WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

1.8 16v (EW7J4) vožtuvų rebokšlių keitimas.
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=18&t=32835
Puslapis 11

Autorius:  Saulius [ Bir 21 2015, 15:53 ]
Pranešimo tema:  1.8 16v (EW7J4) vožtuvų rebokšlių keitimas.

Gerbiamieji, pastaruoju metu pradėjo pakankamai žymiai tepalą variklis ryt. Pariedėjus ijungta pavara nuokalnėn, po to užmynus gazą pradedant važiuot pakankamai ryškus melsvas dūmų debesis iš paskos pakyla. Įtariu, kad per 200 000 km vožtuvų rebokšliai gal susidėvėjo. Galvoju reikėtų pasikeist, tik nenoriu visos galvos lauk lupt, nes kol kas nėra reikalo. Žinau, kad galima juos pasikeist tiesiog nuėmus galvos dangtelį ir nuardžius vėlenėlius. Esu pilnai tvarkęsis variklio galvą savomis rankomis, tai procedūra kaip ir žinoma, tik tada galva gulėjo ant stalo. Labiausiai neramina, ar neįkris atlaisvintas vožtuvas visas į cilindra?

Tokios įrangos, kaip suspausto oro padavimas į cilindrą, kad laikytų vožtuvus, neturiu ir pirkt nesiruošiu.
Įrankį vožtuvo spyruoklei nuspaust pasidarysiu, senai gumai ištraukt ir naujai įdėt arba pasidarysiu arba nusipirksiu. kaina iki 10 euru.
Esminis klausimas, kaip išlaikyt vožtuvą uždaroje padėtyje?

Autorius:  assembled [ Bir 21 2015, 16:17 ]
Pranešimo tema:  Re: 1.8 16v (EW7J4) vožtuvų rebokšlių keitimas.

Primityviausias būdas, tikriausiai, prilaikyti su stūmokliu, kai šis viršuje, bet čia aš ne specialistas. Kad jis tikrai viršuje, galima pasitikrinti per žvakės skylę.

Autorius:  Saulius [ Bir 21 2015, 16:22 ]
Pranešimo tema:  Re: 1.8 16v (EW7J4) vožtuvų rebokšlių keitimas.

Kai prieš nuimant diržą fiksuojamas alkūninis, visi cilindrai būna išsirikiavę per vidurį. Nuėmus velenėlius teoriškai galima būtų sukinėt alkūninį, bet po to reikės viską nustatyt atgal.
Kol kas geriausią variantą mačiau Youtubej kur į stumuoklį per žvakės vietą sugrūdo 2 metrus virvės, kuri ir prilaikė vožtuvus iš vidaus. :)

Autorius:  tadas1991 [ Bir 21 2015, 19:29 ]
Pranešimo tema:  Re: 1.8 16v (EW7J4) vožtuvų rebokšlių keitimas.

Nu blyn, pas šitą variklį juk skylė žvakės iš viršaus, tai iš viso paprasta kaip 2x2. Išsisukat visas keturias žvakes. Norit keisti tarkim pirmo cilindro vožtuvų gumeles. Taigi, pasistatom pirmo cilindro stumoklį į viršutinį tašką, ir viskas :) Fiksuot nereikia, niekur jis nedings.
Viršutiniam taške pasistatom paprasčiausiai sukdami alkūniaką raktu, o žvakių išsukimas reikalingas tam, kad būtų galima ten įkišti vielą ir jausti stumoklio buvimo vietą.
Nekart daryta, ne iš lempos sakau. Tokiam varikliui, tiesa, nedariau, bet TUškėm tas puikiai sudirba. Vasarą kaip tik planuoju savam TU3 pasidaryt, nes analogiška situacija - tepalą kibirais pilu, lašėt nelaša, rytais dūmelio pilkšvo būna kažkiek.

Autorius:  Dominykas [ Bir 21 2015, 20:41 ]
Pranešimo tema:  Re: 1.8 16v (EW7J4) vožtuvų rebokšlių keitimas.

nelengviau sulenkt 2-3mm drata u forma ir inkist per zvakes lizda? juk tereikia prilaikyt...

Autorius:  tadas1991 [ Bir 21 2015, 23:37 ]
Pranešimo tema:  Re: 1.8 16v (EW7J4) vožtuvų rebokšlių keitimas.

Ir jei paleisi netyčia, nukris. O kad paleisi, tai 80proc tikimybė. Pasikeli tvarkingai cilindro stumoklį viršun ir ramiai sau dirbi, niekur tas vožtuvas tuomet tikrai nedings :)

Autorius:  Saulius [ Bir 22 2015, 19:07 ]
Pranešimo tema:  Re: 1.8 16v (EW7J4) vožtuvų rebokšlių keitimas.

Gal reikės taip ir daryt, svarbu įsibėgėjus nepamiršt variklio persukt puse apsisukimo :)

Autorius:  Dominykas [ Bir 22 2015, 19:13 ]
Pranešimo tema:  Re: 1.8 16v (EW7J4) vožtuvų rebokšlių keitimas.

O tu sukinek tik tudy siudy ir nereiks nieko pamirst. Pasuki pirmyn-1 4virsui. Pqsuki atgal 2,3 virsui

Autorius:  Saulius [ Bir 22 2015, 19:45 ]
Pranešimo tema:  Re: 1.8 16v (EW7J4) vožtuvų rebokšlių keitimas.

Tą tai suprantu. Aš turėjau omenyj, kad nepamiršt variklio pasukt pries atpalaiduojant kito cilindro vožtuvą :) nors įtariu, nepavyktu nes suslystu visas voštvas vidun spyruoklę spaudžiant.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/