WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 11 2024, 15:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: del variklio
StandartinėParašytas: Rgp 31 2013, 19:34 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 15 2013, 06:11
Pranešimai: 29
sveiki,turiu bedele,gal kas esat susidures.nutruko pgridinis dirzas.pasikeiciau dirza,itempeja pompa,zodziu kaip priklauso.bet visada kuriant dirzelis per pora dantuku persoka,dirzas itemtas tikrai gerai,kame galetu buti problema?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del variklio
StandartinėParašytas: Rgp 31 2013, 19:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
bumbatas rašė:
sveiki,turiu bedele,gal kas esat susidures.nutruko pgridinis dirzas.pasikeiciau dirza,itempeja pompa,zodziu kaip priklauso.bet visada kuriant dirzelis per pora dantuku persoka,dirzas itemtas tikrai gerai,kame galetu buti problema?

Kas per variklis pirmoj eilėj :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del variklio
StandartinėParašytas: Rgp 31 2013, 20:35 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 15 2013, 06:11
Pranešimai: 29
2litrai benzas,89kw automatas:)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del variklio
StandartinėParašytas: Rgp 31 2013, 20:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Jajgu dirzas neklauso tai turiu toki pati komplekta normalei veikianto. Du litrai benzas automatas

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del variklio
StandartinėParašytas: Rgp 31 2013, 21:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Matau čia dvi galimas bėdas.
Arba ant nesutvarkytos galvos dedamas diržas ir stringantis velenėlis permeta diržą. Tada tikrai neveiks...

Galva sutvarkyta arba pakeista, o motoras XU su škyvu, kuris su guminiu nuo senatvės pasisukusiu intarpu. Ir pagal tą škyvą sustatytos mietkės, kurios šiuo atveju rodo nieką (reikia susistatyti pagal žymes ant diržo ir škyvų) - stumoklis atsiremia į vožtuvą, dėl to tuo metu velenėlis negali suktis, sukasi tik alkūninis, kuris permeta diržą per tuos du dantis, kol atsilaisvina vožtuvas ir toliau sukasi velenėlis.

Bijau, kad gali būti ir abu variantai kartu, kas blogiausiu atveju reikš dar vieną galvos remontą arba keitimą.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del variklio
StandartinėParašytas: Rgp 31 2013, 23:09 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 15 2013, 06:11
Pranešimai: 29
miekes pagal zymes sustatytos,tai gal vostuvai uzsilankste ir todel sukimo momentas nesutampa ir permeta?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del variklio
StandartinėParašytas: Rgp 31 2013, 23:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Šitiem motoram beveik 100proc. lanksto. Jei užlenkė ne tik galvutę, bet linkęs ir kotukas, tuomet ir stringa vožtuvas, kartu ir velenėlis normaliai neprasisuka, todėl ir meta. Dar įmanoma, kad sulankstytas ir pats velenėlis. Prasukti aišku nebandėt, pasistatę stumoklius cilindrų vidury?
Jei trūko diržas, minimalios investicijos - pasikeisti visą dėvėtą galvą.
Yra išimčių, bet jų galima tikėtis tada, jei trūko dirbant laisva eiga ir motoras po to nebebuvo bandomas užvesti iki sutvarkymo. Nes vožtuvam sulankstyt nereikia net starterio, galima ir sukant ranka (iš savo patirties sakau). Beje, pagal ką dabar statėt smagratį?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del variklio
StandartinėParašytas: Rgs 01 2013, 07:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
bumbatas rašė:
miekes pagal zymes sustatytos,tai gal vostuvai uzsilankste ir todel sukimo momentas nesutampa ir permeta?

Bet kuriuo atveju galvą lupt vistiek teks

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del variklio
StandartinėParašytas: Rgs 01 2013, 07:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
iñvesticijos betkuriuo atveji nemenkos.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del variklio
StandartinėParašytas: Rgs 01 2013, 09:14 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 15 2013, 06:11
Pranešimai: 29
smagrati pagal metkes esamas taciau,jos gamyklines yra,ir ant dirzo yra...nu tarkim velenelis ir voztuvai palinke,bet tokiu atveju ar ji kurtusi?nes variklis prilaikant gaza dirba tik kazkas klaksi,ir ties ta vieta kur dirzas kazkoks duslus svilpimas.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del variklio
StandartinėParašytas: Rgs 01 2013, 09:15 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 15 2013, 06:11
Pranešimai: 29
nemanau beja kad tokiam triperiui galva kainuos daug:) nes visa auto galima uz 700 nupirkt:)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del variklio
StandartinėParašytas: Rgs 01 2013, 09:17 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 15 2013, 06:11
Pranešimai: 29
dirzas truko vaziuojant ir bandoma uzvest buvo n kartu:)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del variklio
StandartinėParašytas: Rgs 01 2013, 10:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Galva 100, tarpinė 50-100, varžtai 60-80 (jei rasit su spirale, būtina keisti; paprastų nebūtina). Sakykim, kad jau triperis, tai įsiurbimo kolektoriaus tarpinę užtepsit hermetiku, išmetimo paliksit pučiančią (gal savaime užkeps), dangtelio irgi užtepsit hermetiku (vistiek leis), o į leidžiantį riebokšlį nekreipsit dėmesio. Geriausiu atveju 200, jei pats dirbsit ir turit reikalingus įrankius. Nebent turit pažįstamų, pas kuriuos smarkiai dalių papigiai ar už dyką yra.
Kai suksit galvą, nepamirškit pasižiūrėt, po kuriuo varžtu aukštenė šaiba dedasi, nes buvo atveju, kad pradūrė bloką, servise...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: del variklio
StandartinėParašytas: Rgs 01 2013, 12:56 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 15 2013, 06:11
Pranešimai: 29
aciu uz patarimus,kai pasikeisiu pasialinsiu ispudziais :mrgreen:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007