WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 12 2024, 10:01

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 19 2013, 03:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Sveiki. Kalba eina apie BX motoriuką 1,4i monopurškalą.
Vedėsi ir dirbo puikiai tiek benzinu, tiek dujomis. Pakeičiau tepalus iš senų pusiau sintetikų į naują atlikusią mineralką 15w40. Gal tai sutapimas, bet tą vakarą pastačiau sėkmingai lauke ir kitąryt nebeužvedžiau.
Simptomai: pastovėjus vedasi ir variklis dirba dvi sekundes, paskui užgesta ir nieko nebegali padaryti, starteriu suk nors minutę, kartais susipurto kartą cilindras sudirbęs, bet apie kūrimąsi nė minties. Lygiai taip pat ir tempiant ant šniūro. Tas vyksta lygiai taip pat tiek benzinu, tiek dujomis, tad sprendžiu, kad problema bus ne kuro sistemoje su visais savo davikliais (mat dujos primityvios pirmalaidės), o uždegimo. Uždegimo sistema elementari, prie kompo neprijungta, bet babina jau ne cilindro formos su "plius,minus ir žvaklaidžiu", jau elektroninė ar kažkas panašaus (gal tik taip realizuota), turi kažkokį ankstinimą nuo vakuumo.

Esmė tame, kad negaliu įsistumt į garažą ir patikrint ar pabandyt pašildyt kokiu pečium po variklio skyrium, nes nukritus (galima aišku sukt starteriu, kol pakyla. Bet juk grynas dročinimas) ir labai šalta dabar dirbt - viską tikrint nuo kontaktų iki žvakių. Gal būtų konkrečių įtarimų ar patarimų, ką bandyt pasikeist, ar atsijungt, parsinešt, atšildyt, išsivalyt? Aš ne elektrikas, varžą pamatuot moku, bet kokia ji turi būt - nežinau.

Atsiprašau už Wai wai tipo temą, bet labai liūdna, kai vargšas BXas taip stovi liūdnai.

Beje, gal tai gali būti kuom nors susiję su tepalo kokybę? Pakeitus tepalą užsivedė be problemų, variklis buvo dar šiltokas, tik ryte sugižo. Tepalas ne visai skystas, bet ir ne košė, galbūt transmisinio tepalo kambario temp. tirštumo. Starteris suka tikrai guviai ir kaip ir sakiau, pradžioje vedasi iš pusės apsisukimo.

Pridedu degimo schemą, gal kas paaiškės. Nežinau tik kaip realybėj atrodo tas kondensatorius - bet komutatorius, babina ir skirstytuvas kaip ir aišku kurie daiktai po kapotu :)


Paveikslėlis

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2013, 10:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
tikrink antifriza, gal uzsalo ir dirzas nuleke. toliau, patikrink, ar yra kibirskstis. dar pasiklausyk ar bake siurblys veikia ir ar benzas iki motoro ateina.

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2013, 11:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
nedas rašė:
tikrink antifriza, gal uzsalo ir dirzas nuleke. toliau, patikrink, ar yra kibirskstis. dar pasiklausyk ar bake siurblys veikia ir ar benzas iki motoro ateina.

Patikrinta pirmiausia viskas, diržas savo vietoj - būtų nebent peršokęs, bet antifrizas tvarkoj, tai ko jam šokinėt. O su peršokusiu gi ir nesikurtų iš pusės apsisukimo? Siurblys BXo ne bake, o prie, bet iš klausos veikia. Kaip ir sakiau, tas pats ir dujomis, o jomis ir neveikiant siurbliui ir visai įpurškimo sistemai turi veikt, bet veikia taip pat, kaip benzinu.
Kibirkštį šian pažiūrėsiu, bet kokie variantai? Jei kuro tiekimas nenutrūksta, o variklis užgesta, manau, kad jos nėra? Arba yra per silpna/ne laiku? Tarkim kibirkšties nebus - ką žiūrėt? Kaip asilui iškart pirkt ir keist žvakes? :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 19 2013, 11:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Pala, reik jaučiu dar signalizaciją pažiūrėt, prisiminiau, kad jame tokia yra.
Kam ją savininkas statė - nesuprasi... Jei dėl pultelio, tai galima tų visų smūgių ir blokatorių ir nejungt.
Tik tada iš kur tos dvi sekundės, lyg ir turi iškart blokuot.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2013, 00:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
idomu..
tepalas kaip trasmisijinis? tipo, kaip salidolas..?:)
tai gal del tepalo uzsalusio persosko? vandens neypylei kartais kartu?

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2013, 04:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
POWER rašė:
idomu..
tepalas kaip trasmisijinis? tipo, kaip salidolas..?:)
tai gal del tepalo uzsalusio persosko? vandens neypylei kartais kartu?

Transmisinis, tai tipo dėžių/reduktorių: 75w90, 75w80, 80w90 ir t.t. T.y. kaip žiemą prie -15, dar tikrai nebloga konsistencija, mat yra tekę užtempinėt dyzeliuką, kuriam variklį prasukau tik įmetęs penktą bėgį, o užsivedė trečiu :| Paskui pasikeitė tą tepalą, išpylinėjo šiltą, kad bėgtų dar

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2013, 09:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 22 2008, 21:00
Pranešimai: 322
Miestas: KEDAINIAI
POWER rašė:
idomu..
tepalas kaip trasmisijinis? tipo, kaip salidolas..?:)
tai gal del tepalo uzsalusio persosko? vandens neypylei kartais kartu?

ido mu prieko deze ir variklio uzvedimas mechanike

_________________
Isbandyti c4,c5,c6 modeliai
laukiam ds6 kol nėra riedam su
peugeot 508 rxh/2.0 120kw 2014m hibridas


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2013, 11:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
greiciausiai cia signalke ir grybauja tau...

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2013, 21:49 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Su žvakėmis tai pirmiausiai išsisuk žvakę pabandęs pasukti. Mečiau nuorodą kaip atrodo žvakės kokiais atvejais.

Gali būti ir taip, kad tau dėl kokių nors priežasčių užpila žvakes vos padirbęs. Dujom vedant benzą tikrai atjungia ir įjungia dujas? Gal vedi dviem kurais? Vedant tikrai tik dujomis, be abejo, neužpils, bet dujos kritiškesnės žvakėms. Be to, jei netvarkinga uždegimo sistema, gali šaudyti su visom iš to sekančiomis pasekmėmis. Tiesa, prie <-10 su dujų kūrimusi gali būti bėdos vien dėl to, kad jos nelabai nori garuoti.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 23 2013, 16:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
Su žvakėmis tai pirmiausiai išsisuk žvakę pabandęs pasukti. Mečiau nuorodą kaip atrodo žvakės kokiais atvejais.

Gali būti ir taip, kad tau dėl kokių nors priežasčių užpila žvakes vos padirbęs. Dujom vedant benzą tikrai atjungia ir įjungia dujas? Gal vedi dviem kurais? Vedant tikrai tik dujomis, be abejo, neužpils, bet dujos kritiškesnės žvakėms. Be to, jei netvarkinga uždegimo sistema, gali šaudyti su visom iš to sekančiomis pasekmėmis. Tiesa, prie <-10 su dujų kūrimusi gali būti bėdos vien dėl to, kad jos nelabai nori garuoti.

Atrodo su žvakėmis tvarkoj, nes kibirkštis lyg ir stipri ir laiku, nors ir nesikuria.
Žiūrint į purkštuką, sukant starterį, tai toks vaizdas, kad žiauriai perpilinėja, ir žvakės tas kelias sekundes padirbusios būna šlapios.
Žvakės juodos šiaip. Tipo tai pagal šitą lentelę turėtų reikšti, kad per daug tepalo cillindre, bet nematęs seno variklio, kuriam šalta žvakė būtų ne juoda. Šiltą kaip tu išsuksi, kai nėra, kaip pašildyt?

Kaži, gal diagnostika kokią klaidą mestų? Nors lemputė nedega vedant arba tempiant (kai sudirba užvesto variklio relė). Tiek, kad panašu, kad buvęs keistas variklis arba skydelis, nes pvz jei važiuojant ant dujų meta klaidą, tai užsidega ne K lemputė (jos nėra), o katalizatoriaus perkaitimo. Tas pats ir kai įjungus masę checkina lemputę - dega katalizo lemputė.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 23 2013, 16:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Gal kas turit karbą šitam motorui? :labas:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 28 2013, 12:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Kuro ir oro tikrai yra, purkštukas pila tiesa gan nemažą kiekį, bet sako, kad taip ir turėtų būti. Žvakės tvarkoje, išbandžiau ir su kitom (naudotos, bet išimtos iš tvarkingai veikiančio automobilio). Įsistūmėm į nešidomą garažą, bet tiesiai po varikliu padėjau pėčką - variklis dabar pliusinės temperatūros (ledo atveju ar pan...), tas pats. Taip pat, kaip pliusinėj temperatūroj galėtų pradėti kurtis dujomis, bet nesiveda vistiek. Vedu tikrai ne dviem kurais, nes perjungus į dujas nepurškia purkštukas, o į benziną - nekala dujų vožtuvas, dėl visa ko pabandžiau ir jį atjungti.
Radau nupuvusią benzo siurblio ar tai variklio valdymo relę (abi vienoj vietoj ir vienodos), bet ji vistiek dar veikianti buvo. Dėl visa ko pakeičiau į kitą tvarkingą.
Oro ir kuro temp davikliai varžą rodo daugmaž proto ribose.

Dabar kas dėl kibirkšties. Ji yra ir atrodo iš šalies tvarkingai, bet yra toks fintas - kibirkštis yra visose žvakėse vienu metu, tik tuo metu, kai ji ir turėtų būti pagal cilindro taktą - skeliama stipri ir žmoniška, o kitu metu - silpna ir normaliai matoma tik tamsoje. Sistema tai senoji su tramplioriumi, tad kaip ir neturėtų taip būti. Gal koks dangtelis pramuštas gali būt? Taip bjauru, kai nėra donoro, su kuo dalis pakaitaliot. Nupirkt dangtelį ne bėda, bet dangtelis 40-50, skriejikas dar 10-20, žvakės kokia 30, laidai 60. O gal net ne skierkoj riekalas.

Susiradau dar mietkių brėžinukus, eisiu patikrinti diržą.

Beje, ką kondensatorius atlieka šitoj uždegimo sistemoj? Žinau tik kad kontaktinėj sistemoj be jo veikia, bet labai kibirkščiuoja ir greit sudyla kontaktai.

Smarkiai per daug tepalo matuoklė rodo, vos ne centimetru ant matuoklės per daug. Pakeitus buvo norma lyg ir, gal benzinas į karterį nesėkmingai vedant subėga?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007