WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 15:27

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 03 2014, 00:23 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 21 2011, 21:06
Pranešimai: 88
Miestas: Vilnius
Manasis peugeot 106 1.4 XSi turi kalenanti garsą variklio skyriuje. Įtariu vožtuvus, bet kiek teisybės mano įtarimuose, tai velniai žino. Kuriasi, trauka ne stebuklinga (Ne taip, kaip turėtų bėgti 74kw/850kg santikyje), o garsas gana aštrus kalimo.

Gal patartumėt meistriuką ar servisiuką Vilniuje, kas dirba tvarkingai ir protingomis kainomis.

Ačiū

_________________
Citroen AX D (1991), Renault 25 2.2 (1991), Suzuki Swift 1.3 +turbo (1993), Cadilac CTS (2003), Fiat Tipo 1.9 TD (1992). Ex:5 xm, 4 bx, 1 ax, 1 zx.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2014, 00:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Pirma, tai kas per variklis? 74kw tokio 1,4 autodata nerodo, yra 74AG, kas yra 55kw, arba dar kažkoks senesnis variantas 69kw.
Dar roks Rallye variantas 72kw, bet ten rašo 1,3.

Kas dėl vožtuvų 1,4i, jei tai TU3 variklis - vožtuvus labai lengvai pasireguliuoti ir pačiam. Gal net nereik pas meistrus.
Reikia tik:
13mm raktelio
plokščio atsuktuvo
tarpumačio kad ir iš senukų už 5Lt
rakto, kuriuo bus pasukamas alkūninis velenas - greičiausiai su 22mm galva
rakto žvakėms išsukti
vielos gabalo viršutiniam stumoklio taškui pagauti.

Tarpeliai 74kw varikliui musėt bus kiti, negu 55kw, bet teorija jaučiu ta pati. Darbo eigą galiu nupasakot. Jei seniai keista, dar reikalinga ir dangtelio tarpinė už 10-20Lt. Sukišus tarpumačio plokšteles į esamus tarpelius, labai lengva ir pažiūrėt, kokia situacija su esamais tarpeliais dar prieš reguliuojant, ir matysis, jie ar ne jie kalena.
Man pasireguliavus BXui 1,4i tarpelius - pradėjo šiek tiek geriau traukti, bet ir šiek tiek kalenti, ypač šaltas. Prieš tai tarpeliai buvo čiut ne dvigubai per maži.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2014, 00:57 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 21 2011, 21:06
Pranešimai: 88
Miestas: Vilnius
Taip, būsiu apgavęs, tik 69 kw popieriuose.

_________________
Citroen AX D (1991), Renault 25 2.2 (1991), Suzuki Swift 1.3 +turbo (1993), Cadilac CTS (2003), Fiat Tipo 1.9 TD (1992). Ex:5 xm, 4 bx, 1 ax, 1 zx.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2014, 01:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Įsiurbimo vožtuvo tarpelis 0,2mm, išmetimo 0,4mm. Reguliuojama šaltam varikliui.

Atsijungiam alsuoklio žarną. Jei seno tipo - guminė su chamutu, jei naujo - tokia prastoka plastikinė jungtis su lūžtančia plastikine žarna... Jei prie dangtelio tvirtinami žvaklaidžių laikikliai - arba atsisukam juos ir patraukiam su visais laidais, arba tiesiog ištraukiam laidus iš laikiklių. Man paprasčiau ir saugiau atrodo tų laidų nejudint, tai atsisuku nuo dangtelio veržlikes.
Atsukam dvi veržles, prispaudžiančias dangtelį ir jį nuimam. Nuimam du tarpinius vamzdukus nuo smeigių ir po jais esančią tepalo atmušimo skardą. Priėjimas tampa puiku.

Vožtuvas reguliuojamas pakelėjo gale esančiu varžteliu su veržle. Atsileidi veržlę, su atsuktuvu atsileidi varžčiuką, kiši tarp vožtuvo kotuko galo ir pakelėjo galvutės tarpumačio plokštelę, priverži ir užkontruoji su veržle. Turi būti užveržta taip, kad tarpumačio plokštelę būtų gerai prispausta ir slankiotų nevisai laisvai, bet nereiktų naudoti jėgos ją ištraukiant ir tuo labiau jokių deformacijų. Sureguliavus visus vožtuvus dedam atgal dangtelį su nauja tarpine. Kadangi po veržlėm dar maunasi tokie tarpiniai vamzdukai - dangtelio varžtelius galima veržti ir iš rankos, o tos tarpinės nėra tokios problematiškos, kaip XU/XUD variklių ir tiek neplyšinėja ir taip nekiūra. O šiaip užrašyta haynese vos 5Nm, kas atrodo man mažokai, veržčiau bent 10.

Vožtuvų reguliavimo tvarka:
Pilnai atidarytas vožtuvas: Tuo metu reguliuojam:
1 išmetimo 3 įsiurbimo ir 4 išmetimo
3 išmetimo 4 įsiurbimo ir 2 išmetimo
4 išmetimo 2 įsiurbimo ir 1 išmetimo
2 išmetimo 1 įsiurbimo ir 3 išmetimo

Vožtuvas yra pilnai atidarytas tada, kai velenėlio "lašo" smaigalys stovi statmenai į pakelėjo (karomyslo) darbinę plokštumą.

Taigi suklydau - įrankiai žvakėms išsukti net nebūtini, nes viskas taikoma pagal kitus vožtuvus, pasukant raktu alkūniaką.
Įsiurbimo vožtuvai prie ugniasienės, išmetimo prie radiatoriaus, ten kur ir kolektoriai, o pirmas cilindras prie smagračio.

Galima praktiškai dėti į DUK :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2014, 09:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Tadai, ar nesuklydai rasydamas "Atidarytas voztuvas" juk kai jis buna atidarytas tai karamyslas ji buna pilnai nuspaudes ir jokio t ten tarpumacio neikisi. Gal reiketu sakyti visiskai uzdarytas voztuvas?

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2014, 14:07 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Saulius rašė:
Tadai, ar nesuklydai rasydamas "Atidarytas voztuvas" juk kai jis buna atidarytas tai karamyslas ji buna pilnai nuspaudes ir jokio t ten tarpumacio neikisi. Gal reiketu sakyti visiskai uzdarytas voztuvas?

Turėtų būt taip

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2014, 19:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Saulius rašė:
Tadai, ar nesuklydai rasydamas "Atidarytas voztuvas" juk kai jis buna atidarytas tai karamyslas ji buna pilnai nuspaudes ir jokio t ten tarpumacio neikisi. Gal reiketu sakyti visiskai uzdarytas voztuvas?

Ne, būtent taip ir yra, kaip parašiau :)
Kai pilnai atidarytas vienas vožtuvas, reguliuojamas ne jis pats, o kiti kažkurie du vožtuvai, nes būna atviri ir velenėlis pasuktas taip, kad pats didžiausias įmanomas tarpas tarp vožtuvo kotuko ir pakelėjo. Čia toks būdas tiesiog dėl to, kad matyt yra geometrija velenėlio tokia, kad tarp tų velenėlio lašų yra ištiestinis kampas, tad kai vienas pakeltas iki MAX, kiti du atleisti iki MAX. Galima gi reguliuoti ir pagal žvakės skylę ir VMT, bet tokiu atveju dar lieka šansas, kad velenėlis bus truputį užankstintas arba kažkokie kiti pakeitimai geometrijoj nuo teorinio vidaus degimo variklio. Parašiau viską grynai kaip iš knygos :)

Forumo skriptas man prastai sureguliavo skyrybą, kur buvau pridėjęs krūvą tarpų - padarė tik po vieną. Tad neaišku kas ten kaip reguliuojasi. Taisau klaidą:

Vožtuvų reguliavimo tvarka:
Kai pilnai atidarytas vožtuvas:__________ Tuo metu reguliuojam:
1 išmetimo __________________________3 įsiurbimo ir 4 išmetimo
3 išmetimo __________________________4 įsiurbimo ir 2 išmetimo
4 išmetimo __________________________2 įsiurbimo ir 1 išmetimo
2 išmetimo __________________________1 įsiurbimo ir 3 išmetimo

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 03 2014, 20:35 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Dabar aiškiai :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 23 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007