WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

antipollution fault C5 2001m 3,0 benzinas/dujos
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=31840
Puslapis 12

Autorius:  alentas [ Rgp 11 2014, 17:45 ]
Pranešimo tema:  antipollution fault C5 2001m 3,0 benzinas/dujos

Tai va atsitiko tokia problema. Visu pirma mašina kurdavosi iš puse "pasukimo" dabar reikia netgi iš antro karto vesti. Po to pastebėjau, kad mašina užsivedusi po nakties važiuojant trūkčioja nors variklis dirba tolygiai, po kiek laiko pavažiavus tai baigdavosi. Bet vakar užvedus mašina labai ilgai važiuojant trukčiojo ir kompas išmetė "antipollution fault" klaidą. Iki tol galvojom kad mašinos trūkčiojimas važiuojant susijęs su greičio dėže... Kaip sakot ar šitos problemos gali būti susijusios. Be to važiuojant dujomis išmetamajame vamzdyje susidaro didelis kondensatas...

Autorius:  ukw [ Rgp 11 2014, 17:56 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault C5 2001m 3,0 benzinas/dujos

Antipolution fault, tai viskas kas susiję su tavo automobilio variklio maitinimu. Žvakės, babinos, liambda zondai, katuliai, purkštukai ir ttt. Pagal tokį bendrą apidendrinimą, nieks tau nieko neišburs. Dar nemtau, kokia dėžė pas tave. Tą pati Antipolution gali išmesti, jei dėl dėžės ar ABS ar kurios kitos sistemos gedimo, variklis pereina į servisinį rėžimą.

Autorius:  alentas [ Rgp 11 2014, 18:17 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault C5 2001m 3,0 benzinas/dujos

Automatas pas mane

Autorius:  Eddy [ Rgp 11 2014, 18:50 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault C5 2001m 3,0 benzinas/dujos

bet kokiu atveju vaziuok pas specialista- kuris pasijungs kompiuterine diagnostika ir tau pasakys gedima tiksliai, kas blogai ;)

Autorius:  nu_irkas [ Rgp 11 2014, 19:02 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault C5 2001m 3,0 benzinas/dujos

Klausimas ar sunkiai vedasi tik šalta? Jei taip - viena iš priežasčių - susidevejusios, sukietejusios, kiauros membranos duju reduktoriuje. Pas mane panašūs simptomai buvo Crysleryje-paketėm, viskas pasitaisė.

Autorius:  Vycius [ Rgp 11 2014, 19:11 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault C5 2001m 3,0 benzinas/dujos

nu_irkas rašė:
Klausimas ar sunkiai vedasi tik šalta? Jei taip - viena iš priežasčių - susidevejusios, sukietejusios, kiauros membranos duju reduktoriuje. Pas mane panašūs simptomai buvo Crysleryje-paketėm, viskas pasitaisė.

Tiesiogines dujos visada pirma kuriasi ant benzo...

Autorius:  Saulynas [ Rgp 11 2014, 20:06 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault C5 2001m 3,0 benzinas/dujos

nu_irkas rašė:
Klausimas ar sunkiai vedasi tik šalta? Jei taip - viena iš priežasčių - susidevejusios, sukietejusios, kiauros membranos duju reduktoriuje. Pas mane panašūs simptomai buvo Crysleryje-paketėm, viskas pasitaisė.

Kietai :appl:

Autorius:  alentas [ Rgp 11 2014, 20:31 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault C5 2001m 3,0 benzinas/dujos

Dujų įranga yra nauja, todėl manau, kad problema ne dujose. Reiks važiuoti pas specialistą i Klaipėdą (memelio meistrai).
Ps Dėkui visiem už mintis :D

Autorius:  ukw [ Rgp 11 2014, 21:10 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault C5 2001m 3,0 benzinas/dujos

Kartoju tiems, kurie tanke sėdi - diagnostika nepasako gedimo. Diagnostika tik nurodo kelią, kur gali būti bėda. Lygiai kaip ir geltonos lemputės užgesinimas nepagydo automobilio.

Autorius:  Plikis [ Rgp 12 2014, 09:16 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault C5 2001m 3,0 benzinas/dujos

V6 ir 5-iais cilindrais dirba gana tolygiai, tik šiek tiek pasikeičia išmetimo garsas. Atkreipk dėmesį ar važiuojant rodo momentines sąnaudas. Jeigu ne - vienas cilindras nedirba. Jeigu nedirba cilindras 99,9 proc., kad užsilenkė uždegimo ritė. Ritė gali būti pramušta, arba dar viena V6 liga - paskistymo velenėlių guolių dangteliai, iš po kurių su laiku pradeda sunktis tepaliukas ir patenka į "šulinukus" aplink žvakes su laiku lygis kyla ir pasiekia ritės apačią, ritė pradeda daryti uždegimo praleidimus arba visai užsitrumpina. Kas dėl greičių dėžės trūkčiojimo, tai pas mane ryte kelis kartus sutrūkčiojo, o per pietus pasakė atia. Manau, kad jeigu trūkčiotų dėl dėžės tai jau seniai būtum sustojęs.

Autorius:  Eddy [ Rgp 12 2014, 12:51 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault C5 2001m 3,0 benzinas/dujos

Plikis rašė:
V6 ir 5-iais cilindrais dirba gana tolygiai, tik šiek tiek pasikeičia išmetimo garsas. Atkreipk dėmesį ar važiuojant rodo momentines sąnaudas. Jeigu ne - vienas cilindras nedirba. Jeigu nedirba cilindras 99,9 proc., kad užsilenkė uždegimo ritė. Ritė gali būti pramušta, arba dar viena V6 liga - paskistymo velenėlių guolių dangteliai, iš po kurių su laiku pradeda sunktis tepaliukas ir patenka į "šulinukus" aplink žvakes su laiku lygis kyla ir pasiekia ritės apačią, ritė pradeda daryti uždegimo praleidimus arba visai užsitrumpina. Kas dėl greičių dėžės trūkčiojimo, tai pas mane ryte kelis kartus sutrūkčiojo, o per pietus pasakė atia. Manau, kad jeigu trūkčiotų dėl dėžės tai jau seniai būtum sustojęs.


kai man uzsilenke viena uzdegimo rite, variklis dirbo gana tolygiai, tik spaudziant gaza per ismetima girdejos nebe toks garsas. ir vaziuojant ir begejantis budavo nuolatinis pasitampymas tolygus.
kaip nekeista atsimenu - irgi buvo mintys kilusios apkaltint automatine deze :lol:
bet kiek atsimenu - momentines vistiek rode.
diagnostika parode trecio cilindro uzdegimo rite.

Autorius:  Plikis [ Rgp 12 2014, 15:31 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault C5 2001m 3,0 benzinas/dujos

Su V6 2001 m. "gyvenu" nuo 2007 metų balandžio mėnesio. Uždegimo ritės pareina kiekvienais metais po vieną. Praeitais metais dvi. Taigi keistos jau septynios. Šiaip prieš tai nepastebėjau, tačiau paskutinės mirė 1 ir 2 cilindro ir momentinių sąnaudų nebuvo. Kaip ir rašiau, nedirbant cilindrui, variklio darbas gana tolygus, nedirbant cilindrui keičiasi išmetimas, jeigu normaliai dirbant varikliui, pridėsim ranką prie išmetimo bakelio angos, tai jausime pastovų slėgį iš išmetimo sistemos, jeigu cilindras nedirba, bus jaučiami pulsavimai (permušimai). Eddy teisus, nedirbant cilindrui, bus pasitampymai važiuojant, ypač juntami iki 3000 apsukų. Kas liečia rites, kurios yra užlietos, lyg ir epoksidine derva, po pakeitimo visos dirba, kurios ne, tam pačiam cilindrui jau ir trečia. Deja užlietas teko sutikti tik Meharyje, bet pagal kiaulystės dėsnį ritės mirdavo arba per šventes arba sekmadienį, kai ši įmonė nedirba ir reikėjo apsirūpinti "Tanagroje". Dar vienas miistikos elementas- 6 iš septynių ričių mirė gegužės mėnesio pirmoje pusėje ir tik viena vasario mėnesį.

Autorius:  Eddy [ Rgp 12 2014, 18:08 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault C5 2001m 3,0 benzinas/dujos

pfu pfu pfu ;) nuo praeita met spalio nuo kada turiu ja, pakeiciau tik viena dar ;) dejau pigiausia, sumokejau 102lt .

Autorius:  nu_irkas [ Rgp 12 2014, 18:24 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault C5 2001m 3,0 benzinas/dujos

saulynas rašė:
nu_irkas rašė:
Klausimas ar sunkiai vedasi tik šalta? Jei taip - viena iš priežasčių - susidevejusios, sukietejusios, kiauros membranos duju reduktoriuje. Pas mane panašūs simptomai buvo Crysleryje-paketėm, viskas pasitaisė.

Kietai :appl:


Nesupratau sarkazmo :) , jei būna tokios problemos ir yra jų sprendimo būdai, aš jais pasidalinu. Tiesioginės dujų įrangos taip sureguliuotos, kad vedasi ant benzino' bet gęsta ant dujų. Kai reduktoriuje sugenda membranos, jos negali sulaikyti dujų ir kriant variklį jis kuriasi ir su benzinu ir su dujomis, todėl tenka ilgiau sukti starteris, o užvestas variklis kurį laiką dirba nestabiliai.

Autorius:  ukw [ Rgp 12 2014, 18:42 ]
Pranešimo tema:  Re: antipollution fault C5 2001m 3,0 benzinas/dujos

Parašėte visiška bulšitą apie tiesiogines dujas. Na bet tiek jau to, nekreipsim dėmesio.

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/