WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 06:47

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 21 2015, 15:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Gerbiamieji, pastaruoju metu pradėjo pakankamai žymiai tepalą variklis ryt. Pariedėjus ijungta pavara nuokalnėn, po to užmynus gazą pradedant važiuot pakankamai ryškus melsvas dūmų debesis iš paskos pakyla. Įtariu, kad per 200 000 km vožtuvų rebokšliai gal susidėvėjo. Galvoju reikėtų pasikeist, tik nenoriu visos galvos lauk lupt, nes kol kas nėra reikalo. Žinau, kad galima juos pasikeist tiesiog nuėmus galvos dangtelį ir nuardžius vėlenėlius. Esu pilnai tvarkęsis variklio galvą savomis rankomis, tai procedūra kaip ir žinoma, tik tada galva gulėjo ant stalo. Labiausiai neramina, ar neįkris atlaisvintas vožtuvas visas į cilindra?

Tokios įrangos, kaip suspausto oro padavimas į cilindrą, kad laikytų vožtuvus, neturiu ir pirkt nesiruošiu.
Įrankį vožtuvo spyruoklei nuspaust pasidarysiu, senai gumai ištraukt ir naujai įdėt arba pasidarysiu arba nusipirksiu. kaina iki 10 euru.
Esminis klausimas, kaip išlaikyt vožtuvą uždaroje padėtyje?

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2015, 16:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Primityviausias būdas, tikriausiai, prilaikyti su stūmokliu, kai šis viršuje, bet čia aš ne specialistas. Kad jis tikrai viršuje, galima pasitikrinti per žvakės skylę.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2015, 16:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Kai prieš nuimant diržą fiksuojamas alkūninis, visi cilindrai būna išsirikiavę per vidurį. Nuėmus velenėlius teoriškai galima būtų sukinėt alkūninį, bet po to reikės viską nustatyt atgal.
Kol kas geriausią variantą mačiau Youtubej kur į stumuoklį per žvakės vietą sugrūdo 2 metrus virvės, kuri ir prilaikė vožtuvus iš vidaus. :)

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2015, 19:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Nu blyn, pas šitą variklį juk skylė žvakės iš viršaus, tai iš viso paprasta kaip 2x2. Išsisukat visas keturias žvakes. Norit keisti tarkim pirmo cilindro vožtuvų gumeles. Taigi, pasistatom pirmo cilindro stumoklį į viršutinį tašką, ir viskas :) Fiksuot nereikia, niekur jis nedings.
Viršutiniam taške pasistatom paprasčiausiai sukdami alkūniaką raktu, o žvakių išsukimas reikalingas tam, kad būtų galima ten įkišti vielą ir jausti stumoklio buvimo vietą.
Nekart daryta, ne iš lempos sakau. Tokiam varikliui, tiesa, nedariau, bet TUškėm tas puikiai sudirba. Vasarą kaip tik planuoju savam TU3 pasidaryt, nes analogiška situacija - tepalą kibirais pilu, lašėt nelaša, rytais dūmelio pilkšvo būna kažkiek.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2015, 20:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
nelengviau sulenkt 2-3mm drata u forma ir inkist per zvakes lizda? juk tereikia prilaikyt...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2015, 23:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Ir jei paleisi netyčia, nukris. O kad paleisi, tai 80proc tikimybė. Pasikeli tvarkingai cilindro stumoklį viršun ir ramiai sau dirbi, niekur tas vožtuvas tuomet tikrai nedings :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2015, 19:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Gal reikės taip ir daryt, svarbu įsibėgėjus nepamiršt variklio persukt puse apsisukimo :)

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2015, 19:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
O tu sukinek tik tudy siudy ir nereiks nieko pamirst. Pasuki pirmyn-1 4virsui. Pqsuki atgal 2,3 virsui

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2015, 19:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Tą tai suprantu. Aš turėjau omenyj, kad nepamiršt variklio pasukt pries atpalaiduojant kito cilindro vožtuvą :) nors įtariu, nepavyktu nes suslystu visas voštvas vidun spyruoklę spaudžiant.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 22 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007