Nebūtinai mirtis, bet tikėtina, kad variklio rimto remonto arba keitimo gali ir prireikti, jei jau cilindras nedirba ir tepalas dingsta. Ką čia atspėsi, nepažiūrėjęs, gal tarpinę pramušė, gal blokas ar galva stipriai trūko, o gal tik šiaip kažkur prasimušė tepalas ir varo ant išmetimo kolektoriaus. Bet jei būtų tik šiaip tepalas, variklis dirbtų normaliai. Bet ir vistiek gali būti bet kas, ko aš neparašiau - akis geriausia diagnostika. Jeigu pats nelabai gaudaisi, teks susirast žmogų, kuris tai darytų. Pasižiūrėk, ar tepalas nėra blyškus, pilkšvas, rusvas, kakavos spalvos ar pan. Pasižiūrėk, ar antifrizo bakely nėra tepalo lašų, pasižiūrėk, ar variklio galas nėra tepaluotas, ar ant išmetimo kolektoriaus tepalų nepribėgę. Dūmas iš niekur neatsiranda - arba pro kažkur jį išmeta, arba jis susidaro kažkam svylant ant karštų paviršių.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|