Čia normaliai viskas yra su šitu savininku. Bet mašina tai ligų maišas visiškas.
Linksmiausia, ką teko jai daryt, tai keist dėžę, nes truputį nulūžo korpuso gabalas ties pagalve ir dėžė nukrito, laikydamasi granata ant tilto. Paskui matyt buvo kažkokie meistrai sutvarkę, su tokia skardele į artimiausią laisvą skylę prisukta, ir tuomet jau esamam savininkui vėl nukrito.
Tai mes, didieji machinatoriai, prisabačinom pas mane kampe bebaigiančią negyvai užsimėtyt ZXo dėžę
Bet šiaip jau, savo ruožtu, aš tikriausiai ją jau būčiau pašrotinęs senokai, nes su senais benzais... Kol jie važiuoja, viskas gerai, o kai nebe - ten taip tingisi knistis. Ne tik dėl to, kad be normalių šiuolaikinių diagnostikų gedimai sunkiau randami, bet dėl to, kad dalių badas. Pas saulyną aišku visko ten mėtosi kalnais, ir gerai, kai reikia durelių, variklio, sankabos, stabdžių diskų ar lango pakelėjo. Bet su visokiais Lambdais, MAPais ir kitokiais PAP'ais, tai nesuprasi - veikia tas senas gerai, ar tik taip diagnostika rodo, kad lyg ir bando veikti. Iš tikro pas senus benzus pusė tų daviklių seniai nebeveikia, tik jie taip nesikeikia ir nesiskėryčioja, kaip nauji, kol nepradeda veikti mažiau, nei pusė.
Va su savo ZX pirmą kilometrą kasryt išvažiuoju pasitampydamas, kartais užgesdamas ir su geru nesudegusio benzo kvapu, o paskui jis man ir gazuojasi, ir traukia, ir bent jau iki 130 vynioja be jokių kalbų, tai ką kaltint, jei net lemputė neužsidega ir negaliu eit klaidos kodo mirksint, o purškalas Bosch A2.2 dar tiesioginės sąsajos neturi, kad gyvus parametrus pažiūrėt... Tai testeris į dantis ir su lapais eini varžų ir įtampų matuot, bandydamas atspėt, kokia čia ta tolerancija reali, nepaisant knygoj minimų idealių sąlygų (t.y., kai mašina gerokai jaunesnė, nei 23metai...) tolerancijų
Pas Xantiją detonacijos daviklis? Tu čia rimtai? Negirdėta, bet gal...