diržo problema ir jos priežąstys |
O po nutrūkimo patikrinot visus škyvus ir guolius? Tempimo ir parazitas dar tiek nepadarytų, galbūt pirma pradėtų gerai cypti prieš nutraukimą, ir susiprastumėt. Bet gi pilnai gali strigti seniai keista arba neseniai, bet į nekokybišką, vandens pompa, teoriškai įmanoma strigti ir siurbliui, ir velenėliui, ir alkūniniui. Ties alkūniniu bus dantukai nulaužti kad ir dėl to, kad kažkam užblokavus diržą, alkūninis su savo mase ir smagračiu davė iš visos savo inercijos per juos, tai ir trūko. Starteriu sukasi be garsų uždėjus naują diržą, ar visai be diržo? Nes jei be diržo, tai chrien znaiš, kas ten iš vožtuvų liko, bet nelabai kas... O jei ir su diržu, bet nesikuria, tai vožtuvams irgi nebus labai gera. Praėjau visą tai su ZX 1.8i. Motoras beveik identiškas, kiek aiškinomės, net galvos turėtų tikti, nes cilindro skersmuo vienodas, kaip ir fazės. Tik užlenkčiau vožtuvus pats, keisdamas diržą, sukdamas alkūninį ranka. Sustačius mietkes gerai, variklis taip pat tvarkingai sukosi, tik kad nesikūrė, buvo linkę visi išmetimo vožtuvai. Beje, galva šitam motorui nėra brangi, tad tikrai, jei nėra noro žaisti, rekomenduoju pirkti visą veikiančią galvą ir užsidėjus važiuoti toliau. Kainuos viso labo galva ir tarpinė. Reiktų ir varžtus pasikeisti, jei su tempimo spiralėmis, bet jeigu be - galima dėti ir senus. Man tai pasakė patyręs citroen vilkas ir padovanojo senus varžtus be spiralių - nei vienas netrūko ![]() Taigi, pirma tikrinam, kas ten galėjo strigti, antra- diržo dantukų šaknis, ar nebus kartais jos jau atitrūkę. Labai gerai matosi išvertus diržą ir suspaudus tarp pirštų - esu tokį BX diržą radęs, kad džiaugiausi, kad per per tuos 10metų nekeitimo nenutrūko... |
Autorius: | tamosius [ Spa 07 2012, 17:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: pagrindinio diržo problema ir jos priežąstys |
Dėl strigimo vat ir neaišku kas galėjo užstrigdint. pompa ir visi guoliai keisti kartu su diržu kokybiški pompa sukasi, alkūninis sukasi velenėlis ir sukasi (juos atskirai judinant) ![]() Diržų cypimo nebuvo Tolimesni planuojami veiksmai: 1. Uždėt diržą ir žiūrėt kas bus ![]() ![]() 2. Kelt galva ir dėt kita arba perrinkt tą pačią. 3. Keist visa variklį (swap'int) į 1.8 ar 2.0 teoriškai turėtų tikt. Laukiu daugiau pamąstymų, paaiškinimų ir pasiūlymų. |
Autorius: | Saulynas [ Spa 07 2012, 19:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: pagrindinio diržo problema ir jos priežąstys |
Taip nuvaryt dantis ![]() |
Autorius: | Saulius [ Spa 07 2012, 19:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: pagrindinio diržo problema ir jos priežąstys |
Na pirmas variantas pats pigiausias ir nieko neprarasi isbandes. Jei vis del to pasirodys kad linke voztuvai tai tik kelti galva ir remontuoti arba susirasti kita galva profilaktiskai pasikeisti voztuvu gmytes, pritrint voztuvus pareguliuot tarpelius ir pasikeist. Beje jei neklystu pati dirza rekomenduojama ar tik ne kas du metus keisti, jei nenuvaziuoja leidziamu 80 000 km? P.S. as kazkada surizikavau ir pasikeciau varikli vietoj galvos tvarkymo. po metu pramuse galvos tarpine. teko vis vien remontuot. Galima sakyt 1000 lt buvo beveik veltui isleisti. |
Autorius: | tamosius [ Spa 07 2012, 19:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: pagrindinio diržo problema ir jos priežąstys |
dar apžiūrėjau diržą ![]() ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Spa 07 2012, 20:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: pagrindinio diržo problema ir jos priežąstys |
tamosius rašė: dar apžiūrėjau diržą ![]() ![]() Vat vat, problema ir bus dirže. Greičiausiai trūktelėjo vienas ar keli dantys nuo perkrovos likusiam mažam gumos sluoksniui, diržą prasuko, vėl užsikabino, dėl prilipusio prie stumoklio vožtuvo velenėlis nesisuko, bet stumoklis iš alkūninio inercijos užlenkė vožtuvą ir tuo pačiu dar nusuko kelis dantis, prasisukus pro tą vožtuvą (užteko inercijos) diržas vėl užsikabino ir t.t. (todėl ir yra ne vienoje vietoje, o iškandžiota. Visas šis procesas esant tiems greičiams galėjo atsitikti per sekundę ar kelias. Diržą pats keitėt? Koks buvo dėtas, ir, jei visgi servise, ar esat įsitikinęs, kad tikrai pakeitė (nauju) ir, kad sumokėjote už tai, ką ir įdėjo. Jei koks Flennor už 30Lt, visai normalu. Jei diržas geresnio brando - arba kopija, arba papuolė brokas. O važinėt nėra ko bijot, nes tie diržai, jei normalūs, išlaiko ir tuos 120kkm, pagrinde nusiperkančių iš užsienio ar turgaus mašinas humanitarų ir nieko joms nedarančių, kol nesugenda. Tai po tiek kilometrų keičiant |
Autorius: | Dominykas [ Spa 07 2012, 20:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: pagrindinio diržo problema ir jos priežąstys |
cia dar grazus. nu tik dantys nugrauzti. o pas mus egzempliorius kabo kur tik trecdalis plocio like ir tik vietomis yra placiau, suvarytas iki siulu. bijant dirzo galima pirkt masina su lenciugu... vistiek kas puse limono keist reikia... |
Autorius: | tamosius [ Spa 07 2012, 20:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: pagrindinio diržo problema ir jos priežąstys |
diržą pats keičiau jau minėjau Contitech maniau normalus turėtų būt, senas neaišku kiek nuvažiuotas geriau atrodė nei šis dabar. Gal kažką netaip padariau ![]() Itariu reiks skerst širdute |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |