Nėr ten jokių taškų. O jei ir yra - neieškok ryšio tarp jų, nes TU varikliui jie nėra reikalingi, kadangi yra paprasčiausiai kaiščiuojamas motorasi, tai pirmąkart darydamas su taškais, gali tik sumaišyt kryptį ar išvis pridirbt, jei taškai yra skirti kitam varikliui, kuriam irgi tinkamas tas diržas. Į velenėlį kišasi 10mm varžtas, o į smagratį 5 ar 6mm (nebepamenu).
Sakiau, kad jei nesupranti, gal pats nekeisk, nes vožtuvus lanksto, kaip paliudijo kolegos.
Pakeisčiau tą diržą po pusantros savaitės labai pigiai, bet kad jau nuėmei - tai mašina jau pati nebeatvažiuos

Autodatą parsisiųsk, ten yra viskas aiškiai parodyta.

Beje, jei variklis prieš keitimą dirba gerai, ir tingi arba nežinai, kur ieškot mietkių, o velenėlio žvaigždutė yra nereguliuojama (kaip yra pas šitą variklį), visada galima pakeist seno diržo pasižymėjimo metodu.
Tikiuosi dar ir ukw nepasikuklins čia užsukt ir įkast, visad būna linksma
