WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

problemos su 1,6 16v (NFU)
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=32267
Puslapis 12

Autorius:  exDalimis [ Gru 03 2014, 17:48 ]
Pranešimo tema:  problemos su 1,6 16v (NFU)

Sveiki,
turiu problema su 1,6 16v (NFU) varikliu (citroen c4 2005) benzinas/dujos
Problema pasireiskia saltam varikliui (iki ~50-60 laipsniu), esant aukstesnei temperaturai bedos stebuklingai dingsta.
darbas benzinu: uzkurus salta benzinu "ant laisvu" dirba puse bedos, apsukos lyg ir nepulsuoja, daugiau kazko neiprasto isgirst irgi neina zinant kiek daug "geniu" turi sie varikliai kol nepasile. bandant "gazuoti" apsukas renka su uzdelsimu ir vangiai iki kokiu 3000-3500 rpm, paskui pagyveja staiga, atleidus gaza girdisi lyg ir silpnas saudymas. reziumuojant - salta benzinu dirba negraziai, bet dirba.
darba dujomis: pasiekus 34 laipsnius (lygtais toks nustatymas liko po paskutinio dujininku bandymo ieskot slieku) bando isijungt dujos ir iskart uzgesta, kokias 30-40 sekundziu nenori kurtis (ant benzino) o uzsikurus purtosi kaip su kiauru zvaklaidziu, koki 20-30 sek svelnia pagazavus, issilygina, po kurio laiko vel bando persijungt I dujas, vel uzgesta ir taip kokius 5 kartus, kol pasiekia patinkancia temperature ir tada bedos pranyksta taip pat staigiai kaip ir atsirade.
Duju kompas jokiu klaidu nemeta, parametrai geri, masinos pc buvo ismetes 'zaiba", nuskaityta map ir kibirksties klaidos.
Pabandyta pakeist map davikli ir babinu bloka (naudotus), nepadejo, tada keistos zvakes I naujas, issukus senas radau visas smarkiai padegusias suzenkliai per dideliais tarpais, susuktos naujos...bet deja nepadejo, tada bandytas dar vienas babinu blokas....kaip ir nepadejo.
galimi gedimai:
benzino / duju purkstukai - atmetu nes nedirba abiem kurais
lamda - dabar dujos sukonfiguruotos be lamda- atmetu
babinos -yra teorine tikimybe kad abu keisti naudoti babinu blokai blogi, bet kodel pasilus dirba gerai, juk turetu but atvirksciai
naujos zvakes vel zaibiskai nudege? pabandysiu issisukt, bet mazai tiketina.
droseline sklende - dar nekeista
ivairios idejos laukiamos

Autorius:  Dominykas [ Gru 03 2014, 18:09 ]
Pranešimo tema:  Re: problemos su 1,6 16v (NFU)

Kompresija cia nepriciom?

Autorius:  exDalimis [ Gru 03 2014, 18:49 ]
Pranešimo tema:  Re: problemos su 1,6 16v (NFU)

neturiu kompresometro, taip kad netikrinta

Autorius:  ukw [ Gru 03 2014, 21:31 ]
Pranešimo tema:  Re: problemos su 1,6 16v (NFU)

Balsuoju už oro filtrą, paskui už kompresiją, gal vožtuvų kokias bėdas dar.

Autorius:  exDalimis [ Gru 07 2014, 18:28 ]
Pranešimo tema:  Re: problemos su 1,6 16v (NFU)

siandien prisiverciau perkuijs garaza ir susirast kompresometra: rezultatai: 14; 14,3; 13; 13,5. Pirmu variklio prasukimu rodo 7,5-8. nestebuklas, bet manau beda ne tame.
oro filtras irgi ok.
gal kas dar kokiu minciu?

Autorius:  Dominykas [ Gru 07 2014, 19:14 ]
Pranešimo tema:  Re: problemos su 1,6 16v (NFU)

Degimas savo vietoj? Dirzas,skyvai ir t.t. spelioju...

Autorius:  exDalimis [ Gru 07 2014, 19:29 ]
Pranešimo tema:  Re: problemos su 1,6 16v (NFU)

Dominykas rašė:
Degimas savo vietoj? Dirzas,skyvai ir t.t. spelioju...

dirzas kiestas pries 20k km, dabar netikrinau, bet perdaug gerai vaziuoja susilus kad butu galima dirza itarinet

Autorius:  exDalimis [ Gru 07 2014, 19:39 ]
Pranešimo tema:  Re: problemos su 1,6 16v (NFU)

dar prisiminiau, zvakiu galai pabale, kaip suprantu liesas misinys...tiesa? (p.s. zvakes issuktos pravaziavus ~20km su jau uzsilusia ir nesioziuojancia masina)

Autorius:  taurius [ Gru 07 2014, 19:57 ]
Pranešimo tema:  Re: problemos su 1,6 16v (NFU)

Pamėgink pasivėžinti benzinu porą dienų ir tuomet pažiūrėk ar nepradės dirbti geriau.
Yra tikimybė, jog dėl dujų kompiuteris mišinį nureguliuoja į pievas ir po to jis benzinu nelabai nori dirbti.

Autorius:  exDalimis [ Gru 07 2014, 20:36 ]
Pranešimo tema:  Re: problemos su 1,6 16v (NFU)

taurius rašė:
Pamėgink pasivėžinti benzinu porą dienų ir tuomet pažiūrėk ar nepradės dirbti geriau.
Yra tikimybė, jog dėl dujų kompiuteris mišinį nureguliuoja į pievas ir po to jis benzinu nelabai nori dirbti.

nepadejo

Autorius:  Saulius [ Gru 08 2014, 10:32 ]
Pranešimo tema:  Re: problemos su 1,6 16v (NFU)

Statau uz iaura duju reduktoriu.
Jei reduktorius su vakumo zarnele, tai padirbus dujom uzgesink varikli ir nuimk vakumo zarnele. Jei per ja is duju reduktoriaus eina dujos, reikia keist membrana.
Dujomis uzgesinus masina per ta vamzzdeli i kolektriu sueina visos perteklinio likusio slegio dujos. del ko kuriant benzu per riebus misinys gaunasi ir is kart nesikuria. Gali palyginimui bandyt pries gesinima benzina perjungti kokiai minutei, jei po to kursis gerai o uzgesinus dujomis vel blogai, tai tik patvirtins diagnoze.

Autorius:  exDalimis [ Gru 08 2014, 12:18 ]
Pranešimo tema:  Re: problemos su 1,6 16v (NFU)

mintis idomi, bet kai suprantu tai galiotu slanginem dujom, o pas mane purkstukai turetu neleist dujom patekt i kolektoriu, be to lo nakties uzkurus benzinu dirba negraziai.
vakar po kompresijos matavimo dar truputi pamzinau zvakiu tarpelius, suandien ryte truputi geriau, uzgeso tik pirma karta uzgeso persijungiant i dujas, vietoj iprastu 5-6.

Autorius:  tadas1991 [ Gru 08 2014, 13:00 ]
Pranešimo tema:  Re: problemos su 1,6 16v (NFU)

exDalimis rašė:
mintis idomi, bet kai suprantu tai galiotu slanginem dujom, o pas mane purkstukai turetu neleist dujom patekt i kolektoriu, be to lo nakties uzkurus benzinu dirba negraziai.
vakar po kompresijos matavimo dar truputi pamzinau zvakiu tarpelius, suandien ryte truputi geriau, uzgeso tik pirma karta uzgeso persijungiant i dujas, vietoj iprastu 5-6.

Būtent šlanginėm dujom ir negalioja, nes pas jas nėra vakuuminės žarnelės į reduktorių, o pas purkštukines - yra.

Autorius:  Saulius [ Gru 08 2014, 14:09 ]
Pranešimo tema:  Re: problemos su 1,6 16v (NFU)

tadas1991 rašė:
exDalimis rašė:
mintis idomi, bet kai suprantu tai galiotu slanginem dujom, o pas mane purkstukai turetu neleist dujom patekt i kolektoriu, be to lo nakties uzkurus benzinu dirba negraziai.
vakar po kompresijos matavimo dar truputi pamzinau zvakiu tarpelius, suandien ryte truputi geriau, uzgeso tik pirma karta uzgeso persijungiant i dujas, vietoj iprastu 5-6.

Būtent šlanginėm dujom ir negalioja, nes pas jas nėra vakuuminės žarnelės į reduktorių, o pas purkštukines - yra.

Taip, butent. Per ta vakumo slangele patenka dujos ir uzsiriebina misinys.
As cia ne siaip as is patirties sakau, pries pora savaiciu tik reduktoriu persirinkau.

Autorius:  exDalimis [ Gru 08 2014, 16:36 ]
Pranešimo tema:  Re: problemos su 1,6 16v (NFU)

Saulius rašė:
tadas1991 rašė:
exDalimis rašė:
mintis idomi, bet kai suprantu tai galiotu slanginem dujom, o pas mane purkstukai turetu neleist dujom patekt i kolektoriu, be to lo nakties uzkurus benzinu dirba negraziai.
vakar po kompresijos matavimo dar truputi pamzinau zvakiu tarpelius, suandien ryte truputi geriau, uzgeso tik pirma karta uzgeso persijungiant i dujas, vietoj iprastu 5-6.

Būtent šlanginėm dujom ir negalioja, nes pas jas nėra vakuuminės žarnelės į reduktorių, o pas purkštukines - yra.

Taip, butent. Per ta vakumo slangele patenka dujos ir uzsiriebina misinys.
As cia ne siaip as is patirties sakau, pries pora savaiciu tik reduktoriu persirinkau.

kaip suprantu cia turi but plona slangele einanti nuo isiurbimo kolektoriaus iki reduktoriaus, paveikslelyje virs "gas out"?
https://lh6.googleusercontent.com/-wBZDs462vdM/UJEFB4lt3YI/AAAAAAAABJg/gpU4-TsBIqE/s550/stag6-V-ins.jpg

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/